Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e36 320i vanos nejde do omezovace
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 265
- Registrován: pát 10.09.2010 00:00
- Bydliště: Trutnov
Nemyslim omezovac rychlosti ale omezovac otacek,kamos ma to sami tak nechal seridit vanos a je to stejny. Porad me vrta v hlave ta vaha vzduchu. U jinych motoru proste vylitnou otacky nadoraz a kmita tam jak silena a tady dojede na konec otackomeru a jen tak line se tam pohupujeBMWIIIPower píše:no,tak to může být hodně věcí...Klasika,první bych omrknul lanko plynu a takový jednoduší věci....

Oki zkusim,ale mam zato ze na 0 nejde,zustava nekde na 4 litrech ale radsi to jeste vyzkousimFoldas píše:když neměla moje m52 signal o rychlosti auta tak šla vytočit maximalně kolem 5 tisíc u m50 si nejsem jistý. Zkus jet mít otáčky přes 2 tisíce a pusť plyn a nech zařazený kvalt ručička ekonoměru musí padnout na 0.
tak je to tak jak rikam,jedu nad 2tis otacek a kdyz pustim plyn tak zacne ekonomer klesat a bud se zastavim na 10 nebo na 4 ale jen tak na dve vteriny a pak spadne na nulukjuba píše:Oki zkusim,ale mam zato ze na 0 nejde,zustava nekde na 4 litrech ale radsi to jeste vyzkousimFoldas píše:když neměla moje m52 signal o rychlosti auta tak šla vytočit maximalně kolem 5 tisíc u m50 si nejsem jistý. Zkus jet mít otáčky přes 2 tisíce a pusť plyn a nech zařazený kvalt ručička ekonoměru musí padnout na 0.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 265
- Registrován: pát 10.09.2010 00:00
- Bydliště: Trutnov
Však já nemluvil o rychlosti ale o otáčkách.Když není dopnutý lanko,těžko se otevře klapka naplno..Jinak mi motor do omezovače jde,ale taky do něj kdovíjak nepráská na neutrál.Za jízdy jo.kjuba píše:Nemyslim omezovac rychlosti ale omezovac otacek,kamos ma to sami tak nechal seridit vanos a je to stejny. Porad me vrta v hlave ta vaha vzduchu. U jinych motoru proste vylitnou otacky nadoraz a kmita tam jak silena a tady dojede na konec otackomeru a jen tak line se tam pohupujeBMWIIIPower píše:no,tak to může být hodně věcí...Klasika,první bych omrknul lanko plynu a takový jednoduší věci....
- Jamall
- Registrovaný
- Příspěvky: 1547
- Registrován: pon 29.06.2009 00:00
- Bydliště: Pardubice
- Klubové ID: 2933
To může bít víc věcí....
Tak směsí to klidně bít může...není problém vyndat váhu vzduchu a vyčistit ji Kontaktolem, nebo něčím jiním. Bacha na ten drátek uvnitř, já to beru Kontaktolem a štětečkem.
No taky by možná stálo za to zkontrolovat tlaky ve válcích, ale na to potřebuješ měřáček z dlouhou nožičkou, která se šroubuje místo svíček a pak musíš nějak rozpohybovat válce v motoru...nevím jestli ty odpor dovolí zařadit rychlost a točit kolama zadní nápravy. Správně hodnoty 4válů tu lze někde vyčíst.
Pak se taky ohlédni po filtrech, kdys naposled měnil vzduchoví, nebo palivoví a v naposledné řadě může bít "vypálení" katalyzátor. On se časem ucpává a dochází k snížení průtoku, dále pak výkonu motoru.
Tak směsí to klidně bít může...není problém vyndat váhu vzduchu a vyčistit ji Kontaktolem, nebo něčím jiním. Bacha na ten drátek uvnitř, já to beru Kontaktolem a štětečkem.
No taky by možná stálo za to zkontrolovat tlaky ve válcích, ale na to potřebuješ měřáček z dlouhou nožičkou, která se šroubuje místo svíček a pak musíš nějak rozpohybovat válce v motoru...nevím jestli ty odpor dovolí zařadit rychlost a točit kolama zadní nápravy. Správně hodnoty 4válů tu lze někde vyčíst.
Pak se taky ohlédni po filtrech, kdys naposled měnil vzduchoví, nebo palivoví a v naposledné řadě může bít "vypálení" katalyzátor. On se časem ucpává a dochází k snížení průtoku, dále pak výkonu motoru.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 967
- Registrován: pon 21.04.2008 00:00
- Bydliště: Brno - Black field
- Klubové ID: 3121
Opráším téma
E36 323i skončí na 6000ot/min. možná nějaká otáčka k tomu (10,20),ale omezovač neolízne.
Vím že 323i nemá asi ani cenu takhle točit,ale kde by mohl být problém?
Palivový,vzduchový filtr a svíčky jsou nové.Kat ošetřen,ekonoměr z kopce padá normálně na 0.
Tlaky nejmenší na 6. válci byl myslím 12.8 zbytek pod 14.
Napadá někoho něco?

E36 323i skončí na 6000ot/min. možná nějaká otáčka k tomu (10,20),ale omezovač neolízne.
Vím že 323i nemá asi ani cenu takhle točit,ale kde by mohl být problém?
Palivový,vzduchový filtr a svíčky jsou nové.Kat ošetřen,ekonoměr z kopce padá normálně na 0.
Tlaky nejmenší na 6. válci byl myslím 12.8 zbytek pod 14.
Napadá někoho něco?