e46 330ci - čištění ventilů v motoru
-
Bernie330
- Registrovaný
- Příspěvky: 12
- Registrován: čtv 10.10.2013 00:00
- Bydliště: Praha
Zdravím, mám e46 v tří litru benzín. Momentálně jsem musel sundat sání, jelikož mi tam zapadla klapka z Disa jednotky. Jakmile jsem sundal sání, tak se mi hned odkryly ventily a jsou hrozným způsobem špinavý a zanesený. Nevíte někdo čím a jak je nejlepší je vyčistit? Díky
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
pragdejf
- Registrovaný
- Příspěvky: 576
- Registrován: ned 19.04.2009 00:00
- Bydliště: praha
-
fizzer
- Registrovaný
- Příspěvky: 511
- Registrován: čtv 09.12.2010 01:00
- Bydliště: matka měst
-
Poldav6
- Registrovaný
- Příspěvky: 519
- Registrován: čtv 16.10.2008 00:00
-
paveld
- Registrovaný
- Příspěvky: 3141
- Registrován: pát 25.05.2007 00:00
- Bydliště: Praha-západ
- Klubové ID: 1931
-
Bernie330
- Registrovaný
- Příspěvky: 12
- Registrován: čtv 10.10.2013 00:00
- Bydliště: Praha
-
paveld
- Registrovaný
- Příspěvky: 3141
- Registrován: pát 25.05.2007 00:00
- Bydliště: Praha-západ
- Klubové ID: 1931
-
pragdejf
- Registrovaný
- Příspěvky: 576
- Registrován: ned 19.04.2009 00:00
- Bydliště: praha
-
paveld
- Registrovaný
- Příspěvky: 3141
- Registrován: pát 25.05.2007 00:00
- Bydliště: Praha-západ
- Klubové ID: 1931
-
Bernie330
- Registrovaný
- Příspěvky: 12
- Registrován: čtv 10.10.2013 00:00
- Bydliště: Praha
-
pragdejf
- Registrovaný
- Příspěvky: 576
- Registrován: ned 19.04.2009 00:00
- Bydliště: praha
no to cisteni parou je puvodne spis pro cisteni spalovacich prostoru, nak si nedokazu predstavit, jak by spinu na ventilech ta para dojimala...
jinak samo tohle ma dve priciny:
1) vyse zmineny mastny sracky ze sani, to je holt problem, ale jinak nez ventilaci do sani se odsavani klikovy skrine levne a pohodlne resit neda.
2) kvalita obrabeni nefunknich ploch u bmw. jinde to neni lepsi, ale samo pokud je to vyblejskany do vysokyho lesku, tak se na to prichyti vyrazne min sracek, nez v stavu, v jakym to vyjede z fabriky.
reseni? jo, optimalni je se tam nedivat, i kdyz ja sem prekvapive zjistil, ze na E34 s M50, bez dolucovace oleje, takhle zatyfuseny ventily rozhodne nemam. divny...
jinak samo tohle ma dve priciny:
1) vyse zmineny mastny sracky ze sani, to je holt problem, ale jinak nez ventilaci do sani se odsavani klikovy skrine levne a pohodlne resit neda.
2) kvalita obrabeni nefunknich ploch u bmw. jinde to neni lepsi, ale samo pokud je to vyblejskany do vysokyho lesku, tak se na to prichyti vyrazne min sracek, nez v stavu, v jakym to vyjede z fabriky.
reseni? jo, optimalni je se tam nedivat, i kdyz ja sem prekvapive zjistil, ze na E34 s M50, bez dolucovace oleje, takhle zatyfuseny ventily rozhodne nemam. divny...
-
Poldav6
- Registrovaný
- Příspěvky: 519
- Registrován: čtv 16.10.2008 00:00
Láry fáry. Jezdím na to 2 roky dvěma autama. Důležité je vyměnit po 2 nádržích E85 (záleží na koncentraci) palivovy filtr.. Pokud má odejít čerpadlo, odešlo by tak jako tak. Teorie říká, že se přidře právě kvůli sračkám uvolněným z nádrže, pokud se včas nevymění filtr.Bernie330 píše:Přes Google se mi právě nepovedlo nic najít, asi jsem špatně hledalseparátor jsem zrovna dal novej takže paráda
![]()
S tím E85 zrovna moc nevím, slyšel jsem, že to vysušuje hadice a známej to do stejnýho auta tankoval a začalo se mu z toho zasekávat benzínový čerpadlo.
-
dsvatos
- Registrovaný
- Příspěvky: 3244
- Registrován: stř 28.09.2005 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1531
-
Cuky
- Registrovaný
- Příspěvky: 316
- Registrován: sob 02.05.2009 00:00
- Bydliště: Plesná u Chebu
