Nerikam ze vsechny, ale uz jsem si tim prosel. Treba takova vaha vzduchu mne pekne potrapila, nova "original" BOSCH a auto neustale vyhazovalo chybu vahy po cca 30km, origo a uz jsem ho nevidel, spousta prace navic a zbytecne, nebo moje brzdy ATE, brzdi, ale malo oproti origo, vadne termostaty ktere jsou ko hned po namontovani, svicky co zhavi ale nevydrzi, filtry ktere nesedi a takove podobne malickosti. Pritom original dil je nepatrne drahsi oproti tem dobrym dilum a verim tomu ze pro automobilku je ta kvalita vice hlidana. Neni asi dobre je vsechny hazet do jednoho pytle, verim ze se najdou i fajn dily, jenze ono je to tak lakave prebalit nejakeho srace...
Mam opravdu nezapomenutelne zkusenosti v elektronice, tranzistory co ani zdaleka nevydrzi deklarovanou zatez, bodejt by taky ne kdyz maji ctvrtinovou velikost cipu, procesory ktere proste nefunguji jak maji, jedna aplikace, stare procaky bez jakehokoliv problemu, nove po nabehnuti pet minut v nedefinovatelnem stavu, pak se nejakym zazrakem vzpamatovaly a nejak fungovaly, ale prvnich pet minut se dely fakt veci, cela varka vadna, nejakych tisic kousku... Mel jsem znameho ktery delal ve velke fitme ktera vyrabela pro automotive a to co mi vypravel jak narocne je provest nejakou zmenu a jake zatezove testy to musi zvladnout, to jsem nechapal. Naprosto nemyslitelne zamenit lehce zamenitelnou soucastku za jiny typ nebo jineho vyrobce. Uplne verim tomu ze neco jede pro automobilku a daji se takove nebo makove tranzistory. Pak se vyrabi pro renomovanou znacku a daji se nekde jine soucastky, o chlup horsi ktere treba nesplni teplotni specifikace. No a pak to nekdo zkopiruje a pokud to jede ve velkem, tak cinan doda ctvrtinovy chip v tranzistoru, ale naprosto identicke znaceni jako original... Samozrejme ze za uplne jinou cenu jako vyrobce te originalni soucastky.
Konkretne mne lemforder vydrzel jednu kompletni zimu a byl vymlaceny, obe dve strany co se menily po roce a cca 15k km viditelna a hlavne citelna vule
Bezny spotrebak jde vetsinou financne utahnout. Pokud nejaka firma doda vadny dil pro automobilku, seredne si to odsere. A stava se to. Mam velmi dobreho znameho ktery dela technologa v lisovne a lisuji pro automotive. Jednou nohou neustale v pruseru. Matne pamatuju ze delali svetla konkretne pro BMW a ty po case zacly praskat nebo neco podobneho, uz si to nepamatuju moc presne. Stop vyroby a hrozily jim takove sankce, ze by to tu firmu polozilo. Nakonec vsehno bylo u nich v poradku, zmrvili to nekde v automobilce ve vykresech. Presto jezdi rocni produkce s vadnyma vyliskama. Komu se to dosere v zaruce, tomu se to vymeni na garanci. Komu pozdeji, ma smulu. Kolik druhovyrobcu uzna chybu treba po roce a vymeni ? Nechtel jsem aby to vyznelo ze vsecko neorigo je nanic, ale nikdo mne nepresvedci o tom, ze tam jsou stejne naroky na kvalitu. Jedna varka se podari na vybornou, druha ne. Jenze se nesesrotuje, ale proda... A uplne nejlepsi je kdyz to nekdo zkopiruje a udela z blata a da tomu identicky obal. Pak proda za zlomek ceny a kupce si to jiste najde. I cinske veci jsou velmi kvalitni. Jenze i velmi nekvalitni a okem to poznat proste nejde, protoze viditelne je to "stejne".