Domek termostatu, tam zkus dát hliníkovej
http://www.vslperformance.com/catalog/a ... using.html
http://www.ebay.com/itm/BMW-E36-Aluminu ... 661wt_1298
nebo pod ten plastovej dej ještě pod dotakovací plochy papírové těsnení, taky mi to prasklo 2x, od ty doby co tam mám papírové těsnení tak mi nepraskl... ale pokud je budeš objednávat taky bych si jeden kus koupil tak kdyžtak spoleně at je menší poštovný:)
Zkontroluj viskospojku, jestli sepiná tak jak má...
Tlakování bys poznal, závan z vody po spalinách a neustálé přetlakování až by praskly hadice.
Ovzdušnění: otevřít topení na plno, nalej vodu do chladiče a hodněkrát promačkej hadice až budeš cítiti že v hadicích není vzduch, já jsem si s tím hrál že u víčka chladiče tak směrem k ovzdušnováku je kanálek je to v tom závitu, nahoře jsem si dával prst a jako by jsem oddělával a zadělával jako bych chtěl z ty expansky vycucávat vodu aby si ju bral chladič,. to pochopíš když to párkrát uděláš. pak až to budeš mít nasátý tak dolej vodu do horní rysky, po straně jsou takový rysky tak po tu horní.
Nastartuj, nech prohřát do provozní teploty párkrát tomu šlápni aby se koloběh vody pořádně protáhl, zdechni a povol ovzdušnovák, měj ho tak dlouho povolenej až z něj nepůjdou bublinky. nech auto schladnout a po schladnutí dolej do expansky vodu po rysku jak má být.( ta je přibližně uprostred chladiče). pak po nějakým projetí můžeš proces opakovat.