Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
samosvor
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 35
- Registrován: ned 25.08.2013 00:00
- Bydliště: Praha
Tady kdyžtak dělají repase http://www.streetpro.cz/index.php?id=5 a ještě tady http://www.bmwtunning.cz/dilna
Má cenu řešit zvýšení svornosti o cca 10%? Poznám vůbec nějakou změnu?
To Fugass1: Pokud bys chtěl dát poloosy z M3, tak bys musel vyměnit i náboje a brzdy, takže je jednodušší tam nechat standardní.. Spotřeba bude nepatrně vyšší, určitě ne výrazně..
Má cenu řešit zvýšení svornosti o cca 10%? Poznám vůbec nějakou změnu?
To Fugass1: Pokud bys chtěl dát poloosy z M3, tak bys musel vyměnit i náboje a brzdy, takže je jednodušší tam nechat standardní.. Spotřeba bude nepatrně vyšší, určitě ne výrazně..
Tak jsem získal více info. Samosvor nakonec není z M3 (ten kluk těch věcí prodává víc a některé jsou z M3, takže jsem to z inzerátu špatně pochopil), pochází původně z 325i. Navíc v současné době jezdí na 323i. Takže by stačilo vyměnit kus za kus, bez řešení čehokoliv ostatního. Pouze mi doporučil preventivní výměnu oleje, jinak má za sebou nějakou údržbu a prý funguje a nehučí. Kua, já do toho asi půjdu, otázka zní, budu to vůbec na gumách šíře 245 schopnej utrhnout?
Vůbec mi nejde o to, že bych chtěl nějak driftovat, nebo pálit gumy na místě, na to mám svoje auto moc rád, ale občasné "hození zadkem" při výjezdu ze zatáčky mě hrozně bavilo na mojí bývalé e30, kde jsem samosvor měl 


Bývalý nick FUGAS
BMW 328ti (e36)
BMW 328ti (e36)
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Francis píše:Kódy by byly, ale už je to nedodatelné
http://bmwfans.info/parts/catalog/E24/C ... e_parts-2/
ještě ani ne před půl rokem je kamarád bral... cena byla někde kolem 2000kč za obě

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 35
- Registrován: ned 25.08.2013 00:00
- Bydliště: Praha
MattyX píše:Francis píše:Kódy by byly, ale už je to nedodatelné
http://bmwfans.info/parts/catalog/E24/C ... e_parts-2/
ještě ani ne před půl rokem je kamarád bral... cena byla někde kolem 2000kč za obě
Nějaké OE číslo by nebylo prosím Tě?
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
MattyX: Mea culpa, nepozornost se nevyplácí. Třecí placky asi dodatelné budou.
hamatoyoshi: OE číslo třecích lamel je na diagramu v uvedeném odkaze: 33 14 1 210 626
hamatoyoshi: OE číslo třecích lamel je na diagramu v uvedeném odkaze: 33 14 1 210 626
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 35
- Registrován: ned 25.08.2013 00:00
- Bydliště: Praha
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Je to pro typ 188, samosvorná vložka jako komplet je shodná až do E36. Zda byly varianty v průběhu výroby netuším.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 35
- Registrován: ned 25.08.2013 00:00
- Bydliště: Praha
ták naskytla se mi možnost koupit svor za dobrou cenu, ale je z 320i (3,23 převod?) a já mám 2.5 m52, takže můj dotaz 320 má asi malý obal takže se musí měnit kardan? (jestli jo budu naštvanej z 1.8 jsem vyhodil minulý týden) a co poloosy, sednou moje když přehodim i unašeče? Případně vložka z malýho do velkýho nejde? Hlavní je jestli vydží, údajně nehučí a svírá dobře, ale jelikož je za cenu openu tak to neřeším...
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
320i ma 3.45 převod
Je to v malém obalu (typ 168) a když ho chceš dávat místo středního (typ 188) jsou zapotřebí dat druhé poloosy (malé z 318 a nebo z tý 320i)
Vnitřky přehodit nejdou.
Na 2.5 m52 bych hledal ten střední typ... ten malej to časem nemusí dát, já ten malej obal rozlámal (planetový soukolí) Pravda, moc si neodpočnul s mojim stylem jízdy, ale...

Je to v malém obalu (typ 168) a když ho chceš dávat místo středního (typ 188) jsou zapotřebí dat druhé poloosy (malé z 318 a nebo z tý 320i)
Vnitřky přehodit nejdou.
Na 2.5 m52 bych hledal ten střední typ... ten malej to časem nemusí dát, já ten malej obal rozlámal (planetový soukolí) Pravda, moc si neodpočnul s mojim stylem jízdy, ale...

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
fugass1 píše:To bych neměnil, na prodej je pouze samosvor bez toho ostatního a shánět to někde nechci. Kolik řádově to obnáší? S ETK nemám žádné zkušenosti, e36 mám krátce a zatím jsem tam nic nepotřeboval:-)
edit: Jo tak už to chápu, ty unašeče se vezmou z původního difu, takže se to nemusí kupovat. Chtěl jsem se zeptat, dával tu někdo samosvor 3,15 konkrétně do 323i 125kW? Můj mechanik říká, že to tomu neudělá dobře a strašně mi vylítne spotřeba. Je asi jasný že se spotřeba zvýší, když mi při stejné rychlosti stoupnou otáčky, ale jak moc? Zajímala by mě konkrétní uživatelská zkušenost, jestli tuto kombinaci někdo má, je spokojen, či by do toho už znova nešel?
přesně tuto kombinaci jsem kdysi měl na e36tce 323i (můžeš pohledat i v klubových autech) a pouze pozitivní zkušenosti. těch 7% rozdílu je na spotřebě neznatelné a na normální jízdě je to ku prospěchu (osobně se mi zdá že tam měli dát 3,15 hned ... ale asi šetřili a vyráběli jen jeden pro 2,5 a 2,8i). Měl jsem diff z M3 3,0 a stačilo prohodit unašeče z původního (bacha že z M3 3,2 to již nepasuje). Než jsem sehnal funkční tak jsem testoval 2ks z 325i až ten M3jkový byl OK).
použít malý obal je nesmysl .. poloosy jsou tenší a nemusely by to výhledově vydržet




-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Zrovna o poloosy bych strach neměl, když si vemu co vydrží E30 poloosy koní tak to bude OK.
větší strach by měl o toto:
Ehm, moje soukromá sbírka
typ 168 je fakt tak max na těch 150ps a nesmí se s tím dělat prasečiny jinak to později dopadne takto
Letos jsem měl už tři difece typu 168 a každej se rozhučel za chvilku
188 vydrží o strašně víc
ale ono si stačí porovnat převodový zuby a pak to je jasný 
větší strach by měl o toto:

Ehm, moje soukromá sbírka


Letos jsem měl už tři difece typu 168 a každej se rozhučel za chvilku

188 vydrží o strašně víc


E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
funkční 25% úplně stačí ... je to úplně jiné než otevřený. Bohužel dnes sehnat svor v dobrém stavu je rarita.



