Zdravim všechny !!
Mám takovej problém ... moje E36 320i M52B20 mi topí dovnitř ... ale docela ranec .. na kretší vzdálenosti to neni moc znát ale dneska sem jel most-vary-most a i když dam na klimatronicu stupně na minimum, kroutítkem otočim do modrý polohyj akože na studený .. i když klimatronik vypnu .... tak mi de dovnitř teplo ... dost tepla (teplota motoru ale v ideální poloze ... ta drží pevně v normě) .... ale do auta ať dělam co dělam, nastavim jakkoliv... mi de fakt teplo až bych řekl že se mi zcvrkla bota ... (a nebo zvětšila noha) .... hlavně dolu k nohoum ... dá se tohle nějak řešit ? .... díky moc
Je možný že máš rozpadlý těsnění ve ventilech topení, buď to netopí vůbec nebo to nejde vypnout, či to dělá je jedna strana(jsou tam totiž dva). Přinejlepším je zamarasenej či seklej
pokud stojíš před autem a koukáš na motor, tak jsou umístěný napravo od motoru na přepážce do kabiny, vedou do nich hadice takže je spolehlivě najdeš, jo ty fotky odemě jsou jasně rozpadlá zničená těsnění
údajně ty těsnění jen někdo vyrazil kulatejma raznicema z gumy a prý to taky funguje, ovšem mě se nepovedlo vyjmout ty kusy co drží ty gumy na místě, kdysi sem našel na zahraničních stránkách i repas sadu ale už nevím vůbec kde co a jak
Ano ta těsnění jdou udělat doma.Vyseknout raznicí a aby sedělo tak ještě (malou přímou bruskou např Dremelem) vybrousit po obvodu osazení aby to sedlo do tělesa ventilu. Pamatuji že tam taky něco nešlo rozdělat a tak sem to máčel v horké octové vodě a pak ještě ve směsi peroxidu s HCL aby se rozpustily usazeniny co v tom byly zažrané.(ale bacha - takhle jdou čistit jen plasty všechno kovové zašumí a je v háji - a i ten plast měl naleptaný povrch což na funkci nemělo vliv, ale nesmí se to přehánět. doba namočení je ve vteřinách)Už to nemám v živé paměti.. jeto pár let.