Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Volnoběh M52
Tak podle diagnostiky je teplotní čidlo i potenciometr v pohodě. Podle skutečných hodnot to normálně chodí.
Rozebral jsem součást č.2 http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/C ... separator/ Uvnitř jsem nalezl membránu, která je v pořádku, tak jsem to akorát vyčistil a zase složil. Pravda, že ta hadice co jde do měrky je velice chabrus, takže tu určo koupim, ale že by to byla hlavní příčina...to se mi moc nezdá.
Ještě musim kouknout na č.13 http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/C ... aust_flap/
Když jsem před rokem měnil startér, tak se mi podařilo tomu ulomit držák....
Rozebral jsem součást č.2 http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/C ... separator/ Uvnitř jsem nalezl membránu, která je v pořádku, tak jsem to akorát vyčistil a zase složil. Pravda, že ta hadice co jde do měrky je velice chabrus, takže tu určo koupim, ale že by to byla hlavní příčina...to se mi moc nezdá.
Ještě musim kouknout na č.13 http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/C ... aust_flap/
Když jsem před rokem měnil startér, tak se mi podařilo tomu ulomit držák....
Zase jsem o něco pokročil.
Po sundání sání jsem zjistil, že nebyla připojená hadička, co jde ze sání do palivové lišty + volnobežnej ventil byl nasazenej tak na půl....
Takže už to funguje celkem goog, ALE...
Chci se zeptat jestli měl někdo stejný problém(vlastně ani nevim, jestli je to problém)
:
Když auto stojí, je volnoběh asi 700 ot, jakmile se ovšem začne pohybovat třeba na neutrál(v koloně z kopce, nebo stačí tlačit po rovině), tak se volnoběh zvedne skoro na 1000 ot. Po úplném zastavení je volnoběh zas cca 700 ot.
To už mi nepříde jako problém se sáním falešného vzduchu. Bohužel mě nenapadá co by to mohlo bejt.
Stále se jedná o M52b28.
Po sundání sání jsem zjistil, že nebyla připojená hadička, co jde ze sání do palivové lišty + volnobežnej ventil byl nasazenej tak na půl....
Takže už to funguje celkem goog, ALE...
Chci se zeptat jestli měl někdo stejný problém(vlastně ani nevim, jestli je to problém)

Když auto stojí, je volnoběh asi 700 ot, jakmile se ovšem začne pohybovat třeba na neutrál(v koloně z kopce, nebo stačí tlačit po rovině), tak se volnoběh zvedne skoro na 1000 ot. Po úplném zastavení je volnoběh zas cca 700 ot.
To už mi nepříde jako problém se sáním falešného vzduchu. Bohužel mě nenapadá co by to mohlo bejt.
Stále se jedná o M52b28.
kovaljuk píše:Zase jsem o něco pokročil.
Po sundání sání jsem zjistil, že nebyla připojená hadička, co jde ze sání do palivové lišty + volnobežnej ventil byl nasazenej tak na půl....
Takže už to funguje celkem goog, ALE...
Chci se zeptat jestli měl někdo stejný problém(vlastně ani nevim, jestli je to problém):
Když auto stojí, je volnoběh asi 700 ot, jakmile se ovšem začne pohybovat třeba na neutrál(v koloně z kopce, nebo stačí tlačit po rovině), tak se volnoběh zvedne skoro na 1000 ot. Po úplném zastavení je volnoběh zas cca 700 ot.
To už mi nepříde jako problém se sáním falešného vzduchu. Bohužel mě nenapadá co by to mohlo bejt.
Stále se jedná o M52b28.
VYŘEŠENO
Byl potřeba udělat reset adaptačních hodnot origo diagnostikou.
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Poslední dobou se mi za studena při puštění plynu na volnoběh taky zhoupne až k nule. Ale jen po prvé, než to znova prošlápnu. Po vyčištění klapka/ventil taky nijaká změna. Chystám s na separator-odlučovač, ale jak je psáno nejspíš taky nepomůže. No chce to zkusit jezdit s jinou váhou vzduchu a uvidíš.ACDC píše:Já jenom k mému původnímu problému: volnoběžný ventil vyčištěn, hadice a hadičky OK. Přesto po studeném startu po chvilce běhu zhoupne skoro do zhasnutí a pak se zase chytí ??
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 460
- Registrován: čtv 22.09.2011 00:00
Neco podobneho mi delalo na M43B16 spatne cidlo na klikovce. Po nastartovani studeneho motoru behem par vterin bud hodne spadly otacky, nebo motor chcipnul. Delalo to nejakou dobu, nepravidelne, na diagnostice zadna chyba. Pak se na diagnostice objevilo vadne cidlo, vymenil jsem ho a od te doby to neudelalo..
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Myslíš nějak todlenc ? To je na M52: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
Jinak emulze mohla vzniknout teď vysrážením v nízkých teplotách. Inu, proměř motor na tlaky..

Jinak emulze mohla vzniknout teď vysrážením v nízkých teplotách. Inu, proměř motor na tlaky..

Teď pár dní po sobě mi to taky vyletělo na 5sec k 1500-2000ot/min, asi to dostalo teplotní šok z přicházející zimy nebo co..RichieN píše:Když ráno startuju a je pod nějakých 8 stupnu, tak mi otáčky vyletí k 2000 a cvaká mi něco v motoru cca 1s (hydra?) . Prostě jen jak to klesá k 1000.. Mám tam 2k km nový olej, 5W40. Dělá to všem? (auto mám nově, zjištěno až ted jak klesají teploty)
