Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

e36 320i vanos nejde do omezovace

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
kjuba
Registrovaný
Příspěvky: 47
Registrován: stř 10.11.2010 01:00
Bydliště: Trutnov

#1 Příspěvek od kjuba »

Zdravim,nevite jak je mozny ze mi nejde do omezovace? Jinak jede pekne. Dik za prispevky
BMWIIIPower
Registrovaný
Příspěvky: 265
Registrován: pát 10.09.2010 00:00
Bydliště: Trutnov

#2 Příspěvek od BMWIIIPower »

:roll: no,tak to může být hodně věcí...Klasika,první bych omrknul lanko plynu a takový jednoduší věci....
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417
Registrován: pon 26.02.2007 01:00

#3 Příspěvek od Foldas »

jaky typ motoru?
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1778
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od MattyX Moderátor »

Foldas píše:jaky typ motoru?
pise v nadpisu ;) 320i vanos , jestli m50/m52 je asi nepodstatny ;)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417
Registrován: pon 26.02.2007 01:00

#5 Příspěvek od Foldas »

no ono to podstatne docela je kvuli signalu rychlosti teď jsem to řešil
kjuba
Registrovaný
Příspěvky: 47
Registrován: stř 10.11.2010 01:00
Bydliště: Trutnov

#6 Příspěvek od kjuba »

Foldas píše:jaky typ motoru?
Je to M50
kjuba
Registrovaný
Příspěvky: 47
Registrován: stř 10.11.2010 01:00
Bydliště: Trutnov

#7 Příspěvek od kjuba »

BMWIIIPower píše::roll: no,tak to může být hodně věcí...Klasika,první bych omrknul lanko plynu a takový jednoduší věci....
Nemyslim omezovac rychlosti ale omezovac otacek,kamos ma to sami tak nechal seridit vanos a je to stejny. Porad me vrta v hlave ta vaha vzduchu. U jinych motoru proste vylitnou otacky nadoraz a kmita tam jak silena a tady dojede na konec otackomeru a jen tak line se tam pohupuje :(
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417
Registrován: pon 26.02.2007 01:00

#8 Příspěvek od Foldas »

když neměla moje m52 signal o rychlosti auta tak šla vytočit maximalně kolem 5 tisíc u m50 si nejsem jistý. Zkus jet mít otáčky přes 2 tisíce a pusť plyn a nech zařazený kvalt ručička ekonoměru musí padnout na 0.
kjuba
Registrovaný
Příspěvky: 47
Registrován: stř 10.11.2010 01:00
Bydliště: Trutnov

#9 Příspěvek od kjuba »

Foldas píše:když neměla moje m52 signal o rychlosti auta tak šla vytočit maximalně kolem 5 tisíc u m50 si nejsem jistý. Zkus jet mít otáčky přes 2 tisíce a pusť plyn a nech zařazený kvalt ručička ekonoměru musí padnout na 0.
Oki zkusim,ale mam zato ze na 0 nejde,zustava nekde na 4 litrech ale radsi to jeste vyzkousim
kjuba
Registrovaný
Příspěvky: 47
Registrován: stř 10.11.2010 01:00
Bydliště: Trutnov

#10 Příspěvek od kjuba »

kjuba píše:
Foldas píše:když neměla moje m52 signal o rychlosti auta tak šla vytočit maximalně kolem 5 tisíc u m50 si nejsem jistý. Zkus jet mít otáčky přes 2 tisíce a pusť plyn a nech zařazený kvalt ručička ekonoměru musí padnout na 0.
Oki zkusim,ale mam zato ze na 0 nejde,zustava nekde na 4 litrech ale radsi to jeste vyzkousim
tak je to tak jak rikam,jedu nad 2tis otacek a kdyz pustim plyn tak zacne ekonomer klesat a bud se zastavim na 10 nebo na 4 ale jen tak na dve vteriny a pak spadne na nulu
BMWIIIPower
Registrovaný
Příspěvky: 265
Registrován: pát 10.09.2010 00:00
Bydliště: Trutnov

#11 Příspěvek od BMWIIIPower »

kjuba píše:
BMWIIIPower píše::roll: no,tak to může být hodně věcí...Klasika,první bych omrknul lanko plynu a takový jednoduší věci....
Nemyslim omezovac rychlosti ale omezovac otacek,kamos ma to sami tak nechal seridit vanos a je to stejny. Porad me vrta v hlave ta vaha vzduchu. U jinych motoru proste vylitnou otacky nadoraz a kmita tam jak silena a tady dojede na konec otackomeru a jen tak line se tam pohupuje :(
Však já nemluvil o rychlosti ale o otáčkách.Když není dopnutý lanko,těžko se otevře klapka naplno..Jinak mi motor do omezovače jde,ale taky do něj kdovíjak nepráská na neutrál.Za jízdy jo.
Cuky
Registrovaný
Příspěvky: 316
Registrován: sob 02.05.2009 00:00
Bydliště: Plesná u Chebu

#12 Příspěvek od Cuky »

no kamarád má 2.0 vanos a ta se v omezovači může zbláznit jak tam, ta ručička lítá :D
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417
Registrován: pon 26.02.2007 01:00

#13 Příspěvek od Foldas »

a co takhle zkusit diagnostiku
Uživatelský avatar
Jamall
Registrovaný
Příspěvky: 1547
Registrován: pon 29.06.2009 00:00
Bydliště: Pardubice
Klubové ID: 2933

#14 Příspěvek od Jamall »

To může bít víc věcí....

Tak směsí to klidně bít může...není problém vyndat váhu vzduchu a vyčistit ji Kontaktolem, nebo něčím jiním. Bacha na ten drátek uvnitř, já to beru Kontaktolem a štětečkem.

No taky by možná stálo za to zkontrolovat tlaky ve válcích, ale na to potřebuješ měřáček z dlouhou nožičkou, která se šroubuje místo svíček a pak musíš nějak rozpohybovat válce v motoru...nevím jestli ty odpor dovolí zařadit rychlost a točit kolama zadní nápravy. Správně hodnoty 4válů tu lze někde vyčíst.

Pak se taky ohlédni po filtrech, kdys naposled měnil vzduchoví, nebo palivoví a v naposledné řadě může bít "vypálení" katalyzátor. On se časem ucpává a dochází k snížení průtoku, dále pak výkonu motoru.
ECKI
Registrovaný
Příspěvky: 967
Registrován: pon 21.04.2008 00:00
Bydliště: Brno - Black field
Klubové ID: 3121

#15 Příspěvek od ECKI »

Opráším téma :D
E36 323i skončí na 6000ot/min. možná nějaká otáčka k tomu (10,20),ale omezovač neolízne.
Vím že 323i nemá asi ani cenu takhle točit,ale kde by mohl být problém?

Palivový,vzduchový filtr a svíčky jsou nové.Kat ošetřen,ekonoměr z kopce padá normálně na 0.
Tlaky nejmenší na 6. válci byl myslím 12.8 zbytek pod 14.
Napadá někoho něco?
Odpovědět