Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

E46 320d - 110kW namisto 100kW ??

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Maysner
Registrovaný
Příspěvky: 1199
Registrován: ned 23.12.2007 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 2503

#1 Příspěvek od Maysner »

Jelikoz mistni tlacitko hledat je na dve veci a probirat stovky temat opravdu nebudu potrebuji odpoved na muj dotaz

Mam E46 320d 100kW v automatu. Motor KO. Je moznost mit novejsi 110kW motor. Mechanicka cast vymeny me netrapi. Potrebuju vedet, jak je to u E46 s elektrikou. Funguje to jako u E36, kde prohazuju motory jak se mi zachce, zapojim zasuvky a motor mi bezi ???? Nebo je zde nejakej vymrd?

Dekuji komukoli ochotnymu, problematiky znalymu
horan
Registrovaný
Příspěvky: 1933
Registrován: úte 08.08.2006 00:00
Klubové ID: 4040

#2 Příspěvek od horan »

Seš si jistej, že i na ostatních typech stačí přehazovat zásuvky? Ta doba, kdy motory byly čistě mechanický a potřebovali jen trošku paliva a elektriky k chodu jsou už dávno pryč.
100kw je rotačka a 110kw je CR, takže k tomu budeš potřebovat minimálně komplet elektriku a to ještě s nejasným výsledkem. :wink:
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#3 Příspěvek od beny-maser »

a není jednoduší udělat z toho mechaniku?
kizby
Registrovaný
Příspěvky: 143
Registrován: pát 28.12.2007 01:00
Bydliště: Teplice
Klubové ID: 1398

#4 Příspěvek od kizby »

beny-maser píše:a není jednoduší udělat z toho mechaniku?
probuď se z commonrailu mechaniku ?
Maysner
Registrovaný
Příspěvky: 1199
Registrován: ned 23.12.2007 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 2503

#5 Příspěvek od Maysner »

horan píše:Seš si jistej, že i na ostatních typech stačí přehazovat zásuvky? Ta doba, kdy motory byly čistě mechanický a potřebovali jen trošku paliva a elektriky k chodu jsou už dávno pryč.
100kw je rotačka a 110kw je CR, takže k tomu budeš potřebovat minimálně komplet elektriku a to ještě s nejasným výsledkem. :wink:
Motorova elektrika (s veskerym rizenim motoru) je na motoru. K elektrice auta se pripoji skrze zasuvky. U E36 muzes dat do 316 M3, zapojis zasuvky a mechanickou cast a jezdis. U E38 jsem kvuli zapojenymu LPG pri vymene motoru ponechaval elektriku v aute a menil pouze motor. Proto se ptam jak je to u novejsich modelu, spise naftovych. U benzinove E46 co vim, plati to co u E36
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417
Registrován: pon 26.02.2007 01:00

#6 Příspěvek od Foldas »

tohle uz bohuzel neni e36 nejlepsi mas shlednout zapojeni primo ve wds.
Maysner
Registrovaný
Příspěvky: 1199
Registrován: ned 23.12.2007 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 2503

#7 Příspěvek od Maysner »

prave proto se zkousim poptat tady. Nikde jsem tema ohledne takoveto prestavby nenasel. Pristup ke schematum nebo tak k E46 nemam. K prestavbe bych mel eventuelne mit dve cely auta, takze kuchnout muzu co je treba
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#8 Příspěvek od beny-maser »

kizby píše:
beny-maser píše:a není jednoduší udělat z toho mechaniku?
probuď se z commonrailu mechaniku ?
100kW není commonrail, ale přímá rotačka.
kizby
Registrovaný
Příspěvky: 143
Registrován: pát 28.12.2007 01:00
Bydliště: Teplice
Klubové ID: 1398

#9 Příspěvek od kizby »

beny-maser píše:
kizby píše:
beny-maser píše:a není jednoduší udělat z toho mechaniku?
probuď se z commonrailu mechaniku ?
100kW není commonrail, ale přímá rotačka.
Jo ale on má motor u 100kW KO a ptá se jak tam dát 110kW Commonrail a ty radíš předělat na mechaniku
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417
Registrován: pon 26.02.2007 01:00

#10 Příspěvek od Foldas »

Odpovědět