K cemu je klapka v sani IS??
-
xdentist
- Registrovaný
- Příspěvky: 721
- Registrován: stř 20.04.2005 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1473
Kdo vi k cemu je klapka uprostred parohu sani na E36 318IS motor M42? Je ovladana podtlakem-mebranou(na obrazku v etk cislo 7). v urcitych vysokych otackach se bud uzavre nebo otevre,to prave nevim... zajimalo by mne k cemu tam je a taky co znamena a jaky ma vliv to kdyz nefunguje!? Diky...
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=40
-klapka tam neni videt ale je vlastne tesne pod mistem kde se spodni dil parohu spojuje s hornim
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=40
-klapka tam neni videt ale je vlastne tesne pod mistem kde se spodni dil parohu spojuje s hornim
-
dsvatos
- Registrovaný
- Příspěvky: 3244
- Registrován: stř 28.09.2005 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1531
-
xdentist
- Registrovaný
- Příspěvky: 721
- Registrován: stř 20.04.2005 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1473
-
dsvatos
- Registrovaný
- Příspěvky: 3244
- Registrován: stř 28.09.2005 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1531
No buďto ti to pojede líp při nižších, nebo při vyšších točkách.. Každýmu režimu motoru (lechtačka x plnej výkon) vyhovuje jinak dlouhý sací potrubí..xdentist píše:aha,to hodne vysvetluje,diky! doted mi to nefungovalo,dnes jsem zjistil ze membrana je derava a vymenil ji a uz to spina... jak se to tedy od ted zmeni?co se zmeni a jak to poznam?
-
Koto
- Registrovaný
- Příspěvky: 139
- Registrován: čtv 05.07.2007 00:00
-
xdentist
- Registrovaný
- Příspěvky: 721
- Registrován: stř 20.04.2005 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1473
no nahoda... prijelo druhe ISo a hledala se netesnost na hadicich... a tak jsem si vsim ze u nej to neco dela a u me nikdy nic.... takze jsem to vyndal a zkusil na hadicku pripojit jinou membranu a hned fungovala.... tak jsem ji tam namotoval a uz to tu klapku ovlada... slysel jsem ze se to stava a me se to stalo taky a objevil jsem to nahodou.
rada na zkousku.posad nekoho do auta,sahni na tahlo co je od membrany ke klapce (asi 2cm dlouhy) a at nastartuje... okamzite by se melo zatahnout(zkratit). po vytoceni auta do vysokych otacek se to v urcite chvili vrati do polohy jak to bylo pri vypnutem motoru....
rada na zkousku.posad nekoho do auta,sahni na tahlo co je od membrany ke klapce (asi 2cm dlouhy) a at nastartuje... okamzite by se melo zatahnout(zkratit). po vytoceni auta do vysokych otacek se to v urcite chvili vrati do polohy jak to bylo pri vypnutem motoru....
-
Killca
- Registrovaný
- Příspěvky: 6784
- Registrován: ned 14.10.2007 00:00
- Bydliště: Praha 5
- Klubové ID: 1648
-
xdentist
- Registrovaný
- Příspěvky: 721
- Registrován: stř 20.04.2005 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1473
-
Koto
- Registrovaný
- Příspěvky: 139
- Registrován: čtv 05.07.2007 00:00
-
Kubin
- Registrovaný
- Příspěvky: 147
- Registrován: pon 10.12.2007 01:00
xdentist píše:Kdo vi k cemu je klapka uprostred parohu sani na E36 318IS motor M42? Je ovladana podtlakem-mebranou(na obrazku v etk cislo 7). v urcitych vysokych otackach se bud uzavre nebo otevre,to prave nevim... zajimalo by mne k cemu tam je a taky co znamena a jaky ma vliv to kdyz nefunguje!? Diky...
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=40
-klapka tam neni videt ale je vlastne tesne pod mistem kde se spodni dil parohu spojuje s hornim
cus mam otazku-je normalni že když se otevre zatka ventiloveho vika zhorsi se chod motoru nebo to spiš dokonce chcipne!! je tam jakoby podtlak!možna by to mohlo mit neco spolecnyho s tou klapkou..ja nevim u fačka jsem to nemel
-
xdentist
- Registrovaný
- Příspěvky: 721
- Registrován: stř 20.04.2005 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1473
no to s tim olejovym vickem by takhle melo delat,signalizuje to ze se tam drzi podtlak a kdyz ho sundas tak klesnou otacky a nekdy to chcipne,kdyz ho das zpet tak se zvysi otacky... to by delat melo. klapku maji krome M42 a M44 (318is) myslim i M43 motory (316 a 318i-ale jen od urciteho roku,zalezi co mas...). s tim vrnenim nevim,to se moc neda na dalku
-
Kubin
- Registrovaný
- Příspěvky: 147
- Registrován: pon 10.12.2007 01:00
motor je to M43 96 zkousel jsem to hledat-použil jsem ten tvuj odkaz viz niže!xdentist píše:no to s tim olejovym vickem by takhle melo delat,signalizuje to ze se tam drzi podtlak a kdyz ho sundas tak klesnou otacky a nekdy to chcipne,kdyz ho das zpet tak se zvysi otacky... to by delat melo. klapku maji krome M42 a M44 (318is) myslim i M43 motory (316 a 318i-ale jen od urciteho roku,zalezi co mas...). s tim vrnenim nevim,to se moc neda na dalku
http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... g=11&fg=40
akorad presne nevim kde hledat to tahlo ty membrany
-
xdentist
- Registrovaný
- Příspěvky: 721
- Registrován: stř 20.04.2005 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1473
membrana s tahlem je cislo 6 na tomto obrazku a je to umisteno zespoda pod ohybem sani...jakoby za alternatorem
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=40
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=40
-
Kubin
- Registrovaný
- Příspěvky: 147
- Registrován: pon 10.12.2007 01:00
xdentist píše:membrana s tahlem je cislo 6 na tomto obrazku a je to umisteno zespoda pod ohybem sani...jakoby za alternatorem
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=40
fajn diky moc až prijdu z prace tak na to hned mrknu!
-
OldBoy
- Registrovaný
- Příspěvky: 2
- Registrován: čtv 24.09.2009 00:00
-
Totic
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
- Klubové ID: 3742
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4153
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3260
-
pepa318is
- Registrovaný
- Příspěvky: 235
- Registrován: pát 15.01.2010 01:00
-
lukepostulka
- Registrovaný
- Příspěvky: 422
- Registrován: pon 22.10.2012 00:00
-
mitch17
- Registrovaný
- Příspěvky: 110
- Registrován: stř 15.04.2009 00:00
kdysi sem to řešil... projed tohle:
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... highlight=
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... highlight=

a vpravo Killca 