Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Nejde jeden válec na e36

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Diome
Registrovaný
Příspěvky: 109
Registrován: čtv 09.09.2010 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 2599

#1 Příspěvek od Diome »

Zdravím klubáci, mám takovou prosbičku, bohužel mi nejde jeden válec na e36 323i. Myslel jsem si, že to bude cívkou, jelikož byla vytekla (spálená, ten plast se roztal), vyměnil jsem jí, ale stále. Poté jsem vyměnil svíčku, a taky nic(neměl jsem novou, v garáži jsem měl nějaké staré, tak jsem je tam dal). Jenže furt nic, tak jsem zkusil přehodit svíčku i cívku z jiného válce, taky nic (ty "nefungující" jinde fungovali), takže svíčka ani cívka to není. A to je ten problém ... Šťáva tam normálně jde, ale nechodí signály ? Nevím, jak to nazvat. Zjistil jsem to tak, že jsem dal zkoušečku(světělnou) na ten válec, a svítilo, jenže furt, když jsem to zkoušel na fungujícím, tak to problikávalo lehce, tady ani prd, furt svítilo. Střik by to taky být neměl, mám tam plyn, takže by to na plyn jelo normálně, jenže jede furt stejně, takže střik by to bejt neměl. Před 3 měsícema jsem měnil čidlo na klikovce, tím by to prý taky mohlo bejt, ale netuším.
Tímto Vás prosím o nějakou radu, kde může být chyba ... Mě jedině napadlo v kabelech, ale vůbec netuším, kam a jak vedou, jelikož ty kabely jsou hned motorem do kabiny ... Předem děkuji za jakoukoliv radu, co s tím, já už vážně netuším .... :)
Jinak je to pátý válec od předku automobilu, neboli druhej od řidiče ...
Paty
Registrovaný
Příspěvky: 1011
Registrován: pát 27.02.2009 01:00
Klubové ID: 3370

#2 Příspěvek od Paty »

a kabely do cívky jsou dobré?
Diome
Registrovaný
Příspěvky: 109
Registrován: čtv 09.09.2010 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 2599

#3 Příspěvek od Diome »

Paty píše:a kabely do cívky jsou dobré?
Jj, zkoušel jsem až na konektoru, jde tam proud, ale asi divnej, mělo by to asi problikávat jako na jiném ...
bmw730
Registrovaný
Příspěvky: 86
Registrován: úte 29.07.2003 00:00

#4 Příspěvek od bmw730 »

Mě jedině napadlo v kabelech, ale vůbec netuším, kam a jak vedou, jelikož ty kabely jsou hned motorem do kabiny ...

Zdravim, já mám tedy 320i - ale kabely od cívek mi jdou do společného konektoru po pravé straně... Mrkni na to, u pravého hrnce (rok 95)
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#5 Příspěvek od beny-maser »

já bych to viděl na špatnou řídící jednotku, ale je to můj názor od klávesnice
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Klubové ID: 3742

#6 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Zkus to tady, http://hrdlicka-mhm.cz/
Nechat projet diag + oscilákem by mohlo lecos odhalit :idea:
Diome
Registrovaný
Příspěvky: 109
Registrován: čtv 09.09.2010 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 2599

#7 Příspěvek od Diome »

Totic píše:Zkus to tady, http://hrdlicka-mhm.cz/
Nechat projet diag + oscilákem by mohlo lecos odhalit :idea:
Díky, zkusím asi jako poslední možnost kvůli kompresi ve válci ...

Jinak KABELY vypadají v pořádku, prozvonil/změřil k řj, a vše bylo v pohodě. Takže mám následující možnosti, a potřebuju, aby mi někdo poradil, zda to takhle půjde a nebo ne, a proč.
1. Chci tam zkusit dát jinou řj, která bude vyrobena po roce 95/1 kvůli imobilizéru, jenže poté motor nenaskočí, protože to nepustí vstřiky, jenže to mě by nevadilo, jelikož by to TEORETICKY dávat šťávu na válce mělo, takže by se motor točil, a na světělné zkoušecce by bylo vidět lehké problikávání, které ted vidět není(na ostatních to vidět je)... Bude mi to tam dávat šťávu ? Aby to šlo změřit ...
2.Může být nějaká chyba v řj, kvůli čemu to nejde ? A po její vymazání by tato chyba mohla zmizet a motor by zase šel normálně ? Byla tam spálená cívka, tak jestli kvůli tomu nechce RJ tento válec pustit ..

Předem děkuji Klubáci
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1705
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Jednotka po 1/95 kvůli EWS nepustí ani zapalování. Ale to by šlo vyřešit (kdyžtak SZ).

Podle mě je problém na koncovém stupni v ŘJ, kvůli kterému odešla ta cívka. Jestli tam jde napětí stále, tak to cívku spálilo podle mě kvůli tomu.
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417
Registrován: pon 26.02.2007 01:00

#9 Příspěvek od Foldas »

odešel ti konc. stupeň v řj dej ji šikovnemu elektronikovi a bude
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1705
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Ano, byla to jednotka. Po včerejším spárování jiné jednotky s EWS to jede už v pohodě.
Diome
Registrovaný
Příspěvky: 109
Registrován: čtv 09.09.2010 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 2599

#11 Příspěvek od Diome »

Fx píše:Ano, byla to jednotka. Po včerejším spárování jiné jednotky s EWS to jede už v pohodě.
Jak píše Fx :)

Všem děkuju za pomoc !
Odpovědět