Proč jsem si to myslel ?martas11 píše:Tak to bych rád,kdybych ho měl.Nemám k tomu autu už vůbec nic.Vezl jsem hio z čech a auto je po smrtiByl to individuál v docela solidní výbavě,stavěný původně pro něměckého majitele a ročník,jestli si dobře vzpomínám 1998.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
dodatečná montáž asc na e36 318is
-
Fatal Design
- Registrovaný
- Příspěvky: 2414
- Registrován: pát 21.11.2003 01:00
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Klubové ID: 1036
- Kontaktovat uživatele:
-
MattyX
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
čoveče myslím to měla 323i touring kterou tady před pár rokama nabizel wincent.. to byl snad dokonce i automat , asc a svor to mělo a bylo to origo ... ale to bych varil z vody čoveče asiFatal Design píše:Nikdy jsem takové neviděl ....martas11 píše:Z fabriky ta kombinace vyjela
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
dyť jsem vinko posílal tady...Fatal Design píše:Tak hoď sem VIN 7 a kouknem ...
Morte píše:já jsem přesvědčenej o tom, že vyjela...
třeba tady- http://www.bmwvin.com/?vin=EY78719&confirm_code=tlgap
-
Fatal Design
- Registrovaný
- Příspěvky: 2414
- Registrován: pát 21.11.2003 01:00
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Klubové ID: 1036
- Kontaktovat uživatele:
-
stenlie
- Registrovaný
- Příspěvky: 351
- Registrován: sob 09.02.2008 01:00
- Bydliště: Šumperk
- Klubové ID: 2449
- Kontaktovat uživatele:
Mám Toura r.v. 98 dvaosmu mám ASC+T a troufám si říci že to má i docela dost 2.8 u kterých jsou ASC v základu . Na mobile.de je toho vždycky kopec. Já si celou dobu myslel právě že to není raritka...
Jinak co se tohoto týče taky bych to nevyměnil ani hovno
Na sněhu špičková věc . Je jasný že špéra je špéra . Ale tady někdo psal .Noha podlaha a zadek se jenom lehounce mrská , ale ne tak ,aby člověk musel nějak moc kontrovat ... S trochou nadsázky se to chová jako špéra jenom kurevsky přidušená . Blbnout se s tím nedá prostě vás to nepustí ,ale stačí vypnout a je to zase peklo.
Už mě to párkrát dostalo z krizovek . Třeba jako blátivé BIG BMW 2010 tam mě to podrželo a brácha to se špérou nedal a to jel za mnou . Jestli se to vyplatí instalovat. To asi ne vzhledem k práci s instalací a ceně co taková sranda může stát . Radši za ty prachy koupit lepší gumy.
Jinak co se tohoto týče taky bych to nevyměnil ani hovno
Už mě to párkrát dostalo z krizovek . Třeba jako blátivé BIG BMW 2010 tam mě to podrželo a brácha to se špérou nedal a to jel za mnou . Jestli se to vyplatí instalovat. To asi ne vzhledem k práci s instalací a ceně co taková sranda může stát . Radši za ty prachy koupit lepší gumy.
-
Totic
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
- Klubové ID: 3742
Tak tak, vždycky si to můžeš vypnout nebo odpojit komu to "tak strašně kecá do řízení", horší je když už tě začne předbíhat zadek na blatě tak to zapnout nestihneš
Funkci signalizuje kontrolka na palubce a ta se mi na suchu prakticky nerozvítila. Když je mokro atd. tak je zase jistota co drží trakci.
A jinak o téhle "raritce" se tu psalo už x-krát => lenost si něco dohledat. Je přece známé, že ASC+T se dávala po FL do každý E36 6-ti vála a asi taky do IS. Pro některý vrakaře však může být i E36 facelift rarita
A jinak o téhle "raritce" se tu psalo už x-krát => lenost si něco dohledat. Je přece známé, že ASC+T se dávala po FL do každý E36 6-ti vála a asi taky do IS. Pro některý vrakaře však může být i E36 facelift rarita
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 6000
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Samotné ASC do brzd nijak nezasahuje, jen přivírá pomocnou škrtící klapku.
Vyší verze ASC+T pak nejen přivírá pmocnou klapku, ale i přibržďuje protáčející se kola.
Po koupi auta s ASC+T bylo vyřazení ASC první úpravou. Při prudším rozjezdu, např. z křižovatky, to někdy skoro zastavilo motor
Vyší verze ASC+T pak nejen přivírá pmocnou klapku, ale i přibržďuje protáčející se kola.
Po koupi auta s ASC+T bylo vyřazení ASC první úpravou. Při prudším rozjezdu, např. z křižovatky, to někdy skoro zastavilo motor
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 6000
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
ASC obsahuje:
- jiná jednotka ABS
- přídavná škrtící klapka
- pohon škrtící klapky (držák navařen ke klobouku levého tlumiče)
- jiná hadice klapka-MAF (váha vzduchu)
- jiná elektroinstalace (navíc vodiče k ABS jednotce)
Pokud máš samosvor, dodělávání ASC pusť z hlavy. Trochu smysl by mělo ASC+T, ale tam je odlišností víc:
- jiná hydrojednotka ABS (čtyřkanálová)
- jiná jednotka ABS (čtyřkanálová)
- dvě brzdové trubky dozadu (ke každému kolu separátně)
ASC+T je velmi nedokonalá náhražka samosvoru, zlevňuje výrobu. Hardwarový samosvor stojí něco při výrobě každého kusu + vývoj, kdežto ASC+T při výrobě je za pakatel (klapka + elektromotor + snímač polohy), zbytek už v autě stejnak je kvůli ABS + software (fabrika zaplatí jen vývoj, pak už je rozkopírovává sw do jednotek
)
- jiná jednotka ABS
- přídavná škrtící klapka
- pohon škrtící klapky (držák navařen ke klobouku levého tlumiče)
- jiná hadice klapka-MAF (váha vzduchu)
- jiná elektroinstalace (navíc vodiče k ABS jednotce)
Pokud máš samosvor, dodělávání ASC pusť z hlavy. Trochu smysl by mělo ASC+T, ale tam je odlišností víc:
- jiná hydrojednotka ABS (čtyřkanálová)
- jiná jednotka ABS (čtyřkanálová)
- dvě brzdové trubky dozadu (ke každému kolu separátně)
ASC+T je velmi nedokonalá náhražka samosvoru, zlevňuje výrobu. Hardwarový samosvor stojí něco při výrobě každého kusu + vývoj, kdežto ASC+T při výrobě je za pakatel (klapka + elektromotor + snímač polohy), zbytek už v autě stejnak je kvůli ABS + software (fabrika zaplatí jen vývoj, pak už je rozkopírovává sw do jednotek
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
Thomeeno23
- Registrovaný
- Příspěvky: 291
- Registrován: stř 13.05.2009 00:00
- Bydliště: JC
- Kontaktovat uživatele:
Tak já vám nevím kde na to chodíte, nejspíš ale obyč asc bude k ničemu protože mně asc + t několikrát vytáhlo ze sněhu kdy bez něj jsem se ani nehnul takže nevím nevím jestli by noha zvládla udržet motor v tak nízkých otáčkách aniž by to zdechlo.. a se chcípáním na křižovatkách taky nesouhlasím..už dlouhou dobu s ním jezdím a dokáže tak akorát nas*** když frajírek vedle mne to odpíchne a já v domnění že to odpíchnu taky koukám na blikající kontrolku a auto se plynule rozjíždí nebo když vídím krásnou šotolinu hezky si najedu a ono to jede furt rovně
ale nikdy mi nezdechlo
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 6000
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
ASC+T je lepší než "drátem pod voko"
ale hardwarovému samosvoru se ani neblíží. Asi tak.
Párkrát se mi stalo, že jedno kolo bylo na dobrém podkladu a druhé na kluzkém. Při rozjezdu takřka na volnoběh a s citlivě povolovanou spojkou kolo na kluzkém "prohráblo", ASC+T ho přibrzdilo, ráz se přenesl na kolo na pevném podkladu a to tímto rázem též prohráblo. Takto střídavě cukalo jedno nebo druhé kolo a auto stálo na místě. S hardwarovým samosvorem se toto nestává. Od malička žiju na horách, vždy jsem měl zadokolky a umím zacházet s plynem i spojkou.
Thomeeno23: Nepsal jsem, že to zdechlo, ale že to skoro zdechlo. Chce to lépe číst
Elektronika udrží i nižší otáčky než volnoběh, při zimním rozjezdu na dvojku s přitaženou ruční brzdou není problém jet s šestiválcem na 400 rpm.
Párkrát se mi stalo, že jedno kolo bylo na dobrém podkladu a druhé na kluzkém. Při rozjezdu takřka na volnoběh a s citlivě povolovanou spojkou kolo na kluzkém "prohráblo", ASC+T ho přibrzdilo, ráz se přenesl na kolo na pevném podkladu a to tímto rázem též prohráblo. Takto střídavě cukalo jedno nebo druhé kolo a auto stálo na místě. S hardwarovým samosvorem se toto nestává. Od malička žiju na horách, vždy jsem měl zadokolky a umím zacházet s plynem i spojkou.
Thomeeno23: Nepsal jsem, že to zdechlo, ale že to skoro zdechlo. Chce to lépe číst
Elektronika udrží i nižší otáčky než volnoběh, při zimním rozjezdu na dvojku s přitaženou ruční brzdou není problém jet s šestiválcem na 400 rpm.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
Fatal Design
- Registrovaný
- Příspěvky: 2414
- Registrován: pát 21.11.2003 01:00
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Klubové ID: 1036
- Kontaktovat uživatele:
-
balda88
- Registrovaný
- Příspěvky: 574
- Registrován: ned 21.10.2007 00:00
- Bydliště: Benešov
- Klubové ID: 1719
- Kontaktovat uživatele:
mám křížené M budíky s klasickými, takže v klasických budíkách mám logo ///M a origo červené ručičkyFatal Design píše:Do evropských M budíků to stejně nedostaneš, protože místo té kontrolky je tam logo ///M ...balda88 píše:Lucifer: v těch M budíkách by to špatně nemuselo vypadat, ale rád bych aby to nemělo jen tento "tuzérský" efekt![]()
kdo ví co vše je k dodělání potřeba tak bych byl rád za každé info
-
Fatal Design
- Registrovaný
- Příspěvky: 2414
- Registrován: pát 21.11.2003 01:00
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Klubové ID: 1036
- Kontaktovat uživatele:
