Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E91 320D nepravidelný chod za studena a při tepl. nad 74st
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 241
- Registrován: ned 21.03.2010 01:00
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
Prosím o radu s E91 320D 120kw. Nepravidelný chod, (vynechává) jakoby na 3 válce po startu cca 5sec při teplotě pod cca +7 st. Dále problém při teplotě motoru nad cca 74st. a nechání běžet na volnoběh min cca 1 min. začne motor zakopávat. To samé se projeví po opět. startu (teplota musí být opět nad 74st) za cca 1min. motor se přitom někdy i zatřese. Při přidání otáček na cca 1000ot/m. to přestane, nebo je to nepozorovatelné.(toto při té vyšší teplotě začalo dělat až po výměně obou termostatů, měnil jsem je protože se auto ohřálo na max 65st) Vyměněny všechny žhavičky, jednotka žhavení, vstřikovače, čidlo tlaku paliva a regulační ventil tlaku common rail, změřeny tlaky motoru, které jsou OK a přehrán soft celeho auta. Nic nepomohlo.
Korekce na vstřikovačích, pokud jede motor normálně jsou max+-0,5, při zavadě se rozjedou. A druhý problém mám se zrychlením, prodleva, než zabere turbo, začne mi tlačit až od cca 2800ot/min. Toto již vyřešeno, viz níže.
Děkuji Kortys.
Korekce na vstřikovačích, pokud jede motor normálně jsou max+-0,5, při zavadě se rozjedou. A druhý problém mám se zrychlením, prodleva, než zabere turbo, začne mi tlačit až od cca 2800ot/min. Toto již vyřešeno, viz níže.
Děkuji Kortys.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 241
- Registrován: ned 21.03.2010 01:00
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
Tak turbo je již OK. byla ohnutá hřídel na výfukové straně. Stále ovšem problém s těmi studenými starty pod cca7st. Již přehrán sw celého vozu, vstřikovače po repasy, změřeny tlaky motoru jsou OK. Při špatném chodu je i korekce na vstřikovačích velká, pak se to ustálí a vše OK.
Děkuji za každou radu.
Děkuji za každou radu.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 241
- Registrován: ned 21.03.2010 01:00
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
Tak dnes vyzkoušen snímač tlaku paliva a regulační ventil common rail a stále stejné. Ještě upřesním to kolísání při teplem motoru: Opětovný start po cca 1 min. při teplém motoru se zatřese a chytne nepravidelně jakoby na 3 válce a zakopává. Stejné chování je pokud se teplý nechá běžet na volnoběh min. cca 1 min. Toto vše se děje pouze pokud je teplota motoru vyšší než cca 74st. Plus popisovaný nepravidelný chod při teplotě pod cca 7st nad nulou. To jde nepravidelně cca 5-15sec, závislé na venkovní teplotě (čim chladněji tím samozřejmě déle).
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 241
- Registrován: ned 21.03.2010 01:00
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
Tak již vyměněno: žhavící svíčky, jednotka žhavení, přívodní kabel k jednotce žhavení, vstrikovače, regulátor tlaku a čidlo tlaku na railu, váha vzduchu, čidlo vaček, řídící jednotka motoru, čidlo teploty, vysokotlaké čerpadlo a lambda sonda. Změřeny tlaky motoru, ty jsou OK, nový soft všech jednotek. Teď jsem ale zjistil, že po natankování plné nádrže je to o dost lepší, někdy to nekolísá vůbec, spíš to zakolísá po opětovném nastartování po pár minutách. Studené starty se ale nezměnily. Tak buď je to tím, že se nafta cirkulací více ochladí, nebo ještě zkusit čerpadlo v nádrži, případně jeho jednotku? Ještě také není vyzkoušeno čidlo otáček na klice, je tam dost blbý přístup.
Není nějaký jiný typ?
Není nějaký jiný typ?
Co palivový filtr?
Minulí týden jsem tu řešil podobný problém.Motor chytil na brnknutí a po chvíli se začal dohadovat.V tu chvíli korekce vstřiků ulpně v řiti.Pán se dušoval,že palivák je tam 20tis km a,že mu nic nemůže bejt.Tak mi to nedalo a demontoval jsem ho.Nedal se profouknout 8 barama.Dal jsem novej a světe div se auto maká.
Minulí týden jsem tu řešil podobný problém.Motor chytil na brnknutí a po chvíli se začal dohadovat.V tu chvíli korekce vstřiků ulpně v řiti.Pán se dušoval,že palivák je tam 20tis km a,že mu nic nemůže bejt.Tak mi to nedalo a demontoval jsem ho.Nedal se profouknout 8 barama.Dal jsem novej a světe div se auto maká.