Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Volnoběh M52

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417
Registrován: pon 26.02.2007 01:00

#21 Příspěvek od Foldas »

jde o to že ti pada ekonoměr strašně pomalu měl by spadnout hned mohl by být špatný poťák nebo kabel k němu. u jedne m50 co dělala podobný problém bylo špatne teplotní čidlo motoru auto si myslelo že je furt studený motor ,ale ta žrala přes 20 litru při běžné jizdě
kovaljuk
Registrovaný
Příspěvky: 189
Registrován: stř 05.10.2011 00:00
Bydliště: Praha

#22 Příspěvek od kovaljuk »

To teplotní čidlo mi taky už bylo řečeno, že by to mohlo dělat. No, zkusim čidlo a asi i ten poťák(ten by to podle mě moh bejt spíš)

Každopádně Ti děkuji za názory :wink:
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417
Registrován: pon 26.02.2007 01:00

#23 Příspěvek od Foldas »

vidim že jsi z prahy kde je hromadu kluku s diagnostikou to budeš mít jednodušší
kovaljuk
Registrovaný
Příspěvky: 189
Registrován: stř 05.10.2011 00:00
Bydliště: Praha

#24 Příspěvek od kovaljuk »

Hele na diagnostice jsem to měl a nic. Ale je pravda, že každá tahle kravina ukáže něco jiného....
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417
Registrován: pon 26.02.2007 01:00

#25 Příspěvek od Foldas »

musíš to dát někomu kdo ví co ma hledat a ne lojzovi co vyčte jenom chyby z kterých se dozvíš stejně hovno
kovaljuk
Registrovaný
Příspěvky: 189
Registrován: stř 05.10.2011 00:00
Bydliště: Praha

#26 Příspěvek od kovaljuk »

Tak podle diagnostiky je teplotní čidlo i potenciometr v pohodě. Podle skutečných hodnot to normálně chodí.
Rozebral jsem součást č.2 http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/C ... separator/ Uvnitř jsem nalezl membránu, která je v pořádku, tak jsem to akorát vyčistil a zase složil. Pravda, že ta hadice co jde do měrky je velice chabrus, takže tu určo koupim, ale že by to byla hlavní příčina...to se mi moc nezdá.

Ještě musim kouknout na č.13 http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/C ... aust_flap/
Když jsem před rokem měnil startér, tak se mi podařilo tomu ulomit držák....
kovaljuk
Registrovaný
Příspěvky: 189
Registrován: stř 05.10.2011 00:00
Bydliště: Praha

#27 Příspěvek od kovaljuk »

Zase jsem o něco pokročil.
Po sundání sání jsem zjistil, že nebyla připojená hadička, co jde ze sání do palivové lišty + volnobežnej ventil byl nasazenej tak na půl....
Takže už to funguje celkem goog, ALE...

Chci se zeptat jestli měl někdo stejný problém(vlastně ani nevim, jestli je to problém) :oops: :
Když auto stojí, je volnoběh asi 700 ot, jakmile se ovšem začne pohybovat třeba na neutrál(v koloně z kopce, nebo stačí tlačit po rovině), tak se volnoběh zvedne skoro na 1000 ot. Po úplném zastavení je volnoběh zas cca 700 ot.
To už mi nepříde jako problém se sáním falešného vzduchu. Bohužel mě nenapadá co by to mohlo bejt.

Stále se jedná o M52b28.
ACDC
Registrovaný
Příspěvky: 1661
Registrován: ned 15.07.2007 00:00
Bydliště: Litomyšlsko

#28 Příspěvek od ACDC »

Já jenom k mému původnímu problému: volnoběžný ventil vyčištěn, hadice a hadičky OK. Přesto po studeném startu po chvilce běhu zhoupne skoro do zhasnutí a pak se zase chytí ??
kovaljuk
Registrovaný
Příspěvky: 189
Registrován: stř 05.10.2011 00:00
Bydliště: Praha

#29 Příspěvek od kovaljuk »

kovaljuk píše:Zase jsem o něco pokročil.
Po sundání sání jsem zjistil, že nebyla připojená hadička, co jde ze sání do palivové lišty + volnobežnej ventil byl nasazenej tak na půl....
Takže už to funguje celkem goog, ALE...

Chci se zeptat jestli měl někdo stejný problém(vlastně ani nevim, jestli je to problém) :oops: :
Když auto stojí, je volnoběh asi 700 ot, jakmile se ovšem začne pohybovat třeba na neutrál(v koloně z kopce, nebo stačí tlačit po rovině), tak se volnoběh zvedne skoro na 1000 ot. Po úplném zastavení je volnoběh zas cca 700 ot.
To už mi nepříde jako problém se sáním falešného vzduchu. Bohužel mě nenapadá co by to mohlo bejt.

Stále se jedná o M52b28.

VYŘEŠENO
Byl potřeba udělat reset adaptačních hodnot origo diagnostikou.
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

#30 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

ACDC píše:Já jenom k mému původnímu problému: volnoběžný ventil vyčištěn, hadice a hadičky OK. Přesto po studeném startu po chvilce běhu zhoupne skoro do zhasnutí a pak se zase chytí ??
Poslední dobou se mi za studena při puštění plynu na volnoběh taky zhoupne až k nule. Ale jen po prvé, než to znova prošlápnu. Po vyčištění klapka/ventil taky nijaká změna. Chystám s na separator-odlučovač, ale jak je psáno nejspíš taky nepomůže. No chce to zkusit jezdit s jinou váhou vzduchu a uvidíš.
ACDC
Registrovaný
Příspěvky: 1661
Registrován: ned 15.07.2007 00:00
Bydliště: Litomyšlsko

#31 Příspěvek od ACDC »

Jo, separátor jsem měnil a nic se nezměnilo. Beru to už jako vlastnost MS42
honzabiker1
Registrovaný
Příspěvky: 460
Registrován: čtv 22.09.2011 00:00

#32 Příspěvek od honzabiker1 »

Neco podobneho mi delalo na M43B16 spatne cidlo na klikovce. Po nastartovani studeneho motoru behem par vterin bud hodne spadly otacky, nebo motor chcipnul. Delalo to nejakou dobu, nepravidelne, na diagnostice zadna chyba. Pak se na diagnostice objevilo vadne cidlo, vymenil jsem ho a od te doby to neudelalo..
aigo
Registrovaný
Příspěvky: 604
Registrován: stř 07.05.2008 00:00
Bydliště: Zámrsk
Kontaktovat uživatele:

#33 Příspěvek od aigo »

ja mam podobnej problem zaclo to delat to co tu popisujete jen se mi to zacne chvilinku dusit jen kdyz slapnu na plyn pri rozjezdu , ale po par sekundach se to chytne a jede uz normalne , a celou cestu to uz nic nedela... jen pri prvnim rozjezdu... jedna se o e36 m52b20
RichieN
Registrovaný
Příspěvky: 76
Registrován: pon 19.08.2013 00:00
Bydliště: Ostrava

#34 Příspěvek od RichieN »

Když ráno startuju a je pod nějakých 8 stupnu, tak mi otáčky vyletí k 2000 a cvaká mi něco v motoru cca 1s (hydra?) . Prostě jen jak to klesá k 1000.. Mám tam 2k km nový olej, 5W40. Dělá to všem? (auto mám nově, zjištěno až ted jak klesají teploty)
aigo
Registrovaný
Příspěvky: 604
Registrován: stř 07.05.2008 00:00
Bydliště: Zámrsk
Kontaktovat uživatele:

#35 Příspěvek od aigo »

tak odstraneno bylo to praskle odvetravani vanosu ta hadicka jak vede pod sani...ale yjistuil sem ze mam nejspis praskle tesneni pod hlavou...emulze v oleji...
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

#36 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Myslíš nějak todlenc ? To je na M52: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
Jinak emulze mohla vzniknout teď vysrážením v nízkých teplotách. Inu, proměř motor na tlaky.. 8)

RichieN píše:Když ráno startuju a je pod nějakých 8 stupnu, tak mi otáčky vyletí k 2000 a cvaká mi něco v motoru cca 1s (hydra?) . Prostě jen jak to klesá k 1000.. Mám tam 2k km nový olej, 5W40. Dělá to všem? (auto mám nově, zjištěno až ted jak klesají teploty)
Teď pár dní po sobě mi to taky vyletělo na 5sec k 1500-2000ot/min, asi to dostalo teplotní šok z přicházející zimy nebo co.. :P
aigo
Registrovaný
Příspěvky: 604
Registrován: stř 07.05.2008 00:00
Bydliště: Zámrsk
Kontaktovat uživatele:

#37 Příspěvek od aigo »

presne dil č1
Odpovědět