právě, že to byli budíky z SMG tak jsem je takto předělal, byli za velice dobrou cenu tak proto jsem to takhle předělal.Fatal Design píše:Aha, já myslel že tam máš eMkové kvůli teplotě oleje ...balda88 píše:mám křížené M budíky s klasickými, takže v klasických budíkách mám logo ///M a origo červené ručičky
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
dodatečná montáž asc na e36 318is
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 574
- Registrován: ned 21.10.2007 00:00
- Bydliště: Benešov
- Klubové ID: 1719
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2414
- Registrován: pát 21.11.2003 01:00
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Klubové ID: 1036
- Kontaktovat uživatele:
Takže máš půlené logo a flash light jako já =Dbalda88 píše:právě, že to byli budíky z SMG tak jsem je takto předělal, byli za velice dobrou cenu tak proto jsem to takhle předělal.Fatal Design píše:Aha, já myslel že tam máš eMkové kvůli teplotě oleje ...balda88 píše:mám křížené M budíky s klasickými, takže v klasických budíkách mám logo ///M a origo červené ručičky
hmm pozeram e36 compacty a tie sa robili len s ASC+T podla bmwfans...
ale co hovorite ze maju skrtiacu klapku ktora pridusuje motor to mi nejde do hlavy pretoze bmwfans ukazuje vsetky diely rovnake bez acs alebo s asc
to sa tyka aspon 4valcov u 6valcov je pridana klapka asc
dalej aj keby sa dorobilo asc ako by sa s tym vysporiadala riadiaca jednotka motora....lebo do nej aspon u mojho compactu idu z acs kabliky can high a can low...mozno ze by to fungovalo a mozno by ju trebalo prekodovat resp dat z auta ktore malo asc...ale podla schemy a etk je na compact 4valceka velmi jednoduche dorobit ASC+T staci vymenit trubky, jednotku abs za asc najlepsie neskorsiu verziu ktora je bez rele a ma v sebe aj riadiacu jednotku vtedy je aj prerabka kabelaze uplne jednoducha...fakt najvacsi zadrhel je ten ako si s tym poradi povodna riadiaca jednotka
ale co hovorite ze maju skrtiacu klapku ktora pridusuje motor to mi nejde do hlavy pretoze bmwfans ukazuje vsetky diely rovnake bez acs alebo s asc


dalej aj keby sa dorobilo asc ako by sa s tym vysporiadala riadiaca jednotka motora....lebo do nej aspon u mojho compactu idu z acs kabliky can high a can low...mozno ze by to fungovalo a mozno by ju trebalo prekodovat resp dat z auta ktore malo asc...ale podla schemy a etk je na compact 4valceka velmi jednoduche dorobit ASC+T staci vymenit trubky, jednotku abs za asc najlepsie neskorsiu verziu ktora je bez rele a ma v sebe aj riadiacu jednotku vtedy je aj prerabka kabelaze uplne jednoducha...fakt najvacsi zadrhel je ten ako si s tym poradi povodna riadiaca jednotka
