Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Vstřikování e90 n53 3.0i

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
omaro1
Registrovaný
Příspěvky: 64
Registrován: ned 04.11.2012 01:00

#1 Příspěvek od omaro1 »

Zdravim,
Na e90 330xi motor n53 200kW mám problém při studenejch nebo "polostudenejch" startech. Motor nenaskočí hladce a při rozjezdu pak auto občas škubne. Když je motor zahřátej je vše ok. V autorizáku mi bylo řečeno, že jsou netěsné vstřikovače a že výměna vyjde na 20k plus práce.
Otázka je jestli je opravdu třeba vyměnit všech 6 vstřiků, v autorizáku tvrdí že je to nejlepší řešení. Řešil někdo podobný problém?
Mimochodem dle databáze v autorizáku byly vstřiky již měněny v rámci svolávací akce
ale v jiném BMW servisu.
Díky
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00
Klubové ID: 3159

#2 Příspěvek od bmw335 »

omaro1 píše:Zdravim,
Na e90 330xi motor n53 200kW mám problém při studenejch nebo "polostudenejch" startech. Motor nenaskočí hladce a při rozjezdu pak auto občas škubne. Když je motor zahřátej je vše ok. V autorizáku mi bylo řečeno, že jsou netěsné vstřikovače a že výměna vyjde na 20k plus práce.
Otázka je jestli je opravdu třeba vyměnit všech 6 vstřiků, v autorizáku tvrdí že je to nejlepší řešení. Řešil někdo podobný problém?
Mimochodem dle databáze v autorizáku byly vstřiky již měněny v rámci svolávací akce
ale v jiném BMW servisu.
Díky
do autorizovanýho nejezdi, tam ti budou cpát výměnu i věcí co nemusí být. Přece ti neřeknou, to stačí vyměnit tady hadička za 100kč. BMW má prachy jen ze servisu, prodej je zanedbatelný. Zajed si někam k ověřenýmu mechanikovi co dělá bmw a uvidíš...
Uživatelský avatar
omaro1
Registrovaný
Příspěvky: 64
Registrován: ned 04.11.2012 01:00

#3 Příspěvek od omaro1 »

Nikdo neřešil vstřiky na n53 ?
IlikeU
Registrovaný
Příspěvky: 724
Registrován: pát 06.05.2011 00:00
Bydliště: praha
Klubové ID: 3095

#4 Příspěvek od IlikeU »

prosimtě to co popisuješ mi auto dělá když dám moc ethanolu do auta. A je to zpusobeno ze vstriky malo davkujou. Takze se vstrikama to bude mit spolecne. Vstriky staci vymenit jen ty co jsou v hajzlu netreba menit vsechny. Vstřiky se daj generalkovat nemusis kupovat nove. Navic mas stesti ze ted na bazosi prodava vstriky z N54 coz asi bude stejny dle ETK si to zjisti za 1500ks/kus.
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3916
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#5 Příspěvek od pavproch »

když mi blbla elktrika (nechtěl naskakovat tempomat), tak mi mimo jiné (v záruce) měnili myslím i jeden nebo dva vstřiky.... nakonec byl problém nalezen v hlavním reléovém bloku, od jeho výměny tempomat funguje...
Lennox
Registrovaný
Příspěvky: 200
Registrován: stř 26.12.2012 01:00

#6 Příspěvek od Lennox »

omaro1 píše: do autorizovanýho nejezdi, tam ti budou cpát výměnu i věcí co nemusí být. Přece ti neřeknou, to stačí vyměnit tady hadička za 100kč. BMW má prachy jen ze servisu, prodej je zanedbatelný. Zajed si někam k ověřenýmu mechanikovi co dělá bmw a uvidíš...
Přesně tak, v autorizáku ti nakecaj, že je zapotřebí vyměnit milion věcí a ono se jedná o blbou prkotinu za pár korun... Taky proto bych do autorizáku v životě nevkročil. :roll:
Uživatelský avatar
Petr55 Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 162
Registrován: ned 01.02.2009 01:00
Klubové ID: 2485

#7 Příspěvek od Petr55 Člen Klubu »

Jak říká bmw335. Nech si to tady u někoho napíchnout a třeba to diagnostika řekne přesně, kde je problém. Pak dej vědět, ať jsme chytřejší. To je už přímovstřik, že?! To je už o dost složitější motor, než starší M54 třeba. Tím chci říct, že bych se těm vstřikům moc nedivil, ale uvidíš.
tee-jay
Registrovaný
Příspěvky: 63
Registrován: sob 19.04.2014 00:00
Bydliště: ČB

#8 Příspěvek od tee-jay »

@omaro1, už jsi problém vyřešil? V čem to bylo? Díky.
Odpovědět