Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

335i E90 tunning motoru

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#181 Příspěvek od bmw335 »

Poldav6 píše:Ten lag je standardní jev. Zkrátka motor tolik nevytacej, řaď třeba v 6300ot. a výsledek bude lepší..
Nevím co přesně se tam děje, ale u omezovače si zkrátka turba víc uleví a potom trvá nějakou dobu než se zase nadechnou..


taky jsem to slyšel
Poldav6
Registrovaný
Příspěvky: 519
Registrován: čtv 16.10.2008 00:00

#182 Příspěvek od Poldav6 »

Nejen že jsi to mohl slyšet, tak to prostě je ;-) Vytočením do omezovače si ničím nepomůžeš, řaď dřív, problém vyřešen :-)
IlikeU
Registrovaný
Příspěvky: 724
Registrován: pát 06.05.2011 00:00
Bydliště: praha

#183 Příspěvek od IlikeU »

pro nejrychlejší dosažení času na 400m je řadit 6000-6250ot max to samé platí pro 100-200km/h
IlikeU
Registrovaný
Příspěvky: 724
Registrován: pát 06.05.2011 00:00
Bydliště: praha

#184 Příspěvek od IlikeU »

Poldav6 píše:Nejen že jsi to mohl slyšet, tak to prostě je ;-) Vytočením do omezovače si ničím nepomůžeš, řaď dřív, problém vyřešen :-)


Změn si nick na grilmaster 335 :D Respekt před tvim umenim na grilu. :Poklona:

Musíme zopakovat

v nedeli se vraci Vlada tak dame zas nakou akcicku
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#185 Příspěvek od bmw335 »

a kdo ví, jestli musím zase dělat po aktualizaci ISO adaptaci na mapu 5, ikdyž to nedám po nahrání do defaultu?
Poldav6
Registrovaný
Příspěvky: 519
Registrován: čtv 16.10.2008 00:00

#186 Příspěvek od Poldav6 »

Tak mám za sebou návštěvu pana Hrdličky, experta na diagnostiku všeho možného co v autě je. Jako... když mi potom ukazoval udělátka vlastnoruční výroby na kopírování řídících jednotek... to jsem si připadal jak ve filmu, jak hlavní hrdinové mají po ruce koumáka, který umí úplně všechno.

Každopádně, šel jsem tam s pocukáváním motoru, hlavně v nízkých otáčkách. Podle kolísání tlaku na liště to začlo vypadat na vstřiky.. a pravděpodobně tam bude problém. Nějakým udělátkem jsme sledovali průtok paliva jednotlivými vstřiky a bohužel na prvních třech válcích to probíhá o dost jinak než na dalších třech. Ale celkem výrazně. Při testu pravidelnosti také jeden válec zaostával za ostatními.. No zajímavé. Impulzy cívkám a jejich funkčnost je OK. Bylo mi doporučeno aplikovat zázračné aditivum Toyota a potom budem v testování pokračovat. To vše za 1000Kč. Pánovi přede mnou promptně zjistil 4 závady u E46 330i, kvůli kterým už několik měsíců obráží autorizované i neautorizované servisy.. Pan Hrdlička je bůh.
Poldav6
Registrovaný
Příspěvky: 519
Registrován: čtv 16.10.2008 00:00

#187 Příspěvek od Poldav6 »

IlikeU píše:Změn si nick na grilmaster 335 :D Respekt před tvim umenim na grilu. :Poklona:



Dík, zkusím napsat adminům. grillmaster335 by se mi celkem líbílo :-D
IlikeU
Registrovaný
Příspěvky: 724
Registrován: pát 06.05.2011 00:00
Bydliště: praha

#188 Příspěvek od IlikeU »

Tak aspon ze jste na to prisli, tlak na railu a davkovani v jednotlivych vstrikach vidis v INPE. Jen pro priste :)

Jsem ti rikal ze bud jiskra nebo benzin :D
Poldav6
Registrovaný
Příspěvky: 519
Registrován: čtv 16.10.2008 00:00

#189 Příspěvek od Poldav6 »

No, něco jiného je zkoumat motor diagnostikou a osciloskopem a jinými zařízeními, které skutečně zjišťují, jak ty díly fungují. Zas bych tu diagnostiku nepřeceňoval ;)
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#190 Příspěvek od bmw335 »

mně to zase trochu cuká na jedničku, když se chci rychlejš rozjet.
Včera si jedu po Praze a přede mnou v pravým pruhu na semaforu 330i ve stejný barvě m paketu...viděl jenom můj předek a bok, tak to musel strašně tůrovat v domnění,že mám asi 320d :lol: Když jsem ho předjel, na dalším semaforu už pán z Německa netůroval :lol:
Poldav6
Registrovaný
Příspěvky: 519
Registrován: čtv 16.10.2008 00:00

#191 Příspěvek od Poldav6 »

To musíš co nejvíc zúžit okruh, kdy máš problém. Jestli to je fakt jen na jedničku a ne na volnoběh nebo jindy.. Tak to s motorem asi souviset nebude
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#192 Příspěvek od bmw335 »

Poldav6 píše:To musíš co nejvíc zúžit okruh, kdy máš problém. Jestli to je fakt jen na jedničku a ne na volnoběh nebo jindy.. Tak to s motorem asi souviset nebude


je to jen na jedničku, už to cuká dlouho, zase záleží, jak se sešlápne plyn. Spíš mi to přijde jako vynechávání výkonu
Poldav6
Registrovaný
Příspěvky: 519
Registrován: čtv 16.10.2008 00:00

#193 Příspěvek od Poldav6 »

Hele, s manuálem je nesmysl, aby se motor choval různě na různé rychlostní stupně. Pokud se ti to nezdá, jdi na diagnostiku nebo nejlépe za panem Hrdličkou, který je kouzelník co za tisícovku odhalí jakoukoli nesrovnalost v chodu motoru.
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#194 Příspěvek od Filozof »

trochu OT.
Koukal jsem na porovnání GTR a 335i s upravama a parádni video zde.

Takže jsou kluci nastejno... v druhém videu trochu ujíždí GTRKU.
Možná inspirace pro nevěřící že by dosáhli výkonu GTR.

http://www.youtube.com/watch?v=ekONicAO3cg

http://www.youtube.com/watch?v=uTBhWQsy3bI
vlada335
Registrovaný
Příspěvky: 10
Registrován: sob 13.04.2013 00:00

#195 Příspěvek od vlada335 »

Tak jsme s Ondrou trochu poladili a už to na brzdě vypadalo hned veseleji :) . Vlastně změna jen svody od Wagnera bez katů + sání.
Přílohy
335i E90 mapa7klubforum.jpg
335i E90 mapa7klubforum.jpg (196.14 KiB) Zobrazeno 106 x
vlada335
Registrovaný
Příspěvky: 10
Registrován: sob 13.04.2013 00:00

#196 Příspěvek od vlada335 »

Filozof píše:trochu OT.
Koukal jsem na porovnání GTR a 335i s upravama a parádni video zde.

Takže jsou kluci nastejno... v druhém videu trochu ujíždí GTRKU.
Možná inspirace pro nevěřící že by dosáhli výkonu GTR.

http://www.youtube.com/watch?v=ekONicAO3cg

http://www.youtube.com/watch?v=uTBhWQsy3bI


To určitě, vždyť na 400 metrů byl ilikeu o 0,2 sekundy pomalejší než GTR :)
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#197 Příspěvek od bmw335 »

vlada335 píše:
Filozof píše:trochu OT.
Koukal jsem na porovnání GTR a 335i s upravama a parádni video zde.

Takže jsou kluci nastejno... v druhém videu trochu ujíždí GTRKU.
Možná inspirace pro nevěřící že by dosáhli výkonu GTR.

http://www.youtube.com/watch?v=ekONicAO3cg

http://www.youtube.com/watch?v=uTBhWQsy3bI


To určitě, vždyť na 400 metrů byl ilikeu o 0,2 sekundy pomalejší než GTR :)


taky jde o to, jestli pán s gtr použil launch control nebo ne, on je to dost velkej rozdíl pak:)
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#198 Příspěvek od bmw335 »

zkoušeli jste někdo jakýkoliv ISO 24? Mojemu autu se to nelíbí, má takovej hrubej chod se slabýma vibracema, reakce na plyn taky horší a celkově to nejede. Vrátil jsem se na ISO 23b
vladas335i
Registrovaný
Příspěvky: 103
Registrován: pon 15.04.2013 00:00
Bydliště: Praha

#199 Příspěvek od vladas335i »

bmw335 píše:
vlada335 píše:
Filozof píše:trochu OT.
Koukal jsem na porovnání GTR a 335i s upravama a parádni video zde.

Takže jsou kluci nastejno... v druhém videu trochu ujíždí GTRKU.
Možná inspirace pro nevěřící že by dosáhli výkonu GTR.

http://www.youtube.com/watch?v=ekONicAO3cg

http://www.youtube.com/watch?v=uTBhWQsy3bI


To určitě, vždyť na 400 metrů byl ilikeu o 0,2 sekundy pomalejší než GTR :)


taky jde o to, jestli pán s gtr použil launch control nebo ne, on je to dost velkej rozdíl pak:)

To GTR mělo 1/4 míle za 11,2 což bude jeho limit bez úprav. Ilikeu měl 11,4. Ne že bych na tom nějak ujížděl :), ale je to dobrá zpráva pro nás tunery :).
http://fastestlaps.com/cars/nissan_gt-r_2011.html
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#200 Příspěvek od bmw335 »

vladas335i píše:
bmw335 píše:
vlada335 píše:[quote="Filozof"]trochu OT.
Koukal jsem na porovnání GTR a 335i s upravama a parádni video zde.

Takže jsou kluci nastejno... v druhém videu trochu ujíždí GTRKU.
Možná inspirace pro nevěřící že by dosáhli výkonu GTR.

http://www.youtube.com/watch?v=ekONicAO3cg

http://www.youtube.com/watch?v=uTBhWQsy3bI


To určitě, vždyť na 400 metrů byl ilikeu o 0,2 sekundy pomalejší než GTR :)


taky jde o to, jestli pán s gtr použil launch control nebo ne, on je to dost velkej rozdíl pak:)

To GTR mělo 1/4 míle za 11,2 což bude jeho limit bez úprav. Ilikeu měl 11,4. Ne že bych na tom nějak ujížděl :), ale je to dobrá zpráva pro nás tunery :).
http://fastestlaps.com/cars/nissan_gt-r_2011.html[/quote]

je tam 11,1 a ta 2013 verze má dokonce 10,8:)
Odpovědět