Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Volnoběh M52
U E46 328i po studeném startu po cca minutě správných otáček motor zhoupne až málem zdechne, klidně se to opakuje dál cca minuty. Teplé OK, vůbez nezahoupe, nic, žádný falešný vzduch, odlučovač nový, diagnostika OK. Známému klukovi dělá přesně to samé.. Vypadá to, že na chvilku jakoby vypadne celá regulace volnoběhu. Nemoc 328? Nějaké poznatky? dík
Nějak se mi nedaří vyřešit problém ohledně volnoběhu, tak se zkusim zeptat tady.
Vím, ohledně volnoběžných otáček je tady toho mrtě, ale v 99% se řeší houpání a chcípání....
Mě to začalo držet volnoběh 1500ot a po delší jízdě to houpalo mezi 1000 a 2000 ot. Jasnej problém, přisává někde vzduch. Bohužel jsem nikde nic nenašel. Nicméně jsem vyčistil klapku a vyměnil volnoběžnej ventil(ten byl fakt v prdeli, ani se nehnul).
Motoru se ale nechce pořád spadnout na těch cca 700 ot
Pokud se auto pohybuje na neutrál z kopce, tak drží cca 1000ot. Jakmile zastavim tak za 5 sekund spadne na cca 850ot
I při přeřazování otáčky na chvilku lehce vyskočí, což dřív taky nedělalo.
Neřešil jste někdo něco podobného?
Vím, ohledně volnoběžných otáček je tady toho mrtě, ale v 99% se řeší houpání a chcípání....
Mě to začalo držet volnoběh 1500ot a po delší jízdě to houpalo mezi 1000 a 2000 ot. Jasnej problém, přisává někde vzduch. Bohužel jsem nikde nic nenašel. Nicméně jsem vyčistil klapku a vyměnil volnoběžnej ventil(ten byl fakt v prdeli, ani se nehnul).
Motoru se ale nechce pořád spadnout na těch cca 700 ot


Neřešil jste někdo něco podobného?
kovaljuk píše:Nějak se mi nedaří vyřešit problém ohledně volnoběhu, tak se zkusim zeptat tady.
Vím, ohledně volnoběžných otáček je tady toho mrtě, ale v 99% se řeší houpání a chcípání....
Mě to začalo držet volnoběh 1500ot a po delší jízdě to houpalo mezi 1000 a 2000 ot. Jasnej problém, přisává někde vzduch. Bohužel jsem nikde nic nenašel. Nicméně jsem vyčistil klapku a vyměnil volnoběžnej ventil(ten byl fakt v prdeli, ani se nehnul).
Motoru se ale nechce pořád spadnout na těch cca 700 otPokud se auto pohybuje na neutrál z kopce, tak drží cca 1000ot. Jakmile zastavim tak za 5 sekund spadne na cca 850ot
I při přeřazování otáčky na chvilku lehce vyskočí, což dřív taky nedělalo.
Neřešil jste někdo něco podobného?
na babetě?
Jenom dodám: volnoběžný ventil vyčištěn. Přesto při startu studeného motoru - i teď v létě - po cca 3 minutách někdy motor zhoupne až do téměř úplného úplného chcípnutí. Ale udrží se. Udělá to jen jednou a jen někdy. Oil separátor měněn. Tohle neudělá volná hadička. Diag. čistá.... Jinak - nemáte někdo diagnostiku autocom (teda asi klon :-)))
Jj, na pětku vždy. V nižší rychlosti po nějaký chvíly taky. Př.: 60km/h na čtyřku pustim plyn a ekonoměr spadne cca po 15ti sekundách. Pak je i znát, že to začne "brzdit motorem".
Jak řikám, pokud se točej kola tak volnoběch nikdy nespadne pod 950ot. Jakmile zastavíš tak za cca 5 sekund se to ustálí na 800ot (což je stejně moc). Nechápu.
Mě osobně to přijde jako by se ten volnoběžnej ventil nechtěl zavírat. Je pravda, že sem nekoupil novej. Ale z vrakáče na oko krásnej s pěkně se hýbající klapkou...
Jak řikám, pokud se točej kola tak volnoběch nikdy nespadne pod 950ot. Jakmile zastavíš tak za cca 5 sekund se to ustálí na 800ot (což je stejně moc). Nechápu.
Mě osobně to přijde jako by se ten volnoběžnej ventil nechtěl zavírat. Je pravda, že sem nekoupil novej. Ale z vrakáče na oko krásnej s pěkně se hýbající klapkou...