Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Chip od Kelleners nebo JB4 ?
Tak pánové, dnes mám zase přezuto zpět, na ojeté Continentaly s 2mm. Před tím jsme se s pánem z pneuservisu projeli, aby si zkusil o čem mluvím. No, použil moc sprostých slov...
S ojetými Conti je to auto ve 180 stabilnější, než s Barum při 100. Takže já mám klid, že něco není s autem a zase mám starost, jak se k tomu soudruzi v Otrokovicích postaví. Tohle bude ještě zajímavý...
Jinak.. co jsem od Barum mohl čekat..? Hlučnost, horší přilnavost v zatáčkách, na vodě.. opotřebení... To by mě moc netrápilo. Ale asi těžko jsem mohl čekat, že ty gumy jsou doslova nebezpečné.
S ojetými Conti je to auto ve 180 stabilnější, než s Barum při 100. Takže já mám klid, že něco není s autem a zase mám starost, jak se k tomu soudruzi v Otrokovicích postaví. Tohle bude ještě zajímavý...
Jinak.. co jsem od Barum mohl čekat..? Hlučnost, horší přilnavost v zatáčkách, na vodě.. opotřebení... To by mě moc netrápilo. Ale asi těžko jsem mohl čekat, že ty gumy jsou doslova nebezpečné.
IlikeU píše:riki18 píše:Jeden CZ zraz v Trencine
http://speed-show-cz.tuning-sport.cz
Myslel si v HK? To je trochu od ruky((
Do trenčína jsem chtěl ject původě ale Karlováráce pořádají komorní srázek.
Bude tam tak cca 50-100 BMW a pokud to dopadne tak 4kousky 335i.
Jinak s tebou počítám že se střetnu v Brně dle domluvy na srazu sportovních vozů. Kde zas potkam to červené Porsche
11.5 je v Trencine CZ zraz...musim to spojit


Poldav6 píše:Tak pánové, dnes mám zase přezuto zpět, na ojeté Continentaly s 2mm. Před tím jsme se s pánem z pneuservisu projeli, aby si zkusil o čem mluvím. No, použil moc sprostých slov...
S ojetými Conti je to auto ve 180 stabilnější, než s Barum při 100. Takže já mám klid, že něco není s autem a zase mám starost, jak se k tomu soudruzi v Otrokovicích postaví. Tohle bude ještě zajímavý...
Jinak.. co jsem od Barum mohl čekat..? Hlučnost, horší přilnavost v zatáčkách, na vodě.. opotřebení... To by mě moc netrápilo. Ale asi těžko jsem mohl čekat, že ty gumy jsou doslova nebezpečné.
Barum jsem měl jen jednou v životě, byly to sice zimni, ale i tak to byly nejhorší pneu jake jsem kdy měl... sračky.... i Nankang je proti tomu luxusní sportovní pneu...

Nic v zlom ale Barum na take auto...dufam ze sa ti vratia peniaze za pneu. Ja som mal predne run flaty a zadne standartne. Auto plavalo, myslel som ze podvozok to vyriesi. Ciastocne. Po zime som dal nove pneu nie RF a nadherna vozba. Continental 5. Sice mam uz spat M seriovy podvozok a riesim reklamaciu uz 1,5 mesiaca a zatial bez odpovede..otrasny pristup od Bilsteinu. Nikdy viac.
xyron píše:Barum jsem měl jen jednou v životě, byly to sice zimni, ale i tak to byly nejhorší pneu jake jsem kdy měl... sračky.... i Nankang je proti tomu luxusní sportovní pneu...
No a zrovna zimní Barum, které jsem koupil i s ráfky na nouzové zimní popojíždění, 4 leté pneumatiky se 4mm fungovaly výborně. Nečekal jsem, jak bude auto zatáčet a brzdit na sněhu/ledu. To že se nedokázalo rozjet, je věc jiná

Proto jsem nemohl očekávat, že to bude taková zrada. Ne, tady jde prostě o konstrukční vadu, kterou musejí uznat..
Kdyby to vyšlo.. a řekl bych vám, že jsem sehnal fungující gumy za supr peníze, byli byste ještě vděční



edit: ještě jedna věc, jsem si říkal, že mi v poslední době tolik nejede auto.. na mapu5. Si říkám sakra.. ani ta rafička tlaku turba nelítá tolik zběsile doprava.. Přitom jsem tankoval cca 25% E85.. A pak mi to došlo, natakoval jsem totiž doplna natural 95 v-power.. Pravděpodobně kvůli nižšímu okt. číslu (běžně beru Carrera 100) se přeštelovala jednotka. Teda až takový rozdíl jsem opravdu nečekal...

IlikeU píše:kuciii pls kde se da v Britanii objednat JB4, vim ze to tu nekdo psal ale nechci listovat 42 stranek
Jeste otazecka, vi nekdo proc bmw 1M má 250kw? je to pouze sw v jednotce? nabo naky hw?
nedá, juiceuptuning už skončili......
1M něco malinko jiný má, ale nic zázadního a je to jen sychr bmw aby to bylo na 100% Něco jako že do 320d performance dají o 14kw a 30Nm víc a dají tam přídavný chlazení 600w
riki18 píše:Ina tema, nefuka vam v coupe ked idete rychlo? Mne to strasne huci. Napr nad 180. Bezramove okna...
Když okno nedojede pod těsnění, tak to ve velké rychlosti vydává nepříjemný zvuk. Po zavření dveří okno musí dojet pod hranu těsnění. Dojezd okna se dá nastavit, musí se sundat vnitřní panel a uvnitř dveří je regulátor dojezdu.
riki18 píše:Ina tema, nefuka vam v coupe ked idete rychlo? Mne to strasne huci. Napr nad 180. Bezramove okna...
Dobré téma... Moje levá strana (řidič) je úplně OK, tam nic neřeším. Na pravé straně, která ale byla trošku pocuchaná předchozím majitelem, fouká. Tak zvláštně, záleží i na směru větru, protože jednou to je lepší, jindy horší. Začíná to v dálničních rychlostech, ale upřímně.. Kamarád si toho všimnul až když jsem mu to připomenul.
Jako řešení (údajně u E92 toho moc štelovat nejde, jako u dřívějších kupé) jdou udělat tyto věci:
- nové těsnění (stojí ranec), mohlo (ale nemusí) by to pomoci
- posunutí zámku ve dveřích (je tam asi na dva šrouby).. Posunutím tohoto zámku o milimetr budou dveře více přitáhnuté k autu, k těsnění... Zkus si s tím pohrát, ty změny jsou tak malé, že zvenku nebude poznat, že dveře víc přivírají..
V tuhle chvíli musí venku hodně foukat, abych to při těch dálničních rychlostech slyšel. Jestli mi třeba foukalo ve 130ti, fouká teď ve 160, ale nic strašného...
Co jsem hledal na webu, tohle je asi nejrychlejší a nejjednodušší řešení...
BudVlad píše:Štelovat to jde, ale nebude to asi jednoduché. Popis štelovánéí okna má sevice manual na 5 stránek.
Evidentně je snažší říct "nejde"

Z jiného soudku, natankoval jsem dnes do plna, taková směs cca 33% E85, zbytek Carrera 100. Pak jsem nenuloval adaptace a na 120km mi jednou auto spadlo do nouzáku, pak se mi za jízdy přeply mapy a několikrát se rozsvítila kontrolka motoru, bohužel jsem měl zapnuté nulování kódů... Tak doufám že to je jen tím palivem..
Taky jsem si dal pár kol na letišti v Dolní Lhotě.. Brzdy moc dlouho nevydržely, kouřit se z nich začlo dost brzo, to mě překvapilo

Poldav6 píše:BudVlad píše:Štelovat to jde, ale nebude to asi jednoduché. Popis štelovánéí okna má sevice manual na 5 stránek.
Evidentně je snažší říct "nejde"
Z jiného soudku, natankoval jsem dnes do plna, taková směs cca 33% E85, zbytek Carrera 100. Pak jsem nenuloval adaptace a na 120km mi jednou auto spadlo do nouzáku, pak se mi za jízdy přeply mapy a několikrát se rozsvítila kontrolka motoru, bohužel jsem měl zapnuté nulování kódů... Tak doufám že to je jen tím palivem..
Taky jsem si dal pár kol na letišti v Dolní Lhotě.. Brzdy moc dlouho nevydržely, kouřit se z nich začlo dost brzo, to mě překvapiloAle prý to je celkem normální.. U Ferrari F458 tam keramické desky vydrží 800 kol, jedno kolo je fakt krátké...
Já jsem s autem odjel 5 kol na autodromu v Mostě a první dvě kola super 3,4 kolo už bylo horší, v posledním kole jsem už brzdil o dost dřív abych ubrzdil

Jinak jak to vidíte toho 11.5 sejdem se vši na Krásně?
Já už mám samosvor v Praze, nové poloosy a klouby jsou snad už objednané takže to stihnu akorát

jinak kdyby někdo chtěl objednávat JB4 z evropy aby zkrátil termín dodání tak:
http://www.twchiptuning.de
info@twchiptuning.de - Horst ( jen doufám že to neni ten z teleshopingu)
cena 525Euro včetně dopravy do ČR
http://www.twchiptuning.de
info@twchiptuning.de - Horst ( jen doufám že to neni ten z teleshopingu)
cena 525Euro včetně dopravy do ČR