Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

automat-manuál e36

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Mick88
Registrovaný
Příspěvky: 18
Registrován: stř 30.01.2013 01:00
Bydliště: Litoměřice

#1 Příspěvek od Mick88 »

Zdravím chlapy mám problém ohledně mé e36.Je to 325i r.v.92 a odešla mi automatická převodovka.Doma se mi válí manuální převodovka z 2.0 tak se ptám jaký by to byyl problém udělat z automata manuál?popř nějaké rady a kdo stím má skušenosti.předem děkuju za každou radu.
Lennox
Registrovaný
Příspěvky: 200
Registrován: stř 26.12.2012 01:00

#2 Příspěvek od Lennox »

Mick88 píše:Zdravím chlapy mám problém ohledně mé e36.Je to 325i r.v.92 a odešla mi automatická převodovka.Doma se mi válí manuální převodovka z 2.0 tak se ptám jaký by to byyl problém udělat z automata manuál?popř nějaké rady a kdo stím má skušenosti.předem děkuju za každou radu.
Z automatu na manuál by to problém být neměl, horší by to bylo naopak. :)
BMWIIIPower
Registrovaný
Příspěvky: 265
Registrován: pát 10.09.2010 00:00
Bydliště: Trutnov

#3 Příspěvek od BMWIIIPower »

Bez problému,ale je třeba pár "maličkostí" vědět a zápis do TP za pouhých cca 1300kč,vč. pošty.
Mick88
Registrovaný
Příspěvky: 18
Registrován: stř 30.01.2013 01:00
Bydliště: Litoměřice

#4 Příspěvek od Mick88 »

tím "maličkosti" myslíš co? zápis do TP neřeším :D jen aby to nebyl problém předělat.docela by mě zajímalo aby to nehlásilo nějakou chybu kvůli elektrice co jde k automatu bo tak?
shade741
Registrovaný
Příspěvky: 1332
Registrován: čtv 23.09.2010 00:00
Bydliště: Polná

#5 Příspěvek od shade741 »

ten zápis bych řešil , je to pakatel oproti tomu co se ti může přihodit a věř že to není prdel
BMWIIIPower
Registrovaný
Příspěvky: 265
Registrován: pát 10.09.2010 00:00
Bydliště: Trutnov

#6 Příspěvek od BMWIIIPower »

Já ho taky neřešil,až do poslední STK,když si toho všimli :lol: ,tu před tím,jsem prošel...První maličkost je ložisko do klikovky,resp. na hřídel z převodovky,což se dá snadno opomenout,kor když nevíš.Pak zaaretovat volič na N,zalepit tavnou pistolí a hlavně použít správný kardan....Pak taky most pod převodovkou je myslím jiný,pedálovku měnit netřeba,jen nasadit spojkový pedál a vyměnit brzdový...a jinak snad nic,ostatní je jasný,ale už si to moc nepamatuju..s elektrikou není žádný problém..
Mick88
Registrovaný
Příspěvky: 18
Registrován: stř 30.01.2013 01:00
Bydliště: Litoměřice

#7 Příspěvek od Mick88 »

proč zaaretovat volič na N a měnit ložisko na klice?jinak poradí ještě někdo jak na to?
BMWIIIPower
Registrovaný
Příspěvky: 265
Registrován: pát 10.09.2010 00:00
Bydliště: Trutnov

#8 Příspěvek od BMWIIIPower »

Na N,aby šlo startovat a ložisko v klice se nemění,ale přidává.U automatu není a na manuálu by chybělo,hřídel z převodovky je v klice vsazena do ložiska,jinak by se tam mlela,nebo jak to polopaticky vysvetlit :) Je to malý ložisko 15x32x10,který seženeš v každým obchodě s ložisky.
http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/C ... _flywheel/
Odpovědět