Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

velmi vysoká spotřeba 320i m50.

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
wiky69
Registrovaný
Příspěvky: 171
Registrován: sob 07.08.2010 00:00
Bydliště: Praha

#1 Příspěvek od wiky69 »

hledal jsem kdo řešil tenhle problém a nic jsem nenašel..
jedine co jsem nasel je ze kazdej jezdi po meste s dvoulitrem za 10...

má někdo nějaký tim co s tim?

mám místo rezonatoru kat. novej olej i filtry. motor jede sametově jak hodinky, zadnej kraval ani nic podobneho..


napady? :D
fizzer
Registrovaný
Příspěvky: 511
Registrován: čtv 09.12.2010 01:00
Bydliště: matka měst

#2 Příspěvek od fizzer »

Netěsnosti v sání nebo ve výfuku před lambdou, tím bych asi začal. Pak diagnostika, jestli nebude něco hlásit. A pak nevim. Pro zajímavost, kolik ti to bere? Já jezdil Prahu s E36 320i (bezvanos bezkat :lol: ) kolem desíti, v zimě o litr víc. Ale to byl sedan, kabro bude asi o něco těžší.
wiky69
Registrovaný
Příspěvky: 171
Registrován: sob 07.08.2010 00:00
Bydliště: Praha

#3 Příspěvek od wiky69 »

motor jsem daval tedka do motoru komplet tak vsechny vyfukovy roury snad tesnej, to bych slysel syceni myslim. jinak mam stazenou dilenskou prirucku a budu si hrat s multimetrem :/ jako ted v provozu mi to po praze leze nad 18. nejmin sem tam videl 15... na palici
Maximech
Registrovaný
Příspěvky: 158
Registrován: čtv 14.11.2013 01:00

#4 Příspěvek od Maximech »

Spíš bych začal diagnostikou. Než metodou pokus/omyl. :wink:
To může být cokoliv..
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Klubové ID: 3742

#5 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Kolik jsou tlaky na válcích? Tohle tady nedávno bylo pro M52 jezdící za 16l/100Km meziměsto. Důvodem tlaky pod 10bar.. foukalo to kolem kroužků, hlava.. konec.
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6216
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i
Klubové ID: 6

#6 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

a olej to nezere?
“Ability is what you're capable of doing.”
wiky69
Registrovaný
Příspěvky: 171
Registrován: sob 07.08.2010 00:00
Bydliště: Praha

#7 Příspěvek od wiky69 »

no jo diagnostiku mam v dilne v bejvaly skole, ale takova napolu funkcni koncovka kulata :/

jinak s tema tlakama me nestraste. jak se to da jinak poznat? olej je hezky cistej uz jakou dobu. benzin z nej cejtit neni. k tomu blbinci na mereni tlaku se dostanu az tak za tejden...
wiky69
Registrovaný
Příspěvky: 171
Registrován: sob 07.08.2010 00:00
Bydliště: Praha

#8 Příspěvek od wiky69 »

olej se trochu trati, ale to mi odkapava prez tesneni ventildeklu... vzdycky to zasmrdi jak t skape na svody... jinak ani voda se netlakuje a je krasne cista...
wiky69
Registrovaný
Příspěvky: 171
Registrován: sob 07.08.2010 00:00
Bydliště: Praha

#9 Příspěvek od wiky69 »

jo z vyfuku zadnej smrad ani mastnota. ted jen bilej dym po ranu jak je zima. jinak i v kose chyta pekne napoprve. odspoda je trochu linejsi ale ve vyssich raketa. ale to sem cetl, ze ty dvoulitry jsou takovy... mám tam taky jeste diferak z 1.8 kterej sem nemenil, to se na tom asi taky podepise
lukepostulka
Registrovaný
Příspěvky: 422
Registrován: pon 22.10.2012 00:00

#10 Příspěvek od lukepostulka »

Pokud nemáš ani bílý sliz na víčku od oleje, zkus otevřít víčko expanzky při nastartovaném motoru a trochu přidej (cca 3000 ot.), pokud ti zespoda nepůjdou bublinky zkus rukou zmáčknout spodní chladící hadici (bacha na vrtuli :D) a znovu ho prošlápni, neměla by se moc tlakovat, jen trošičku, což dělá pumpa.
Odpovědět