Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Špatná elektronika šíbru u E36
Zdravim
před týdnem mi přestal uplně fungovat šíbr na E36, před tím fungoval tak 5 minut po nastartování motoru... Jinak celé auto funguje jak má. Celé jsem to rozebral proměřil a z konektoru co přivádí štávu teklo jenom 6,8V tak jsem napojil rovnou krabičku s ovládáním šíbru na 12V a motorek se točil jak divej.
Nevíte čím by to mohlo být kdyžtak co je všechno nutné vyměnit?
před týdnem mi přestal uplně fungovat šíbr na E36, před tím fungoval tak 5 minut po nastartování motoru... Jinak celé auto funguje jak má. Celé jsem to rozebral proměřil a z konektoru co přivádí štávu teklo jenom 6,8V tak jsem napojil rovnou krabičku s ovládáním šíbru na 12V a motorek se točil jak divej.
Nevíte čím by to mohlo být kdyžtak co je všechno nutné vyměnit?
před, měřil jsem to v konektoru který je ve svazku a vede až někam pod palubku. Po zapojení tohoto tlačít do patice a zapojení tohoto na svazek který vede až někom pod kaslík to měřilo stejné hodnoty. Akorát byly kladné nebo záporné. Podle toho jaké tlačítko jsem zmáčknul.
Tlačítko:
http://www.vmotors.com/ebay/parts/61311387916.jpg
Krabička:
http://jkuper.smugmug.com/photos/127587182-M.jpg
Tlačítko:
http://www.vmotors.com/ebay/parts/61311387916.jpg
Krabička:
http://jkuper.smugmug.com/photos/127587182-M.jpg
to co popisujes prave nasvedcuje tomu ze je asi spatne tlacitko, ci kontakty. kdyz za nim jednou nameris 12 jindy 6v, a kdyz napichnes 12 primo bez tlacitka tak funguje. zkus ho zamenit s tlacitkem na stahovani oken, mely by byt tusim stejne a nebo taky muze byt problem v kontaktech ( roztahane, zoxidovane svorky v paticich)
Tak po rozpojení tohoto konektoru http://imageshack.us/f/17/75tq.jpg/ jsem naměřil před i za tlačítkem 13V. Po tom to začolo lehce kolísat. Tak jsem to radši prostříknul a už to ukazovalo furt 13V 12V. Ted šíbr funguje hned po nastartování a bezproblémů
tak jsem zvědav jak dlouho.
