Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
M52B28 nejede nad 5000 otáček-- Vyřešeno:signál rychlosti
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 345
- Registrován: čtv 13.05.2010 00:00
- Bydliště: Caslav
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj lidi, řeším asi už 4 roky ten samý problém a nemůžu stále přijít na to, kde je problém. Příznaky mám naprosto totožné s tím, co tu píšete a diagnostika mi píše chybu wehicle speed sensor, tudíž řj. opravdu nemá signál o rychlosti. Přehazoval se motor M42 za M44 oba motorory is. první rok vše ok bez problémů,ale pak to začalo blbnout jednou jo, jednou ne,až nadobro pokaždé nešel vytočit. Koukal jsem na motorovou zásuvku a mám pin 9 neosazen. Pin 9 je osazen pouze na víčku motorové zásuvky(hnědo/červený) co vede od řj. Může být toto ten problém?? případně, zašlu pár fotek pro představu, jak to přesně u mě vypadá. Případně jaký drát(barva) napinovat na jaký drát(pin),aby řj měla signál.Díky!!
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 345
- Registrován: čtv 13.05.2010 00:00
- Bydliště: Caslav
- Kontaktovat uživatele:
udaj rychlosti z budíků je pin 83 na řj barva bílo/černý průřez 0,5 na kulatý konektor x20 pin 24 a ve stejné barvě na konektor x16 pin 21 v budíkách
udaj z abs je pin 79 na řj barva hnědo/červený průřez 0,75 na kulatý x20 pin 9 a v bílo/zelené na pin 9 na jednotku abs.
nešlo by jen propojit udaj rychlosti z budíků (pin24) bílo/černý s pinem 9 hnědo/červený aby jednotka dostala udaj o rychlosti a ok??,
zajimavé je, že v motorové zásuvce když odšroubuju víčko, tak na spodku zásuvky nikde nemám hnědo/červený drát. Přitom abs funguje bez problémů.
udaj z abs je pin 79 na řj barva hnědo/červený průřez 0,75 na kulatý x20 pin 9 a v bílo/zelené na pin 9 na jednotku abs.
nešlo by jen propojit udaj rychlosti z budíků (pin24) bílo/černý s pinem 9 hnědo/červený aby jednotka dostala udaj o rychlosti a ok??,
zajimavé je, že v motorové zásuvce když odšroubuju víčko, tak na spodku zásuvky nikde nemám hnědo/červený drát. Přitom abs funguje bez problémů.
Zdar,
Tak mam uplne stejny problem, s M52B28.
V aute ABS/ASC+T
Abs fyzicky funcni, kontrolka nesviti, s modulem se nelze spojit.
Paklize mam ASC je tedy signal pro rychlost z ABS cidla prave zadni kolo? Pak tedy proc je v differu vzadu cidlo pro rychlost? Je pouze pro budiky? Jak jsou signaly rozdeleny? Ktery patri do ecu? Z cidla ABS nebo z cidla differu?
Tusi nekdo?
Tak mam uplne stejny problem, s M52B28.
V aute ABS/ASC+T
Abs fyzicky funcni, kontrolka nesviti, s modulem se nelze spojit.
Paklize mam ASC je tedy signal pro rychlost z ABS cidla prave zadni kolo? Pak tedy proc je v differu vzadu cidlo pro rychlost? Je pouze pro budiky? Jak jsou signaly rozdeleny? Ktery patri do ecu? Z cidla ABS nebo z cidla differu?
Tusi nekdo?
Foldas píše:jak jsi kontroloval ten signal?
cece, pichnul jsem tam multimetr a ukazovalo to naky blaboly na frequecy.... ale co tam ma jit to nevim ale kdyz stoji je tam 0 a pak se to zvetsuje to cislo kdyz je auto v pohybu
je to teda pin 9 coz je pin2 v budikach a otamtud uz premosteni mam, kdyz to promerim tak je tam kontakt i bez premosteni, moje chyba bude jinde asi..... planuju zkusit jinou ecu, kdyby se nekomu valela doma MS41.0 rocnik 97 vyse, carsoft by ji mel umet prizpusobit
zacina to byt dost vtipny...
jeste je tu takova malickost, koukal jsem na ABS jednotku a je tu propojeni : ABS pin 4 Ignition cut-off signal a jde do ECU, to by mohlo trhat vykon
Foldas píše:to by mohlo být ono v carsoftu na live datech by to mělo ukazovat rychlost
Foldas,
netusis jak je to u M52 s cidla teploty nasavanyho vzduchu ?
ma 2 jedno je ve vaze jedno v sani ... mohlo by to delat problem pokud by byla rozdilna teplota nevim zda se to ve vaze da nejak promerit
vim ze v sani je cca 2.2k = 20°C
ve vaze cca 2,0k = 25°C