Poldav6 píše:Ten lag je standardní jev. Zkrátka motor tolik nevytacej, řaď třeba v 6300ot. a výsledek bude lepší.. Nevím co přesně se tam děje, ale u omezovače si zkrátka turba víc uleví a potom trvá nějakou dobu než se zase nadechnou..
Tak mám za sebou návštěvu pana Hrdličky, experta na diagnostiku všeho možného co v autě je. Jako... když mi potom ukazoval udělátka vlastnoruční výroby na kopírování řídících jednotek... to jsem si připadal jak ve filmu, jak hlavní hrdinové mají po ruce koumáka, který umí úplně všechno.
Každopádně, šel jsem tam s pocukáváním motoru, hlavně v nízkých otáčkách. Podle kolísání tlaku na liště to začlo vypadat na vstřiky.. a pravděpodobně tam bude problém. Nějakým udělátkem jsme sledovali průtok paliva jednotlivými vstřiky a bohužel na prvních třech válcích to probíhá o dost jinak než na dalších třech. Ale celkem výrazně. Při testu pravidelnosti také jeden válec zaostával za ostatními.. No zajímavé. Impulzy cívkám a jejich funkčnost je OK. Bylo mi doporučeno aplikovat zázračné aditivum Toyota a potom budem v testování pokračovat. To vše za 1000Kč. Pánovi přede mnou promptně zjistil 4 závady u E46 330i, kvůli kterým už několik měsíců obráží autorizované i neautorizované servisy.. Pan Hrdlička je bůh.
No, něco jiného je zkoumat motor diagnostikou a osciloskopem a jinými zařízeními, které skutečně zjišťují, jak ty díly fungují. Zas bych tu diagnostiku nepřeceňoval
mně to zase trochu cuká na jedničku, když se chci rychlejš rozjet.
Včera si jedu po Praze a přede mnou v pravým pruhu na semaforu 330i ve stejný barvě m paketu...viděl jenom můj předek a bok, tak to musel strašně tůrovat v domnění,že mám asi 320d Když jsem ho předjel, na dalším semaforu už pán z Německa netůroval
Poldav6 píše:To musíš co nejvíc zúžit okruh, kdy máš problém. Jestli to je fakt jen na jedničku a ne na volnoběh nebo jindy.. Tak to s motorem asi souviset nebude
je to jen na jedničku, už to cuká dlouho, zase záleží, jak se sešlápne plyn. Spíš mi to přijde jako vynechávání výkonu
Hele, s manuálem je nesmysl, aby se motor choval různě na různé rychlostní stupně. Pokud se ti to nezdá, jdi na diagnostiku nebo nejlépe za panem Hrdličkou, který je kouzelník co za tisícovku odhalí jakoukoli nesrovnalost v chodu motoru.
zkoušeli jste někdo jakýkoliv ISO 24? Mojemu autu se to nelíbí, má takovej hrubej chod se slabýma vibracema, reakce na plyn taky horší a celkově to nejede. Vrátil jsem se na ISO 23b
To určitě, vždyť na 400 metrů byl ilikeu o 0,2 sekundy pomalejší než GTR
taky jde o to, jestli pán s gtr použil launch control nebo ne, on je to dost velkej rozdíl pak:)
To GTR mělo 1/4 míle za 11,2 což bude jeho limit bez úprav. Ilikeu měl 11,4. Ne že bych na tom nějak ujížděl , ale je to dobrá zpráva pro nás tunery .
http://fastestlaps.com/cars/nissan_gt-r_2011.html
To určitě, vždyť na 400 metrů byl ilikeu o 0,2 sekundy pomalejší než GTR
taky jde o to, jestli pán s gtr použil launch control nebo ne, on je to dost velkej rozdíl pak:)
To GTR mělo 1/4 míle za 11,2 což bude jeho limit bez úprav. Ilikeu měl 11,4. Ne že bych na tom nějak ujížděl , ale je to dobrá zpráva pro nás tunery . http://fastestlaps.com/cars/nissan_gt-r_2011.html[/quote]