Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

dodatečná montáž asc na e36 318is

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
balda88
Registrovaný
Příspěvky: 574
Registrován: ned 21.10.2007 00:00
Bydliště: Benešov
Kontaktovat uživatele:

#41 Příspěvek od balda88 »

Fatal Design píše:
balda88 píše:mám křížené M budíky s klasickými, takže v klasických budíkách mám logo ///M a origo červené ručičky


Aha, já myslel že tam máš eMkové kvůli teplotě oleje ...


právě, že to byli budíky z SMG tak jsem je takto předělal, byli za velice dobrou cenu tak proto jsem to takhle předělal.
Fatal Design
Registrovaný
Příspěvky: 2414
Registrován: pát 21.11.2003 01:00
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

#42 Příspěvek od Fatal Design »

balda88 píše:
Fatal Design píše:
balda88 píše:mám křížené M budíky s klasickými, takže v klasických budíkách mám logo ///M a origo červené ručičky


Aha, já myslel že tam máš eMkové kvůli teplotě oleje ...


právě, že to byli budíky z SMG tak jsem je takto předělal, byli za velice dobrou cenu tak proto jsem to takhle předělal.


Takže máš půlené logo a flash light jako já =D
Uživatelský avatar
johnyfly1
Registrovaný
Příspěvky: 811
Registrován: sob 04.10.2008 00:00

#43 Příspěvek od johnyfly1 »

hmm pozeram e36 compacty a tie sa robili len s ASC+T podla bmwfans...
ale co hovorite ze maju skrtiacu klapku ktora pridusuje motor to mi nejde do hlavy pretoze bmwfans ukazuje vsetky diely rovnake bez acs alebo s asc :roll: to sa tyka aspon 4valcov u 6valcov je pridana klapka asc :roll:
dalej aj keby sa dorobilo asc ako by sa s tym vysporiadala riadiaca jednotka motora....lebo do nej aspon u mojho compactu idu z acs kabliky can high a can low...mozno ze by to fungovalo a mozno by ju trebalo prekodovat resp dat z auta ktore malo asc...ale podla schemy a etk je na compact 4valceka velmi jednoduche dorobit ASC+T staci vymenit trubky, jednotku abs za asc najlepsie neskorsiu verziu ktora je bez rele a ma v sebe aj riadiacu jednotku vtedy je aj prerabka kabelaze uplne jednoducha...fakt najvacsi zadrhel je ten ako si s tym poradi povodna riadiaca jednotka :roll:
Odpovědět