Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E36 323i vliv teploty vzduchu na výkon
čau kluci dnes jsem byl prohnat Báwo na dálnici a nějak se mu nechtělo občas jezdívám 220 a dnes jsem z toho víc jak 190 nedostal může to být tím vedrem... říká se že atmosféry v takovém počasí nejedou. A ještě bych se chtěl zeptat na hadice u separátoru oleje ( měnil jsem sání z M50) jak poznám že se nekterá přicpe ?
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5995
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Proč by se měla přicpat?
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
- Toci
- Registrovaný
- Příspěvky: 462
- Registrován: pon 25.03.2013 01:00
- Bydliště: Kladno
- Klubové ID: 3269
Mám taky 323i a i v tomhle počasí jede pořád pěkně. Sice z logiky věci horký vzduch výkon trochu snižuje (horký vzduch se při zážehu rozpíná méně než studený), ale rozdíl by se možná poznal na brzdě, kde by se naměřilo o několik koní méně, ale aby ti horké letní počasí snížilo maximální rychlost o 30km/h je nesmysl. Takže bych problém hledal jinde....
Bývalý nick FUGAS
BMW 328ti (e36)
BMW 328ti (e36)
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5995
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Na podtlak nesmíš používat zahradní průhledné hadice 
Neprůchozí podtlaková hadice může mít vliv na volnoběh (přijde na to, která větev bude neprůchozí) ale na plný výkon asi ne.

Neprůchozí podtlaková hadice může mít vliv na volnoběh (přijde na to, která větev bude neprůchozí) ale na plný výkon asi ne.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 460
- Registrován: čtv 22.09.2011 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 460
- Registrován: čtv 22.09.2011 00:00
Neni to tak. Zkousel jste nekdy nekdo odbrzdit turbomotor v zime a v lete a to same s atmosferou? Kdyz budete brzdit turbomotor v lete a aby jste nasimulovałi chladnejsi vzduch, muzete pri dalsim brzdeni intercooler polevat nebo postrikovat vodou. Vykon bude znatelne vyssi nez pri normalnim provozu. Proto se take u turbomotoru pouziva treba jen ostrik intercooleru tryskou od ostrikovace svetel, nebo vstrikovani ethanolu do sani. V zime to myslim pozname vsichni ze auto jede znatelne vic. A odbrzdete si atmosferu v zime a v lete. Rozdil v podstate zadny nebo minimalni. Turbo pri stlacovani vzduchu zvetsuje teplotu nasavaneho vzduchu umerne venkovni teplote. V zime tedy nasava take "horky" vzduch, ale kdo se nekdy podival na hodnotu teploty nasavaneho vzduchu, tak vi ze v zime to zas tak horky vzduch neni, ale v lete je to o dost horsi. Atmosfera takovy rozptyl teplot nema, proto se na ni tepłota tolik nepodepise. To ze je atmosfera nachylnejsi na venkovni teplotu je fama. Samozrejme to nikomu nevnucuju, ale rekne vam to napriklad kazdy zkuseny chipar nebo mechanik.