Kedy montujeme u mna?IlikeU píše:jinak chladič funguje perfektně úžasných 110°C občas 115. Dříve to lezlo až ke 130°C.
Zmizel teen unavenej pocit motoru když byl fakt ohřatej na max. Dnes jedu do itálie tak po cestě zkusím maximálku. chci se dostat na 330km/h zatím je max 320
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
335i E90 tunning motoru
Nic extra jsem nenašel, akorát šla zhruba o jednu otáčku šroubu dotáhnout jedna objímka a jedna hadička šla víc nastrčit, ale jinak nic. Nikdy mi to únik tlaku neukázalo na nízký stupně, vždy jen na šestku. At už při WOT nebo při klidný jízdě.IlikeU píše:tlak ti může unikat těch spojů je tam pokokot. sčíhni podtlaky od turba až k expanzce. a trubky co vedou na ic a z ic
Hele mě to taky vždy udělalo jen na šestku a skoro vždy do kopce. Na n54 stránkách radili snížit hodnotu open loop a potom nastavit nějaký parametr (future value).. Takže buď to zkus, nebo zrychluj na pětkubmw335 píše:
Nic extra jsem nenašel, akorát šla zhruba o jednu otáčku šroubu dotáhnout jedna objímka a jedna hadička šla víc nastrčit, ale jinak nic. Nikdy mi to únik tlaku neukázalo na nízký stupně, vždy jen na šestku. At už při WOT nebo při klidný jízdě.
já vim, já za ní bral ve 140Poldav6 píše:Hele mě to taky vždy udělalo jen na šestku a skoro vždy do kopce. Na n54 stránkách radili snížit hodnotu open loop a potom nastavit nějaký parametr (future value).. Takže buď to zkus, nebo zrychluj na pětkubmw335 píše:
Nic extra jsem nenašel, akorát šla zhruba o jednu otáčku šroubu dotáhnout jedna objímka a jedna hadička šla víc nastrčit, ale jinak nic. Nikdy mi to únik tlaku neukázalo na nízký stupně, vždy jen na šestku. At už při WOT nebo při klidný jízdě.Jak jsme se bavili, na šestku to auto dostává takový záhul, že bych za ní bral až nad 200km/h, rozhodně ne okolo maxima točivého momentu
už jste vyzkoušeli ISO 25? Úplná bomba, auto jede neuvěřitelně hladce, nástup turba super, obrovská změna oproti všem minulým verzím.
Na dvojku s DTC a WOT zadní kola absolutně nepřenáší výkon a zadek lítá sem a tam. S ISO 23 to nedělalo:) Žádný škubání při řazení, lineární zátah bez skoků prostě paráda
Na dvojku s DTC a WOT zadní kola absolutně nepřenáší výkon a zadek lítá sem a tam. S ISO 23 to nedělalo:) Žádný škubání při řazení, lineární zátah bez skoků prostě paráda
riki, ta 25C je tobě na míru?
Já mám ještě nevyřešené to mírné škubání v nízkých otáčkách na tempomat, tak jsem na 25 zvědavý, jestli se to zlepší. Už nejsem sociál, koupil jsem si notebook, tak můžu logovat a nahrávat a logovat a nahrávat...
BTW moje pneumatiky: Po zásahu DAS se Barum-Continental Otrokovice rozhodli, že jejich technik začne zkoumat, kde je problém na kombinaci mého auta a jejich gum.. Je smutné, že až po takovém "nátlaku"... Předpokládám, že někdy v září se to uskuteční.
Teď jezdím na gumách Vredestein Ultrac Vorti.. Údajně nejlepší gumy na sucho a musím říct.. že auto ustálo WOT na trojku v táhle zatáčce bez ztráty květinky. Fakt fungujou..
Já mám ještě nevyřešené to mírné škubání v nízkých otáčkách na tempomat, tak jsem na 25 zvědavý, jestli se to zlepší. Už nejsem sociál, koupil jsem si notebook, tak můžu logovat a nahrávat a logovat a nahrávat...
BTW moje pneumatiky: Po zásahu DAS se Barum-Continental Otrokovice rozhodli, že jejich technik začne zkoumat, kde je problém na kombinaci mého auta a jejich gum.. Je smutné, že až po takovém "nátlaku"... Předpokládám, že někdy v září se to uskuteční.
Teď jezdím na gumách Vredestein Ultrac Vorti.. Údajně nejlepší gumy na sucho a musím říct.. že auto ustálo WOT na trojku v táhle zatáčce bez ztráty květinky. Fakt fungujou..
Jednoduché odpovědibmw335 píše:kam jezdíte pro tu E85 v Praze? Je zbytečný brát 100 oktan? + e85? využije to ten motor?
1) beru E85 tam kde je.. Kutnohorská, Průmyslová, U rajské zahrady, Průběžná..
2) zkus se zeptat Terryho, jestli to ten motor využije
3) víc oktanového čísla, více výkonu. Ten motor to miluje.
