Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
únik chladící kapaliny,tlak na hraně v systému.
Zdravim..E46,330i,M54b30
mám probléms chladícím systémem..Před časem mipraskla expanska,pak mi po špatném připojení vylítala voda ven .
Od té doby jsem najel 260km a voda se držela na maximu..po dalších zhruba 400km voda byla pryč.
hadice vrchní do expansky tvrdší,ale zmáčknutelná,teplota drží,nekucká neškube,šlem neni,olej ve vodš také ne...chladič studený..
video:po schladnutí se voda valí ven....video neni do prohřátí vody.
všiml jsem si ,že když jedu po ránu na studený motor,,je slyšet bublání u palubky...zhruba okolo 2000 otáček..
http://www.youtube.com/watch?v=bWGGbTC7 ... e=youtu.be
prodím o radu,děkuji
mám probléms chladícím systémem..Před časem mipraskla expanska,pak mi po špatném připojení vylítala voda ven .
Od té doby jsem najel 260km a voda se držela na maximu..po dalších zhruba 400km voda byla pryč.
hadice vrchní do expansky tvrdší,ale zmáčknutelná,teplota drží,nekucká neškube,šlem neni,olej ve vodš také ne...chladič studený..
video:po schladnutí se voda valí ven....video neni do prohřátí vody.
všiml jsem si ,že když jedu po ránu na studený motor,,je slyšet bublání u palubky...zhruba okolo 2000 otáček..
http://www.youtube.com/watch?v=bWGGbTC7 ... e=youtu.be
prodím o radu,děkuji
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 394
- Registrován: pát 26.09.2008 00:00
stoupnul jsem na rovinu...otevřel expansku,,malej čůrek jsem ucpal prstem-nechal teplotu vystoupat na dvanáctou-voda najednoou těsně před dvanáctou klesla v expansce těsně nad maximum...zavřel a jel--po ujetí zhruba 20km...zastavil -otevřel dekl motoru-sahnul na horní hadici a ta byla měkká...
předtím když byla tvrdší jsem to nechal schladnout a dolil-najel zhruba 25km a byla zas tvrdá.
výsledek je ten,že to nechám vychladnout,kouknu do expansky,,pokud bude na maximu nechám to být,pokud ne doliju na max,,,projedu to,sahnu na hadice ,pokud bude měkká budu jezdit a čekat,,,pokud uteče a hadice po týdnu ztvrdnou ,je jasný,že to tam přifukuje a zajedu na měření tlaku válců a kontroly CO2 v chladícím systému.
niclepšího už nevymyslím.
předtím když byla tvrdší jsem to nechal schladnout a dolil-najel zhruba 25km a byla zas tvrdá.
výsledek je ten,že to nechám vychladnout,kouknu do expansky,,pokud bude na maximu nechám to být,pokud ne doliju na max,,,projedu to,sahnu na hadice ,pokud bude měkká budu jezdit a čekat,,,pokud uteče a hadice po týdnu ztvrdnou ,je jasný,že to tam přifukuje a zajedu na měření tlaku válců a kontroly CO2 v chladícím systému.

niclepšího už nevymyslím.
studeny motor, otevri odvzdusnovak, otevri chladic, nalej vodu na max. nastartuj, hladina by mela pomalu padat. Az hladina uz nepujde dolu a pujde ven jak odvzdusnovakem tak hrdlem, zavri oboje. dohrat motor je-li to potreba, zastavit znovu povolit odvzdusnovak, kdyz pujde vzduch nechat ho vylitat ven, kdyz voda zavrit. hotovo