Co tak si dat dole koleso najskor ako budes pisat? Nieco ti skre, bud platnicka alebo prachovka. Kto ti moze pomoct od stola ked to nevidi a ani ty sam???
riki18 píše:Co tak si dat dole koleso najskor ako budes pisat? Nieco ti skre, bud platnicka alebo prachovka. Kto ti moze pomoct od stola ked to nevidi a ani ty sam???
kola byly dole několikrát...začalo to před 2ma lety. ale postupně se to zhoršovalo. Nedělá to vždycky, to je ten problém. Ale měly by to být ty pakny snad.
tak se mi už po druhý stalo při lehkým přidání plynu na šestku, že mi to skočilo do limb modu. Ve druhým případě byl znát i úbytek výkonu. V obouch případech jsem to vymazal za jízdy na volantu. Nevím celý kod jen 3 čísla a bylo to 30 a končilo to F.
Závodil jsem trochu s porsche gt3 rs, ujížděl mi jen malinko, takže žádná sláva to zas není:D každopádně ve snaze se ho držet jsem se dostal až do omezovače otáček, protože jsem nesledoval otáčky a bylo po srandě. Pak mi ten Lojza ujel v Praze na omezení na 100, kde jel dost přes 200 a měří tam:))
Jinak dnes jsme byl s Vlasou v Moste na autodromu a polygonu na kurzu sportovni jizdy. A fakt Bomba doporucuju vsem. Na konci mesice budeme mit VIP jen pro klubaky max 6 aut.
vyhrabal jsem log z června, kterej sem nikdy neviděl a podle data jsem měl ISO 20D.Mám na něj větší boost než na 23, tak jsem dal zpátkydvacítku a udělal adaptaci. Na budíku mám ted 16,5 a v 6500ot mám pořád 15
IlikeU píše:to je furt malo mas mit 17,5 PSi na mapu 5
na tom logu starým to už ale kolem 17 vypadá ne? hodnota je na půlce rozsahu 15-20 tak by to mělo být 2,5 ta polovina + těch 15?
17,5 ale s E85, tyhle hodnoty mám jen na 100 oktan
dneska jsem dal plnej na na minulý týden adaptovanou mapu 5 a místo obvyklých 16psi mi to ukazovalo asi jen 12??? Pak jsem to zkusil ještě jednou a vylezlo to na téměř 15. Cestou zpátky jsem dal na dálnicí plny na šestku a 30FF únik tlaku, ačkoliv ručička byla na 15. Tenkrát jsem psal Terrymu posílal jsem mu log, když jsem měl tenkrát 30FF ale na log prý vypadal dobře. Tak nevim nějaká kravina zase, že by tlak unikal jen někdy je přece blbost.
Jo měřil jsem si výkon, sice je to samozřejmě asi jen orientační, ale v recenzi byly i srovnávání s grafy z brzdy. Je to aplikace na android Perfexpert, kde se zadává spoustu údajů o autě od hmotnosti až po převodové poměry. měří to podle přetížení a odečítá to i ztráty. Vyšlo mi 371hp v 5326ot a necelých 580 Nm v 3167ot. Beru to s rezervou, ale tak odpovídalo by to. Na brzdu jsem se ještě nedostal tak uvidím.
jinak chladič funguje perfektně úžasných 110°C občas 115. Dříve to lezlo až ke 130°C.
Zmizel teen unavenej pocit motoru když byl fakt ohřatej na max. Dnes jedu do itálie tak po cestě zkusím maximálku. chci se dostat na 330km/h zatím je max 320