IlikeU píše:jinak chladič funguje perfektně úžasných 110°C občas 115. Dříve to lezlo až ke 130°C.
Zmizel teen unavenej pocit motoru když byl fakt ohřatej na max. Dnes jedu do itálie tak po cestě zkusím maximálku. chci se dostat na 330km/h zatím je max 320
Kedy montujeme u mna? Mne pomohol aj 10W60 olej nehreje sa to tak. Uzi si dovolenku. Posli nejake fotky.
IlikeU píše:tlak ti může unikat těch spojů je tam pokokot. sčíhni podtlaky od turba až k expanzce. a trubky co vedou na ic a z ic
Nic extra jsem nenašel, akorát šla zhruba o jednu otáčku šroubu dotáhnout jedna objímka a jedna hadička šla víc nastrčit, ale jinak nic. Nikdy mi to únik tlaku neukázalo na nízký stupně, vždy jen na šestku. At už při WOT nebo při klidný jízdě.
bmw335 píše: Nic extra jsem nenašel, akorát šla zhruba o jednu otáčku šroubu dotáhnout jedna objímka a jedna hadička šla víc nastrčit, ale jinak nic. Nikdy mi to únik tlaku neukázalo na nízký stupně, vždy jen na šestku. At už při WOT nebo při klidný jízdě.
Hele mě to taky vždy udělalo jen na šestku a skoro vždy do kopce. Na n54 stránkách radili snížit hodnotu open loop a potom nastavit nějaký parametr (future value).. Takže buď to zkus, nebo zrychluj na pětku Jak jsme se bavili, na šestku to auto dostává takový záhul, že bych za ní bral až nad 200km/h, rozhodně ne okolo maxima točivého momentu
bmw335 píše: Nic extra jsem nenašel, akorát šla zhruba o jednu otáčku šroubu dotáhnout jedna objímka a jedna hadička šla víc nastrčit, ale jinak nic. Nikdy mi to únik tlaku neukázalo na nízký stupně, vždy jen na šestku. At už při WOT nebo při klidný jízdě.
Hele mě to taky vždy udělalo jen na šestku a skoro vždy do kopce. Na n54 stránkách radili snížit hodnotu open loop a potom nastavit nějaký parametr (future value).. Takže buď to zkus, nebo zrychluj na pětku Jak jsme se bavili, na šestku to auto dostává takový záhul, že bych za ní bral až nad 200km/h, rozhodně ne okolo maxima točivého momentu
já vim, já za ní bral ve 140 a dostal sem zase ty vibrace:D Ty vibrace jsou setrvačník, kterej prej dostává pěkně přes koule, když se dává plnej ve středních.
nevííte někdo, jestli se dá přitáhnout ta debilní klapka ve výfuku? Chrastí to permanentně, když jedu třeba na dvojku do strmýho kopce. Ikdyž ji nechám pořád otevřenou chrastí si dál. nejradši bych ji vyhodil. Taková kravina
Tak jsem ji otevřel přes JB4. Snad to teda nevadí, že bude pořád klapka otevřená. Četl jsem že to ztrácí trochu Nm a že je potřeba zpětný tlak pro turba, proto je tam ta klapka. Tak snad se to neposere.
už jste vyzkoušeli ISO 25? Úplná bomba, auto jede neuvěřitelně hladce, nástup turba super, obrovská změna oproti všem minulým verzím.
Na dvojku s DTC a WOT zadní kola absolutně nepřenáší výkon a zadek lítá sem a tam. S ISO 23 to nedělalo:) Žádný škubání při řazení, lineární zátah bez skoků prostě paráda
Já mám ještě nevyřešené to mírné škubání v nízkých otáčkách na tempomat, tak jsem na 25 zvědavý, jestli se to zlepší. Už nejsem sociál, koupil jsem si notebook, tak můžu logovat a nahrávat a logovat a nahrávat...
BTW moje pneumatiky: Po zásahu DAS se Barum-Continental Otrokovice rozhodli, že jejich technik začne zkoumat, kde je problém na kombinaci mého auta a jejich gum.. Je smutné, že až po takovém "nátlaku"... Předpokládám, že někdy v září se to uskuteční.
Teď jezdím na gumách Vredestein Ultrac Vorti.. Údajně nejlepší gumy na sucho a musím říct.. že auto ustálo WOT na trojku v táhle zatáčce bez ztráty květinky. Fakt fungujou..
Ahoj, nieco mi poslal ked sme riesili veci o aute. Tie gumy som si objednal aj ja, dnes prisli tak spalim stare 2 mesacne Ja som mal kedysi problem tiez s tempomatom ked som sa chcel dostat naspat na pozadovanu rychlost, cukalo. Loguj a posielaj terrymu. Posli potom logy ako ti to ide.
Co ine ako zotrvacnik to moze byt ked najvyssi stupen ma najvacsie vibracie A hlavne ked sa jazdi v nizsich otackach. Preto jazdim vzdy vyssie a ked potrebujem pridat, obehnut, podradim.
bmw335 píše:kam jezdíte pro tu E85 v Praze? Je zbytečný brát 100 oktan? + e85? využije to ten motor?
Jednoduché odpovědi 1) beru E85 tam kde je.. Kutnohorská, Průmyslová, U rajské zahrady, Průběžná..
2) zkus se zeptat Terryho, jestli to ten motor využije Mně to bez dlouhých adaptací přidalo během pár minut skoro 50 koní a Nm.
3) víc oktanového čísla, více výkonu. Ten motor to miluje.