Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
rada pro koupi
Dobrý den všem,
jsem nováček a plánuji koupi svého prního vozu bmw. Předem se omlouvám, pokud příspěvek píši do špatné sekce.
Rád bych pořídil model e91 nejspíš ideálně 320d s nájezde do 150 000 km
Dle mých představ a finančních možností bych to videl na rok 2005- 2007
Chtěl bych se vás tady požádat, zda byste mi neporadili po jakých modelech se dívat, a případně jakých roků či verzí se z nějakého důvodu vyvarovat.
Další parametrem co je pro mě záhadou je vlastně cena, po shlédnutí desítek inzerátu dle mých představ se ceny vozidel s podobnou vybávavou pohybují od 190 000 - 320 000 kč a tudíž nejsem schopny určit co je přdsražené apod...
Moje ideální představa byla investovat do auta kolem 200 000 kč.
Děkuji moc za každý příspěvěk a radu.
jsem nováček a plánuji koupi svého prního vozu bmw. Předem se omlouvám, pokud příspěvek píši do špatné sekce.
Rád bych pořídil model e91 nejspíš ideálně 320d s nájezde do 150 000 km
Dle mých představ a finančních možností bych to videl na rok 2005- 2007
Chtěl bych se vás tady požádat, zda byste mi neporadili po jakých modelech se dívat, a případně jakých roků či verzí se z nějakého důvodu vyvarovat.
Další parametrem co je pro mě záhadou je vlastně cena, po shlédnutí desítek inzerátu dle mých představ se ceny vozidel s podobnou vybávavou pohybují od 190 000 - 320 000 kč a tudíž nejsem schopny určit co je přdsražené apod...
Moje ideální představa byla investovat do auta kolem 200 000 kč.
Děkuji moc za každý příspěvěk a radu.
ahoj, kup si někde na benzínce speciál diesel od světu motorů, něco tam o těch motorech nehezkého píšou... http://svetmotoru.auto.cz/clanek/svet-m ... -2013.html
Jinak stačí hledat, např. http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... hlight=n47
Jinak stačí hledat, např. http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... hlight=n47
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
do 2litru v naftě bych nešel už jen kvůli problémům co má.
Pokud to musí bejt nafta tak bych volil 325d/330d a jezdit na pohodu se dá v pohodě kolem 6-6,5litru (Bez DPF ) průměr.
na e61 530xda touring 170Kw jezdíme průměr 7,1-7,5litru(bez DFP na pohodu je to auto o cca 200kg těžší jak 3er v touringu bez xdrive.
Sehnat naftu v pěkném stavu s nájezdem REALNYCH 150tis km nebude lehké do 200tis kč. To jsou auta možná prvních 4-5let max. a první majitel.
V bazarech je to často stočené na to bych si dal pozor.
Asi bych hledal kolem 250tis kč tam už je slušnej výběr 325d/330d ročníky 06-07 a od prvního majitele s člověkem co se v BMW vyzná.
Pokud to musí bejt nafta tak bych volil 325d/330d a jezdit na pohodu se dá v pohodě kolem 6-6,5litru (Bez DPF ) průměr.
na e61 530xda touring 170Kw jezdíme průměr 7,1-7,5litru(bez DFP na pohodu je to auto o cca 200kg těžší jak 3er v touringu bez xdrive.
Sehnat naftu v pěkném stavu s nájezdem REALNYCH 150tis km nebude lehké do 200tis kč. To jsou auta možná prvních 4-5let max. a první majitel.
V bazarech je to často stočené na to bych si dal pozor.
Asi bych hledal kolem 250tis kč tam už je slušnej výběr 325d/330d ročníky 06-07 a od prvního majitele s člověkem co se v BMW vyzná.
tak to by mi take vyhovovalo, nemam tam problem postupně dát další peníze jen nerad bych kupoval auto za 300 a pak tam sypal dalších 80...rostak píše:No ja sem svoji e91 za 200 koupil. Je to M47 r.v. 2007 s docela slusnou vybavou, ale je fakt ze ma svoje mouchy a pocitam ze do ni behem roku tak 50 ještě pošlu. Ale pak budu aspon vedet ze je v cajku
a řešil jsi nejakej ten problem s tím řetězem?
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
Hoši nechápu některé myšlenkové pochody.... koupit 320d které žere o trochu méně a pak řešit řadu problémů za desítky tisíc a čekat že do toho 80tis naliju ?
Když si mužete koupit auto co žere o něco více a problémy má daleko menší...
Pak místo úsporného auta je předražená bestie ... a vyjde levněji i třeba 330i ikdyby jezdila jen v benzínu. Nebavím se o přestavbě na LPG.
Stejné stím koupit auto v perfektním stavu ale dražší než v horším stavu a budu do toho sypat horem spodem a budu věčně naštvanej kolik to stálo peněz.
Když si mužete koupit auto co žere o něco více a problémy má daleko menší...
Pak místo úsporného auta je předražená bestie ... a vyjde levněji i třeba 330i ikdyby jezdila jen v benzínu. Nebavím se o přestavbě na LPG.
Stejné stím koupit auto v perfektním stavu ale dražší než v horším stavu a budu do toho sypat horem spodem a budu věčně naštvanej kolik to stálo peněz.
Já sem problém s řetězem neřešil, protože mám motor M47 a ne N47. M47 je starší typ motoru a tam se řetězy netrhají. Má zase svoje jiné problémy hlavně ohledně turba, ale mě se zatím vyhnuly. Mám najeto 240 tisíc ale do 208 jezdilo auto v německu po dálnici. Když se měnila spojka tak tam byla ještě původní a teď mě ještě čeká setrvák. Jinak auto mělo pravidelný servis v německu každejch 30 000,- Km a myslim že je v lepším stavu než auto z čech co má nalítáno o 100 tisíc míň.
Jenže nejhorší je, že těch benzínových na trhu je daleko míň. Já sem to auto kupoval s tim, že bude potřeba ještě nějakou kačku pustit. Proto byla taky pořizovací cena nižší, než kdyby to auto bylo ve 100% stavu.Filozof píše:Hoši nechápu některé myšlenkové pochody.... koupit 320d které žere o trochu méně a pak řešit řadu problémů za desítky tisíc a čekat že do toho 80tis naliju ?
Když si mužete koupit auto co žere o něco více a problémy má daleko menší...
Pak místo úsporného auta je předražená bestie ... a vyjde levněji i třeba 330i ikdyby jezdila jen v benzínu. Nebavím se o přestavbě na LPG.
Stejné stím koupit auto v perfektním stavu ale dražší než v horším stavu a budu do toho sypat horem spodem a budu věčně naštvanej kolik to stálo peněz.
Jak se dívám, tak chceš auto do roku 2007. Motory N47 od 2007 do roku 2009 jsou neproblémovější. Neříkám, že se to projevuje na každém motoru N47 z této doby, ale případů minimálně s hlukem rozvodů je hromada a případů trhnutého řetězu taky není málo. A jak tomu preventivně předejít? Stačí vyměnit pár "běžných dílů" jako klikovka, ozubený kola, napínáky, řetěz atd... Tak si o ceně udělej sám představu a 50 000kč na touto opravu je málo. Pokud myslíš na prevenci pouhou výměnu řetězu, tak ten na poškozených ozubených kolech odejde za malou chviličku taky...
Pouze řetěz a napínáky se mění v případě hluku rozvodů N47 až u hoodně nových aut, kde je už problém menší.
Pouze řetěz a napínáky se mění v případě hluku rozvodů N47 až u hoodně nových aut, kde je už problém menší.
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
Některé ročníky aut a modelů je lepší se uplně vyhnout. Když to tolika lidem odchází nevim proč bych si kupoval problémové auto.
Raději starší ověřené v perfektním stavu co se nese.re než novější které má šíleně drahej servis a nejistota na cestách ta by mě odrazovala.
3litr v naftě 170kw kupováno po prvním majiteli co máme doma 2roky má přes 300tis km za sebou a jezdí jako víno.
Ročník 06 a model e61 (530xda touring.)
Zase měl drobnosti typu kabel 5tých dvěří a jiné serepetičky ale otázka pár tisíc a trpí tím všechna BMW e61... motoricky jezdí perfektně.
Takže za mě asi 3litr nafta a koukat na perfektní stav nejlépe od majitele co ho prodává. A klidně bych si připlatil než se pak trápil a nadával si že jsem špatně koupil.
Raději starší ověřené v perfektním stavu co se nese.re než novější které má šíleně drahej servis a nejistota na cestách ta by mě odrazovala.
3litr v naftě 170kw kupováno po prvním majiteli co máme doma 2roky má přes 300tis km za sebou a jezdí jako víno.
Ročník 06 a model e61 (530xda touring.)
Zase měl drobnosti typu kabel 5tých dvěří a jiné serepetičky ale otázka pár tisíc a trpí tím všechna BMW e61... motoricky jezdí perfektně.
Takže za mě asi 3litr nafta a koukat na perfektní stav nejlépe od majitele co ho prodává. A klidně bych si připlatil než se pak trápil a nadával si že jsem špatně koupil.
M47 ale má základ v motorech z této doby je to tak?Filozof píše:Je to velice smutné co tady BMW předvádí ....toto ještě před 10lety se prostě nedělo.
motory v letech cca 85-2000-2003 byli velice zdařilé a motory byli prostě festovní a něco vydrželi. To co se děje ted některé ročníky je hodně smutné.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1230
- Registrován: pon 08.11.2004 01:00
- Bydliště: Praha - Diagnostika a kodování
- Klubové ID: 1507
Vemeš posledních 7 z VINka a naťukáš sem http://www.bmwarchiv.de/vin/bmw-vin-decoder.html
Vyjede ti info o autě i s výbavou a obrázkem vozu
Vyjede ti info o autě i s výbavou a obrázkem vozu
