automat mi zařadí 6ku při 70 a pokud přidám decentně plyn nechá jí tám ale pokud dám plnej automaticky podřadí, i když to mám na manual a řadím pádlama. Hold asi mě nechce nechat udělat co se mu nelíbíbmw335 píše:V servise mě pošlou do prdele, když jim řeknu, že tam mám nějakou přídavnou jednotku:D Budou mi cpát jejich performance za 30tis a eště mi řeknou, že jestli to nevyhodím tak se mi za 10km rozpadne auto:Driki18 píše:Mam rad svoje auto tak to nebudem robitglobalne musis mat vibracie pri takych otackach na najvyssi stupen, vsak tam trpi spojka najviac. Ak by si mal zotrvak ko tak by si to mal pocut a citi aj na neutrali. Daj si to zkontrolovat v servise najskor, kto nepocul, nevidel nemoze ti poradit cez forum.
Je pravda, že když přidám nárazově na neutrál plyn cca 1500 ot tak při spadnutí ot. je slyšet takovej tichej kopanec někde mezi převodovkou. Mám to už od začátku co to bylo nový. V Inveltu mi měnili převodovku v záruce, ikdyž jí nic nebylo a dělalo to furt. Byl jsem s tim i v německu, kde řekli že tam nic není a že dali do převodovky speciální olej a už to nedělá:D dělá....Když sešlápnu spojku a udělám rychle těch 1500 ot tak to slyšet není. Nevím co to je no......Tak vidíte, když to nikdo nechcete zkusit, tak nevíte, jestli vám to taky nedělá....na netu to dělá spoustu lidem
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Chip od Kelleners nebo JB4 ?
-
IlikeU
- Registrovaný
- Příspěvky: 724
- Registrován: pát 06.05.2011 00:00
- Bydliště: praha
- Klubové ID: 3095
No výhoda automatu:D Tak asi se tohle nelíbí ani manuálu:D Jak to, že ti jí řadí až při 70? Já když mám nastavený u manuálu to správný řazení tak ikdyž jedu 50 na 6tku tak je to dle ukazatele OK, jakmile to klesne pod pa ukáže mi at dám 5tku:) Jinak pro pobavení u GTR dává automat 6tku už při 38kmhIlikeU píše:automat mi zařadí 6ku při 70 a pokud přidám decentně plyn nechá jí tám ale pokud dám plnej automaticky podřadí, i když to mám na manual a řadím pádlama. Hold asi mě nechce nechat udělat co se mu nelíbíbmw335 píše:V servise mě pošlou do prdele, když jim řeknu, že tam mám nějakou přídavnou jednotku:D Budou mi cpát jejich performance za 30tis a eště mi řeknou, že jestli to nevyhodím tak se mi za 10km rozpadne auto:Driki18 píše:Mam rad svoje auto tak to nebudem robitglobalne musis mat vibracie pri takych otackach na najvyssi stupen, vsak tam trpi spojka najviac. Ak by si mal zotrvak ko tak by si to mal pocut a citi aj na neutrali. Daj si to zkontrolovat v servise najskor, kto nepocul, nevidel nemoze ti poradit cez forum.
Je pravda, že když přidám nárazově na neutrál plyn cca 1500 ot tak při spadnutí ot. je slyšet takovej tichej kopanec někde mezi převodovkou. Mám to už od začátku co to bylo nový. V Inveltu mi měnili převodovku v záruce, ikdyž jí nic nebylo a dělalo to furt. Byl jsem s tim i v německu, kde řekli že tam nic není a že dali do převodovky speciální olej a už to nedělá:D dělá....Když sešlápnu spojku a udělám rychle těch 1500 ot tak to slyšet není. Nevím co to je no......Tak vidíte, když to nikdo nechcete zkusit, tak nevíte, jestli vám to taky nedělá....na netu to dělá spoustu lidem
To sa ti moze zdat ze odzadu kedze to tahas cez kardan. Presun zvukov je svinabmw335 píše:Tohle jsou vibrace ale ze zadu od náhonu, ne od motoruriki18 píše:Ked robim adaptaciu na 3jke od 1500 tak samozrejme ze mam vibracie ale nie take co by bolo rusive alebo nieco drnkotalo ako ked je rozbity zotrvacnik. Je to normalny prejav motora na nizke otacky. Jazdim stale dost agresivne ale nikdy som nemal pocit pazvuku a samozrejme nejazdim pod otacky. Ja zase nemam ziadny zotrvakStretneme sa a skusime vsetci tvoje auto
Když jedu na mapu 6 se sníženýma psi v těch otáčkách nizkých tak je to OK a nedělá to....
Moj automat je pri D rezime hotovy ked chcem jazdit rychlo, sice podradi ale kym sa zakusne...preto DCT je dobra len v manualnom rezime na razantnu jazdu.IlikeU píše:automat mi zařadí 6ku při 70 a pokud přidám decentně plyn nechá jí tám ale pokud dám plnej automaticky podřadí, i když to mám na manual a řadím pádlama. Hold asi mě nechce nechat udělat co se mu nelíbíbmw335 píše:V servise mě pošlou do prdele, když jim řeknu, že tam mám nějakou přídavnou jednotku:D Budou mi cpát jejich performance za 30tis a eště mi řeknou, že jestli to nevyhodím tak se mi za 10km rozpadne auto:Driki18 píše:Mam rad svoje auto tak to nebudem robitglobalne musis mat vibracie pri takych otackach na najvyssi stupen, vsak tam trpi spojka najviac. Ak by si mal zotrvak ko tak by si to mal pocut a citi aj na neutrali. Daj si to zkontrolovat v servise najskor, kto nepocul, nevidel nemoze ti poradit cez forum.
Je pravda, že když přidám nárazově na neutrál plyn cca 1500 ot tak při spadnutí ot. je slyšet takovej tichej kopanec někde mezi převodovkou. Mám to už od začátku co to bylo nový. V Inveltu mi měnili převodovku v záruce, ikdyž jí nic nebylo a dělalo to furt. Byl jsem s tim i v německu, kde řekli že tam nic není a že dali do převodovky speciální olej a už to nedělá:D dělá....Když sešlápnu spojku a udělám rychle těch 1500 ot tak to slyšet není. Nevím co to je no......Tak vidíte, když to nikdo nechcete zkusit, tak nevíte, jestli vám to taky nedělá....na netu to dělá spoustu lidem
Však ona ráda změní orientaci, až nás pozná...bmw335 píše: moje 335tka je ale lesba
Hele to "drnčení" jako po bílé čáře tam možná v mírnější podobě mám taky, ale už to neřeš. Skončíš se stetoskopem a budeš poslouchat všechno co vrzne
-
IlikeU
- Registrovaný
- Příspěvky: 724
- Registrován: pát 06.05.2011 00:00
- Bydliště: praha
- Klubové ID: 3095
Technická otázka.
Řeším ten methanol a AFR kterí stím hodně souvisí.
pokud někdo neví AFR je poměr vzduchu a paliva. Co jsem tak všude šetl ideální je kolem 12-14:1.
Když člověk používá methanol, potřebuje udělat chudčí směs tedy pokud mám AFR 12:1 posunout ho na 11:1.
a teď to přijde:
V nastavení JB4 je možno toto AFR měnit ale jsou tam hodnoty 20 a výš. riki si tam nastavil dokonce 0 čemuž přestávám rozumět.
Ví někdo jak funuje nastavení AFR v JB4? pročetl jsem i plno věcí na N54tech a žádná odezva.
Řeším ten methanol a AFR kterí stím hodně souvisí.
pokud někdo neví AFR je poměr vzduchu a paliva. Co jsem tak všude šetl ideální je kolem 12-14:1.
Když člověk používá methanol, potřebuje udělat chudčí směs tedy pokud mám AFR 12:1 posunout ho na 11:1.
a teď to přijde:
V nastavení JB4 je možno toto AFR měnit ale jsou tam hodnoty 20 a výš. riki si tam nastavil dokonce 0 čemuž přestávám rozumět.
Ví někdo jak funuje nastavení AFR v JB4? pročetl jsem i plno věcí na N54tech a žádná odezva.
Mne to nepreradi. Zase mam uplne iny automat ako mas ty. Je to skor robotizovana dvojspojkova prevodovka.IlikeU píše:to riki18:
a když se dostaneš k omezovači přeřadí ti na vyšší stupeň i když to máš na manuál?
Mě se díky tomu blbje driftuje páč dam za dva a sviňa mi pak přeřadí na 3 a úplně to rozhodí auto
-
IlikeU
- Registrovaný
- Příspěvky: 724
- Registrován: pát 06.05.2011 00:00
- Bydliště: praha
- Klubové ID: 3095
Jinak mapa 3 je jen kdyz mas mas methanolovy set od JBM. Kdezto ja jsem si obednal od aem coz mi vyhovouje vic. Vstrikovani methanolu bude závisle na talku turba. Chci jezdit na Mapu 6 + methanol.
tudíš nemůžu mapu 3. Jinak je divný mít AFR 0 je to vesměs nesmysl, leda že by JB4 to neumela ovlivnit a je jedno co tam nastavis. Zkusim az od tud budu vyjizdet dat vsude 0 a uvidime udelam dalsi log.
Prikladam log 2. pokus. Stabilní boost od zacatku skoro az do 6000ot
tudíš nemůžu mapu 3. Jinak je divný mít AFR 0 je to vesměs nesmysl, leda že by JB4 to neumela ovlivnit a je jedno co tam nastavis. Zkusim az od tud budu vyjizdet dat vsude 0 a uvidime udelam dalsi log.
Prikladam log 2. pokus. Stabilní boost od zacatku skoro az do 6000ot
- Přílohy
-
- daknice 2. pokus.jpg (52.65 KiB) Zobrazeno 970 x
-
IlikeU
- Registrovaný
- Příspěvky: 724
- Registrován: pát 06.05.2011 00:00
- Bydliště: praha
- Klubové ID: 3095
mam 15psi při 2000ot což si myslím že je super, žádnej lag. Target při 2000 je 14psi.
Btw dalsi technická otázka:
Dle mé samostudie je BMW 335i Biturbo. Bmw335 napsal twin turbo tak jsem zmaten.
Biturbo= dve turba kazde ovladane samostatne, stejne velke coz je 335i¨
Twin Turbo= male turbo a velke Turbo. malé riztáčí velké v nízkých otáčkách. Velké turbo fouká ve vysokých otáčkách. Např. : 335D 535D
Btw dalsi technická otázka:
Dle mé samostudie je BMW 335i Biturbo. Bmw335 napsal twin turbo tak jsem zmaten.
Biturbo= dve turba kazde ovladane samostatne, stejne velke coz je 335i¨
Twin Turbo= male turbo a velke Turbo. malé riztáčí velké v nízkých otáčkách. Velké turbo fouká ve vysokých otáčkách. Např. : 335D 535D
