Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

dodatečná montáž asc na e36 318is

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Fatal Design
Registrovaný
Příspěvky: 2414
Registrován: pát 21.11.2003 01:00
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od Fatal Design »

martas11 píše:Tak to bych rád,kdybych ho měl.Nemám k tomu autu už vůbec nic.Vezl jsem hio z čech a auto je po smrti :( Byl to individuál v docela solidní výbavě,stavěný původně pro něměckého majitele a ročník,jestli si dobře vzpomínám 1998.


Proč jsem si to myslel ? :lol:
martas11
Registrovaný
Příspěvky: 1079
Registrován: ned 30.08.2009 00:00
Bydliště: Olomouc

#22 Příspěvek od martas11 »

Nevím co jsi si myslel,ale dělal jsem na něm mechanickou,takže vím co bylo na podvozku :wink:
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od MattyX Moderátor »

Fatal Design píše:
martas11 píše:Z fabriky ta kombinace vyjela :wink:


Nikdy jsem takové neviděl ....


čoveče myslím to měla 323i touring kterou tady před pár rokama nabizel wincent.. to byl snad dokonce i automat , asc a svor to mělo a bylo to origo ... ale to bych varil z vody čoveče asi :)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Morte
Registrovaný
Příspěvky: 213
Registrován: pon 24.11.2008 01:00
Bydliště: BRNO

#24 Příspěvek od Morte »

Fatal Design píše:Tak hoď sem VIN 7 a kouknem ...


dyť jsem vinko posílal tady... :roll:
Morte píše:já jsem přesvědčenej o tom, že vyjela...
třeba tady- http://www.bmwvin.com/?vin=EY78719&confirm_code=tlgap
Fatal Design
Registrovaný
Příspěvky: 2414
Registrován: pát 21.11.2003 01:00
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od Fatal Design »

To jsem si nevšimnul .... :oops:
OK, uznávám ... bylo.
Ale brzdit kolo točené samosvorem mi stejně přijde jako minimálně zvláštní ;)
Morte
Registrovaný
Příspěvky: 213
Registrován: pon 24.11.2008 01:00
Bydliště: BRNO

#26 Příspěvek od Morte »

ASC+T primárně slouží jako "stabilizace" pro lidi s dřevěnýma nohama...
a pro takový je podle mě samosvor samotnej vyloženě nebezpečnej, takže protiprokluz přibržďuje obě kola, aby nekončili pořád v hodinách...
stenlie
Registrovaný
Příspěvky: 351
Registrován: sob 09.02.2008 01:00
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

#27 Příspěvek od stenlie »

Mám Toura r.v. 98 dvaosmu mám ASC+T a troufám si říci že to má i docela dost 2.8 u kterých jsou ASC v základu . Na mobile.de je toho vždycky kopec. Já si celou dobu myslel právě že to není raritka...

Jinak co se tohoto týče taky bych to nevyměnil ani hovno :lol: Na sněhu špičková věc . Je jasný že špéra je špéra . Ale tady někdo psal .Noha podlaha a zadek se jenom lehounce mrská , ale ne tak ,aby člověk musel nějak moc kontrovat ... S trochou nadsázky se to chová jako špéra jenom kurevsky přidušená . Blbnout se s tím nedá prostě vás to nepustí ,ale stačí vypnout a je to zase peklo.

Už mě to párkrát dostalo z krizovek . Třeba jako blátivé BIG BMW 2010 tam mě to podrželo a brácha to se špérou nedal a to jel za mnou . Jestli se to vyplatí instalovat. To asi ne vzhledem k práci s instalací a ceně co taková sranda může stát . Radši za ty prachy koupit lepší gumy.
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

#28 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Tak tak, vždycky si to můžeš vypnout nebo odpojit komu to "tak strašně kecá do řízení", horší je když už tě začne předbíhat zadek na blatě tak to zapnout nestihneš :) Funkci signalizuje kontrolka na palubce a ta se mi na suchu prakticky nerozvítila. Když je mokro atd. tak je zase jistota co drží trakci.

A jinak o téhle "raritce" se tu psalo už x-krát => lenost si něco dohledat. Je přece známé, že ASC+T se dávala po FL do každý E36 6-ti vála a asi taky do IS. Pro některý vrakaře však může být i E36 facelift rarita :P
balda88
Registrovaný
Příspěvky: 574
Registrován: ned 21.10.2007 00:00
Bydliště: Benešov
Kontaktovat uživatele:

#29 Příspěvek od balda88 »

Nechci zakládat nové téma.

Chci se zeptat zda někdo neví co je přesně potřeba na dodělání ASC, mám v autě samosvor, ale četl jsem, že by to spolu mělo fungovat. Nechci to jako vyloženou pomoc při jízdě, ale pouze na dodělání výbavy. Za každé info díky
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov

#30 Příspěvek od Lucifer »

Tak si tam dej čudlík ASC dolů před řadičku kterým budeš vypínat a zapínat žárovku uvnitř budíků :lol:
Uživatelský avatar
johnyfly1
Registrovaný
Příspěvky: 811
Registrován: sob 04.10.2008 00:00

#31 Příspěvek od johnyfly1 »

ja som si chcel acs tiez dorobit ale upustil som od toho, je to papracka, a treba menit aj brzdove trubky acs ma tusim jednu navyse :roll:
balda88
Registrovaný
Příspěvky: 574
Registrován: ned 21.10.2007 00:00
Bydliště: Benešov
Kontaktovat uživatele:

#32 Příspěvek od balda88 »

Lucifer: v těch M budíkách by to špatně nemuselo vypadat, ale rád bych aby to nemělo jen tento "tuzérský" efekt :lol:

kdo ví co vše je k dodělání potřeba tak bych byl rád za každé info
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#33 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Samotné ASC do brzd nijak nezasahuje, jen přivírá pomocnou škrtící klapku.
Vyší verze ASC+T pak nejen přivírá pmocnou klapku, ale i přibržďuje protáčející se kola.

Po koupi auta s ASC+T bylo vyřazení ASC první úpravou. Při prudším rozjezdu, např. z křižovatky, to někdy skoro zastavilo motor :-(
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
balda88
Registrovaný
Příspěvky: 574
Registrován: ned 21.10.2007 00:00
Bydliště: Benešov
Kontaktovat uživatele:

#34 Příspěvek od balda88 »

Francis a nevíš co ASC obsahuje? škrtící klapka, elektrika...? nebo je víceméně řízené elektricky?
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#35 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

ASC obsahuje:
- jiná jednotka ABS
- přídavná škrtící klapka
- pohon škrtící klapky (držák navařen ke klobouku levého tlumiče)
- jiná hadice klapka-MAF (váha vzduchu)
- jiná elektroinstalace (navíc vodiče k ABS jednotce)

Pokud máš samosvor, dodělávání ASC pusť z hlavy. Trochu smysl by mělo ASC+T, ale tam je odlišností víc:
- jiná hydrojednotka ABS (čtyřkanálová)
- jiná jednotka ABS (čtyřkanálová)
- dvě brzdové trubky dozadu (ke každému kolu separátně)

ASC+T je velmi nedokonalá náhražka samosvoru, zlevňuje výrobu. Hardwarový samosvor stojí něco při výrobě každého kusu + vývoj, kdežto ASC+T při výrobě je za pakatel (klapka + elektromotor + snímač polohy), zbytek už v autě stejnak je kvůli ABS + software (fabrika zaplatí jen vývoj, pak už je rozkopírovává sw do jednotek :-))
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Thomeeno23
Registrovaný
Příspěvky: 291
Registrován: stř 13.05.2009 00:00
Bydliště: JC
Kontaktovat uživatele:

#36 Příspěvek od Thomeeno23 »

Tak já vám nevím kde na to chodíte, nejspíš ale obyč asc bude k ničemu protože mně asc + t několikrát vytáhlo ze sněhu kdy bez něj jsem se ani nehnul takže nevím nevím jestli by noha zvládla udržet motor v tak nízkých otáčkách aniž by to zdechlo.. a se chcípáním na křižovatkách taky nesouhlasím..už dlouhou dobu s ním jezdím a dokáže tak akorát nas*** když frajírek vedle mne to odpíchne a já v domnění že to odpíchnu taky koukám na blikající kontrolku a auto se plynule rozjíždí nebo když vídím krásnou šotolinu hezky si najedu a ono to jede furt rovně :D ale nikdy mi nezdechlo
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#37 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

ASC+T je lepší než "drátem pod voko" :-) ale hardwarovému samosvoru se ani neblíží. Asi tak.

Párkrát se mi stalo, že jedno kolo bylo na dobrém podkladu a druhé na kluzkém. Při rozjezdu takřka na volnoběh a s citlivě povolovanou spojkou kolo na kluzkém "prohráblo", ASC+T ho přibrzdilo, ráz se přenesl na kolo na pevném podkladu a to tímto rázem též prohráblo. Takto střídavě cukalo jedno nebo druhé kolo a auto stálo na místě. S hardwarovým samosvorem se toto nestává. Od malička žiju na horách, vždy jsem měl zadokolky a umím zacházet s plynem i spojkou.

Thomeeno23: Nepsal jsem, že to zdechlo, ale že to skoro zdechlo. Chce to lépe číst :-)

Elektronika udrží i nižší otáčky než volnoběh, při zimním rozjezdu na dvojku s přitaženou ruční brzdou není problém jet s šestiválcem na 400 rpm.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Fatal Design
Registrovaný
Příspěvky: 2414
Registrován: pát 21.11.2003 01:00
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

#38 Příspěvek od Fatal Design »

balda88 píše:Lucifer: v těch M budíkách by to špatně nemuselo vypadat, ale rád bych aby to nemělo jen tento "tuzérský" efekt :lol:

kdo ví co vše je k dodělání potřeba tak bych byl rád za každé info


Do evropských M budíků to stejně nedostaneš, protože místo té kontrolky je tam logo ///M ...
balda88
Registrovaný
Příspěvky: 574
Registrován: ned 21.10.2007 00:00
Bydliště: Benešov
Kontaktovat uživatele:

#39 Příspěvek od balda88 »

Fatal Design píše:
balda88 píše:Lucifer: v těch M budíkách by to špatně nemuselo vypadat, ale rád bych aby to nemělo jen tento "tuzérský" efekt :lol:

kdo ví co vše je k dodělání potřeba tak bych byl rád za každé info


Do evropských M budíků to stejně nedostaneš, protože místo té kontrolky je tam logo ///M ...


mám křížené M budíky s klasickými, takže v klasických budíkách mám logo ///M a origo červené ručičky
Fatal Design
Registrovaný
Příspěvky: 2414
Registrován: pát 21.11.2003 01:00
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

#40 Příspěvek od Fatal Design »

balda88 píše:mám křížené M budíky s klasickými, takže v klasických budíkách mám logo ///M a origo červené ručičky


Aha, já myslel že tam máš eMkové kvůli teplotě oleje ...
Odpovědět