Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Přehřívání chl. kapaliny

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Glazz
Registrovaný
Příspěvky: 46
Registrován: čtv 30.05.2013 00:00

#1 Příspěvek od Glazz »

Zdravím,
Je to asi 14dní co jsem vyměnil termostat protože se mě nezahříval motor, od té doby bylo všechno v pohodě.
Jen abych to upřesnil tak motor se nepřehřeje za jízdy,ale když zastavím a vypnu motor a asi po 5 minutách nastartuju a teplota je v červeným..
Je to tak normalní třeba z duvodu toho že nejde větrák a motor furt hřeje tak tu kapalinu furt ohřívá? Myslím si že když mě to udělalo posledně tak jsem se ješte rozjel a spravilo se to na normal..
Chci se jen ujistit jestli je to normalní nebo někde bude problem čidlo nebo něco..
Uživatelský avatar
paca
Registrovaný
Příspěvky: 1734
Registrován: úte 02.03.2004 01:00

#2 Příspěvek od paca »

a na jakém autě? felicie, oktávie, favorit?.... :wink: jinak aby se to takhle "přehřívalo" není normální :wink:
FiliposII
Registrovaný
Příspěvky: 378
Registrován: úte 31.07.2007 00:00
Bydliště: Slovácko
Klubové ID: 1332
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od FiliposII »

Normální to není. Odhadoval bych to na špatně odvzdušněný chladící okruh. Během jízdy honí vodu čerpadlo a vše je OK, ale jak se zastaví motor, tak je teploměr ve vzduchové bublině, kde vlivem vodních par ... dojde k lokálnímu přehřítí.
Pořádně to odvzdušnit a vše bude OK. Návodů je tu mraky.
Glazz
Registrovaný
Příspěvky: 46
Registrován: čtv 30.05.2013 00:00

#4 Příspěvek od Glazz »

Jo omlouvám se BMW E36 1.6i coupe r.v 95, jinak mohl bych se zeptat na postup odvzdušnění? asi jsem to udělal špatně :)
FiliposII
Registrovaný
Příspěvky: 378
Registrován: úte 31.07.2007 00:00
Bydliště: Slovácko
Klubové ID: 1332
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od FiliposII »

Odpovědět