Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Chip od Kelleners nebo JB4 ?

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Poldav6
Registrovaný
Příspěvky: 519
Registrován: čtv 16.10.2008 00:00

#621 Příspěvek od Poldav6 »

Tak pánové, dnes mám zase přezuto zpět, na ojeté Continentaly s 2mm. Před tím jsme se s pánem z pneuservisu projeli, aby si zkusil o čem mluvím. No, použil moc sprostých slov...
S ojetými Conti je to auto ve 180 stabilnější, než s Barum při 100. Takže já mám klid, že něco není s autem a zase mám starost, jak se k tomu soudruzi v Otrokovicích postaví. Tohle bude ještě zajímavý...

Jinak.. co jsem od Barum mohl čekat..? Hlučnost, horší přilnavost v zatáčkách, na vodě.. opotřebení... To by mě moc netrápilo. Ale asi těžko jsem mohl čekat, že ty gumy jsou doslova nebezpečné.
kenzee
Registrovaný
Příspěvky: 73
Registrován: čtv 15.12.2005 01:00
Bydliště: Boskovice

#622 Příspěvek od kenzee »

nemáte někdo Kumho KU39? Mám je v v R19, vždycky jsem je na auta dával a byl jsem spokojený, v hodnocení nejsou top, ale recenze ve světě nejsou špatný. a když čtu, co dělají Barumky :(
riki18
Registrovaný
Příspěvky: 140
Registrován: sob 12.01.2008 01:00
Bydliště: Trencin, SK

#623 Příspěvek od riki18 »

IlikeU píše:
riki18 píše:Jeden CZ zraz v Trencine :)

http://speed-show-cz.tuning-sport.cz

Myslel si v HK? To je trochu od ruky :(((


Do trenčína jsem chtěl ject původě ale Karlováráce pořádají komorní srázek.

Bude tam tak cca 50-100 BMW a pokud to dopadne tak 4kousky 335i.

Jinak s tebou počítám že se střetnu v Brně dle domluvy na srazu sportovních vozů. Kde zas potkam to červené Porsche :D


11.5 je v Trencine CZ zraz...musim to spojit :) byt aj v Brne aj v TN :) Budes tam az do nedele?
xyron
Registrovaný
Příspěvky: 2944
Registrován: úte 25.08.2009 00:00
Bydliště: Praha

#624 Příspěvek od xyron »

Poldav6 píše:Tak pánové, dnes mám zase přezuto zpět, na ojeté Continentaly s 2mm. Před tím jsme se s pánem z pneuservisu projeli, aby si zkusil o čem mluvím. No, použil moc sprostých slov...
S ojetými Conti je to auto ve 180 stabilnější, než s Barum při 100. Takže já mám klid, že něco není s autem a zase mám starost, jak se k tomu soudruzi v Otrokovicích postaví. Tohle bude ještě zajímavý...

Jinak.. co jsem od Barum mohl čekat..? Hlučnost, horší přilnavost v zatáčkách, na vodě.. opotřebení... To by mě moc netrápilo. Ale asi těžko jsem mohl čekat, že ty gumy jsou doslova nebezpečné.


Barum jsem měl jen jednou v životě, byly to sice zimni, ale i tak to byly nejhorší pneu jake jsem kdy měl... sračky.... i Nankang je proti tomu luxusní sportovní pneu... :)
riki18
Registrovaný
Příspěvky: 140
Registrován: sob 12.01.2008 01:00
Bydliště: Trencin, SK

#625 Příspěvek od riki18 »

Nic v zlom ale Barum na take auto...dufam ze sa ti vratia peniaze za pneu. Ja som mal predne run flaty a zadne standartne. Auto plavalo, myslel som ze podvozok to vyriesi. Ciastocne. Po zime som dal nove pneu nie RF a nadherna vozba. Continental 5. Sice mam uz spat M seriovy podvozok a riesim reklamaciu uz 1,5 mesiaca a zatial bez odpovede..otrasny pristup od Bilsteinu. Nikdy viac.
Poldav6
Registrovaný
Příspěvky: 519
Registrován: čtv 16.10.2008 00:00

#626 Příspěvek od Poldav6 »

xyron píše:Barum jsem měl jen jednou v životě, byly to sice zimni, ale i tak to byly nejhorší pneu jake jsem kdy měl... sračky.... i Nankang je proti tomu luxusní sportovní pneu... :)


No a zrovna zimní Barum, které jsem koupil i s ráfky na nouzové zimní popojíždění, 4 leté pneumatiky se 4mm fungovaly výborně. Nečekal jsem, jak bude auto zatáčet a brzdit na sněhu/ledu. To že se nedokázalo rozjet, je věc jiná ;-)

Proto jsem nemohl očekávat, že to bude taková zrada. Ne, tady jde prostě o konstrukční vadu, kterou musejí uznat..

Kdyby to vyšlo.. a řekl bych vám, že jsem sehnal fungující gumy za supr peníze, byli byste ještě vděční :-) Takže to pánové berte i tak, že jsem se kvůli vám obětoval :-D Takže kdo je další...? kenzee a Kumho? :-D

edit: ještě jedna věc, jsem si říkal, že mi v poslední době tolik nejede auto.. na mapu5. Si říkám sakra.. ani ta rafička tlaku turba nelítá tolik zběsile doprava.. Přitom jsem tankoval cca 25% E85.. A pak mi to došlo, natakoval jsem totiž doplna natural 95 v-power.. Pravděpodobně kvůli nižšímu okt. číslu (běžně beru Carrera 100) se přeštelovala jednotka. Teda až takový rozdíl jsem opravdu nečekal... :)
IlikeU
Registrovaný
Příspěvky: 724
Registrován: pát 06.05.2011 00:00
Bydliště: praha

#627 Příspěvek od IlikeU »

kuciii pls kde se da v Britanii objednat JB4, vim ze to tu nekdo psal ale nechci listovat 42 stranek


Jeste otazecka, vi nekdo proc bmw 1M má 250kw? je to pouze sw v jednotce? nabo naky hw?
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#628 Příspěvek od bmw335 »

IlikeU píše:kuciii pls kde se da v Britanii objednat JB4, vim ze to tu nekdo psal ale nechci listovat 42 stranek


Jeste otazecka, vi nekdo proc bmw 1M má 250kw? je to pouze sw v jednotce? nabo naky hw?



nedá, juiceuptuning už skončili......
1M něco malinko jiný má, ale nic zázadního a je to jen sychr bmw aby to bylo na 100% Něco jako že do 320d performance dají o 14kw a 30Nm víc a dají tam přídavný chlazení 600w
IlikeU
Registrovaný
Příspěvky: 724
Registrován: pát 06.05.2011 00:00
Bydliště: praha

#629 Příspěvek od IlikeU »

konkrétně co jiného tam je víš? co dělá tech 25kw navíc oproti 335i? pokud je to pouze sw je to jasný.
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#630 Příspěvek od bmw335 »

IlikeU píše:konkrétně co jiného tam je víš? co dělá tech 25kw navíc oproti 335i? pokud je to pouze sw je to jasný.


tak jsem to našel....turba, ECU a výfuk jsou poupraveny
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#631 Příspěvek od bmw335 »

tak nevim, jinde zase píšou, že je to všechno stejný, akorát 1m fičí 13psi, takže asi jen ECU. Někdo se díval na čísla dílů a pro 335i i 1m jsou motor, turba pod stejným číslem.
IlikeU
Registrovaný
Příspěvky: 724
Registrován: pát 06.05.2011 00:00
Bydliště: praha

#632 Příspěvek od IlikeU »

přesně tak Turba i motor vše má stejné číslo. Já půodvě myslel že 1m má 3 Turba :))))

Tak jsem koukal do ETK a překvapilo mě že je to motor N54 a turba jsou identické.

Myslel jsem že třeba vstřiky nebo tak něco, ale asi to bude pouze sw řešený
riki18
Registrovaný
Příspěvky: 140
Registrován: sob 12.01.2008 01:00
Bydliště: Trencin, SK

#633 Příspěvek od riki18 »

Ina tema, nefuka vam v coupe ked idete rychlo? Mne to strasne huci. Napr nad 180. Bezramove okna... :(
Uživatelský avatar
BudVlad
Registrovaný
Příspěvky: 1206
Registrován: pon 22.10.2007 00:00
Bydliště: Budějce

#634 Příspěvek od BudVlad »

riki18 píše:Ina tema, nefuka vam v coupe ked idete rychlo? Mne to strasne huci. Napr nad 180. Bezramove okna... :(


Když okno nedojede pod těsnění, tak to ve velké rychlosti vydává nepříjemný zvuk. Po zavření dveří okno musí dojet pod hranu těsnění. Dojezd okna se dá nastavit, musí se sundat vnitřní panel a uvnitř dveří je regulátor dojezdu.
Obrázek
Poldav6
Registrovaný
Příspěvky: 519
Registrován: čtv 16.10.2008 00:00

#635 Příspěvek od Poldav6 »

riki18 píše:Ina tema, nefuka vam v coupe ked idete rychlo? Mne to strasne huci. Napr nad 180. Bezramove okna... :(


Dobré téma... Moje levá strana (řidič) je úplně OK, tam nic neřeším. Na pravé straně, která ale byla trošku pocuchaná předchozím majitelem, fouká. Tak zvláštně, záleží i na směru větru, protože jednou to je lepší, jindy horší. Začíná to v dálničních rychlostech, ale upřímně.. Kamarád si toho všimnul až když jsem mu to připomenul.

Jako řešení (údajně u E92 toho moc štelovat nejde, jako u dřívějších kupé) jdou udělat tyto věci:
- nové těsnění (stojí ranec), mohlo (ale nemusí) by to pomoci
- posunutí zámku ve dveřích (je tam asi na dva šrouby).. Posunutím tohoto zámku o milimetr budou dveře více přitáhnuté k autu, k těsnění... Zkus si s tím pohrát, ty změny jsou tak malé, že zvenku nebude poznat, že dveře víc přivírají..

V tuhle chvíli musí venku hodně foukat, abych to při těch dálničních rychlostech slyšel. Jestli mi třeba foukalo ve 130ti, fouká teď ve 160, ale nic strašného...

Co jsem hledal na webu, tohle je asi nejrychlejší a nejjednodušší řešení...
Uživatelský avatar
BudVlad
Registrovaný
Příspěvky: 1206
Registrován: pon 22.10.2007 00:00
Bydliště: Budějce

#636 Příspěvek od BudVlad »

Poldav6 píše:údajně u E92 toho moc štelovat nejde


Štelovat to jde, ale nebude to asi jednoduché. Popis štelovánéí okna má sevice manual na 5 stránek.
Obrázek
Poldav6
Registrovaný
Příspěvky: 519
Registrován: čtv 16.10.2008 00:00

#637 Příspěvek od Poldav6 »

BudVlad píše:Štelovat to jde, ale nebude to asi jednoduché. Popis štelovánéí okna má sevice manual na 5 stránek.


Evidentně je snažší říct "nejde" :-D

Z jiného soudku, natankoval jsem dnes do plna, taková směs cca 33% E85, zbytek Carrera 100. Pak jsem nenuloval adaptace a na 120km mi jednou auto spadlo do nouzáku, pak se mi za jízdy přeply mapy a několikrát se rozsvítila kontrolka motoru, bohužel jsem měl zapnuté nulování kódů... Tak doufám že to je jen tím palivem..

Taky jsem si dal pár kol na letišti v Dolní Lhotě.. Brzdy moc dlouho nevydržely, kouřit se z nich začlo dost brzo, to mě překvapilo :) Ale prý to je celkem normální.. U Ferrari F458 tam keramické desky vydrží 800 kol, jedno kolo je fakt krátké...
Uživatelský avatar
BudVlad
Registrovaný
Příspěvky: 1206
Registrován: pon 22.10.2007 00:00
Bydliště: Budějce

#638 Příspěvek od BudVlad »

Poldav6 píše:Evidentně je snažší říct "nejde" :-D


Naštěstí jde. Moje okno nezajíždělo úplně pod hranu těsnění a ve větší rychlosti to nepříjemně pískalo. Stačilo doštelovat dojezd a problém je vyřešen.
Obrázek
IlikeU
Registrovaný
Příspěvky: 724
Registrován: pát 06.05.2011 00:00
Bydliště: praha

#639 Příspěvek od IlikeU »

Poldav6 píše:
BudVlad píše:Štelovat to jde, ale nebude to asi jednoduché. Popis štelovánéí okna má sevice manual na 5 stránek.


Evidentně je snažší říct "nejde" :-D

Z jiného soudku, natankoval jsem dnes do plna, taková směs cca 33% E85, zbytek Carrera 100. Pak jsem nenuloval adaptace a na 120km mi jednou auto spadlo do nouzáku, pak se mi za jízdy přeply mapy a několikrát se rozsvítila kontrolka motoru, bohužel jsem měl zapnuté nulování kódů... Tak doufám že to je jen tím palivem..

Taky jsem si dal pár kol na letišti v Dolní Lhotě.. Brzdy moc dlouho nevydržely, kouřit se z nich začlo dost brzo, to mě překvapilo :) Ale prý to je celkem normální.. U Ferrari F458 tam keramické desky vydrží 800 kol, jedno kolo je fakt krátké...


Já jsem s autem odjel 5 kol na autodromu v Mostě a první dvě kola super 3,4 kolo už bylo horší, v posledním kole jsem už brzdil o dost dřív abych ubrzdil :)

Jinak jak to vidíte toho 11.5 sejdem se vši na Krásně?

Já už mám samosvor v Praze, nové poloosy a klouby jsou snad už objednané takže to stihnu akorát :twisted:
IlikeU
Registrovaný
Příspěvky: 724
Registrován: pát 06.05.2011 00:00
Bydliště: praha

#640 Příspěvek od IlikeU »

jinak kdyby někdo chtěl objednávat JB4 z evropy aby zkrátil termín dodání tak:

http://www.twchiptuning.de
info@twchiptuning.de - Horst ( jen doufám že to neni ten z teleshopingu)
cena 525Euro včetně dopravy do ČR
Odpovědět