Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

e46 330ci - čištění ventilů v motoru

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Bernie330
Registrovaný
Příspěvky: 12
Registrován: čtv 10.10.2013 00:00
Bydliště: Praha

#1 Příspěvek od Bernie330 »

Zdravím, mám e46 v tří litru benzín. Momentálně jsem musel sundat sání, jelikož mi tam zapadla klapka z Disa jednotky. Jakmile jsem sundal sání, tak se mi hned odkryly ventily a jsou hrozným způsobem špinavý a zanesený. Nevíte někdo čím a jak je nejlepší je vyčistit? Díky
Přílohy
Foto z mobilu dvou ventilů..
Foto z mobilu dvou ventilů..
1394281_10200728937765157_638773027_n.jpg (69.33 KiB) Zobrazeno 1579 x
pragdejf
Registrovaný
Příspěvky: 576
Registrován: ned 19.04.2009 00:00
Bydliště: praha

#2 Příspěvek od pragdejf »

Bud v klidu. Jedinej zpusob, jak to vyčistit je rozebrat hlavu. Ale na funkci to nema skoro vliv.
fizzer
Registrovaný
Příspěvky: 511
Registrován: čtv 09.12.2010 01:00
Bydliště: matka měst

#3 Příspěvek od fizzer »

Udělat se to dá i bez shození palice, způsobů je mraky, stačí gůglit. Ale tohle je nic... měl bys vidět E36 po skoro 700 tis... :lol: Stačí když tomu budeš trošku šlapat, "vypálit karbon" :twisted: A možná nějak vyřešit (zrušit) tahání mastnejch sraček do sání (separátor)
Poldav6
Registrovaný
Příspěvky: 519
Registrován: čtv 16.10.2008 00:00

#4 Příspěvek od Poldav6 »

Já bych zkusil tankovat určité množství E85, bez konverzní jednotky je 30% ok. Nebo potom kvalitní aditiva do paliva. Ale pravidelné tankování E85 by bylo asi účinnější. Já tankuju 70% E85 s konverzní jednotkou.. Už na to jezdím 30tis km, zajímalo by mě jak to vypadá u mě :-) Mám teď 204tis km...
Uživatelský avatar
paveld
Registrovaný
Příspěvky: 3141
Registrován: pát 25.05.2007 00:00
Bydliště: Praha-západ
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od paveld »

Mohlo by to jít vyčistit vodou nebo párou rozprášenou do sání. Už víckrát se to tu řešilo... :-).
Bernie330
Registrovaný
Příspěvky: 12
Registrován: čtv 10.10.2013 00:00
Bydliště: Praha

#6 Příspěvek od Bernie330 »

Přes Google se mi právě nepovedlo nic najít, asi jsem špatně hledal 8O separátor jsem zrovna dal novej takže paráda 8)

S tím E85 zrovna moc nevím, slyšel jsem, že to vysušuje hadice a známej to do stejnýho auta tankoval a začalo se mu z toho zasekávat benzínový čerpadlo. :?
Uživatelský avatar
paveld
Registrovaný
Příspěvky: 3141
Registrován: pát 25.05.2007 00:00
Bydliště: Praha-západ
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od paveld »

pragdejf
Registrovaný
Příspěvky: 576
Registrován: ned 19.04.2009 00:00
Bydliště: praha

#8 Příspěvek od pragdejf »

E85 mozna, cisteni sacich ventilu parou je z logiky veci uplna blbost. Jako prvni bych zmeril tlaky, treba te to sundani palice stejne nemine... :lol:
Uživatelský avatar
paveld
Registrovaný
Příspěvky: 3141
Registrován: pát 25.05.2007 00:00
Bydliště: Praha-západ
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od paveld »

Proč myslíš že by to parou nemělo fungovat? Rozprášenou vodou možná, protože se asi nemusí v tomhle místě ještě přeměnit na páru, ale parou do sání podle mě jo.
Bernie330
Registrovaný
Příspěvky: 12
Registrován: čtv 10.10.2013 00:00
Bydliště: Praha

#10 Příspěvek od Bernie330 »

paveld píše:http://www.bmwklub.cz/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=16050&highlight=dekarbonizace

"Promiňte, ale jen uživatelé se zvláštním oprávněním mohou číst témata v tomto fóru." :x
pragdejf
Registrovaný
Příspěvky: 576
Registrován: ned 19.04.2009 00:00
Bydliště: praha

#11 Příspěvek od pragdejf »

no to cisteni parou je puvodne spis pro cisteni spalovacich prostoru, nak si nedokazu predstavit, jak by spinu na ventilech ta para dojimala...

jinak samo tohle ma dve priciny:
1) vyse zmineny mastny sracky ze sani, to je holt problem, ale jinak nez ventilaci do sani se odsavani klikovy skrine levne a pohodlne resit neda.
2) kvalita obrabeni nefunknich ploch u bmw. jinde to neni lepsi, ale samo pokud je to vyblejskany do vysokyho lesku, tak se na to prichyti vyrazne min sracek, nez v stavu, v jakym to vyjede z fabriky.

reseni? jo, optimalni je se tam nedivat, i kdyz ja sem prekvapive zjistil, ze na E34 s M50, bez dolucovace oleje, takhle zatyfuseny ventily rozhodne nemam. divny...
Poldav6
Registrovaný
Příspěvky: 519
Registrován: čtv 16.10.2008 00:00

#12 Příspěvek od Poldav6 »

Bernie330 píše:Přes Google se mi právě nepovedlo nic najít, asi jsem špatně hledal 8O separátor jsem zrovna dal novej takže paráda 8)

S tím E85 zrovna moc nevím, slyšel jsem, že to vysušuje hadice a známej to do stejnýho auta tankoval a začalo se mu z toho zasekávat benzínový čerpadlo. :?
Láry fáry. Jezdím na to 2 roky dvěma autama. Důležité je vyměnit po 2 nádržích E85 (záleží na koncentraci) palivovy filtr.. Pokud má odejít čerpadlo, odešlo by tak jako tak. Teorie říká, že se přidře právě kvůli sračkám uvolněným z nádrže, pokud se včas nevymění filtr.
dsvatos
Registrovaný
Příspěvky: 3244
Registrován: stř 28.09.2005 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od dsvatos »

Jak píše Poldav6.. Taky to míchám už asi třetí rok (třetina E85) a úplně v pohodě. Může se stát, že při prvním natankování směsi bude auto pocukávat. Ale to není špatnou směsí, ale tím, že se vypaluje sajrajt z nádrže. Při další nádrži už to je v pohodě.
Cuky
Registrovaný
Příspěvky: 316
Registrován: sob 02.05.2009 00:00
Bydliště: Plesná u Chebu

#14 Příspěvek od Cuky »

Taky my když jsme si udělaly "rally" Punto( na pole) tak jsme tam lily rědidlo ,líh, aceton, a technický benzín vždy v nějakém poměru s benzínem dle možností co bylo po ruce a taky jezdilo dlouho :D :D
Odpovědět