Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

katalysator vs rezonator

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
stenlie
Registrovaný
Příspěvky: 351
Registrován: sob 09.02.2008 01:00
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od stenlie »

Sportovní katalizátor je dobrá volba. Je cenově dostupný a emise plní . Jen jsem četl tady na fóru, že dlouho nevydrží ,ale neorigo katy taky ne. Hlavně je rozumný kompromis.
Maysner
Registrovaný
Příspěvky: 1199
Registrován: ned 23.12.2007 01:00
Bydliště: Brno

#22 Příspěvek od Maysner »

U E36 je ve vetsine seriovych vyfuku rezonator. Od svodu prvni "boule" je kat, druha rezinator a konci to tlumicem.
Nektery R4 jej maji "v kuse" s katem. Nekuchal jsem to, ale mozna po odstraneni obalu pujdou od sebe oddelit.
320 a 323 maji rezonator od katu pekne oddelenej a staci nahradit kat spravne zahnutou trubkou
325 a 328 maji po dvou katech i rezonatorech. Opet staci katy nahradit vhodne zahnutyma trubkama
Pri odstraneni prekazky ve vyfuku v podobe katalyzatoru spotreba nevzroste, spis diky snadnejsimu vyplachu motoru pujde dolu. Ale diky lepsimu zvuku se potom velka cast lidi rozvasni a slape tomu vic na krk, takze pak se siri famy, ze jde nahoru 8)
Kdo uvazuje nad odstranenim tohoto "zelenyho" prvku ve vyfuku, neresi emisni kontroly. Moralizujici reci timto smerem mi prijdou zcestny.
Vysypanej katalyzator je casto poznat plechovy. Zvukem ve vyfuku. V prazdnym obalu se plyny motaji, zhorsuji vyplach a pouze prekazi.
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417
Registrován: pon 26.02.2007 01:00

#23 Příspěvek od Foldas »

ja jsem měl na 2,5 místo katu střední díl z bezkatove m20 zvuk byl tichy ale mnohem hezčí spotřeba byla plus mínus stejna pocitově šel ochotněji do otáček ale jak jsem zastavil třeba na křižovatce s otevřeným šíbrem tak jsem se malem poblil z toho smradu.
Insanty
Registrovaný
Příspěvky: 5
Registrován: stř 22.05.2013 00:00

#24 Příspěvek od Insanty »

Cest mj iso cat nema ma nahradu v podstate je to trubka mam tam zastavbu lpg a mel jsem opravdu velky strach s emisi ale ono to tak nejak bylo uplne v podohe vse v norme.
I mechanik byl prekvapeny mel nachystane love na uplatu...

ale verim ze u novjejsich modelu to muze byt jinak.
iso 1993 iso 1997
Odpovědět