Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Chip od Kelleners nebo JB4 ?

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#401 Příspěvek od bmw335 »

riki18 píše:Vy to mate s manualom v pohode, kit nestoji vela. Horsie to mam ja s DCT :) len upgrade spojkoveho kosa stoji 2700 usd plus ine blbosti a ani to nepomoze lebo nie je vyrieseny vyssi tlak na lamely takze zatial len vymenit za seriovy kos. Dct je uplne rovnaka prevodovka ako ma M3. 700 nm nehrozi, to by si so seriovou spojkou neudrzal. Mozeme mat porovnatelne parametre. Racelogic alebo meranie na Mahe :)


Jaký kit? Já bych si rozhodně žádný kit nekupoval:) Manuální převodovka stojí cca 90tis...spojka je v pohodě, originál kolem 8tis, to je asi ta výhoda u manuálu no:) Ale stejně se má s převodovkou měnit i setrvák, kterej taky neni jeden z nejlevnějších
riki18
Registrovaný
Příspěvky: 140
Registrován: sob 12.01.2008 01:00
Bydliště: Trencin, SK

#402 Příspěvek od riki18 »

http://www.sspperformance.com/sub-categ ... gs7d36sg-/

Na manual jedine kit z USA vyskusany a nie nejake nahrady v EU. HPF ma keramiku ktora sa sprava ako organika a ziadne tvrde starty. Clovek to ani nepozna. Predsa oni maju auta od 600 do 1000k tak musia vediet co je najlepsie :)
Poldav6
Registrovaný
Příspěvky: 519
Registrován: čtv 16.10.2008 00:00

#403 Příspěvek od Poldav6 »

Ted neco z malinko jineho soudku :-) Mam ty nove gumy, barumky. No, mozna to nebyl az takovy dobry napad.

Docela mi auto plave, dnes jsem v servisu nechal zkontrolovat podvozek a tam je vse OK. Zkratka auto tak divne reaguje na volant, jakoby se zpozdenim. Pod plnym plynem se zase vlni. Stalo se vam to u novych gum nekdy?

Myslim, ze se mi to ale zlepsuje. Taky jsem prepnul na mapu4, abych neposilal do zadu takovou naloz. A najednou jde auto vytocit i do omezovace, aniz bych k tomu potreboval 1,5 pruhu :-D

Diagnoza je zkratka takova, ze porad, po cca 120km si gumy jeste nesedly. Pry nemam gumovat, ale normalne jezdit a bude to OK. tak jsem zvedav :-)
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#404 Příspěvek od bmw335 »

Poldav6 píše:Ted neco z malinko jineho soudku :-) Mam ty nove gumy, barumky. No, mozna to nebyl az takovy dobry napad.

Docela mi auto plave, dnes jsem v servisu nechal zkontrolovat podvozek a tam je vse OK. Zkratka auto tak divne reaguje na volant, jakoby se zpozdenim. Pod plnym plynem se zase vlni. Stalo se vam to u novych gum nekdy?

Myslim, ze se mi to ale zlepsuje. Taky jsem prepnul na mapu4, abych neposilal do zadu takovou naloz. A najednou jde auto vytocit i do omezovace, aniz bych k tomu potreboval 1,5 pruhu :-D

Diagnoza je zkratka takova, ze porad, po cca 120km si gumy jeste nesedly. Pry nemam gumovat, ale normalne jezdit a bude to OK. tak jsem zvedav :-)


To víš Barum :D né, hele prej pneu si sednou po 500km, ale já když měl auto nový tak to sedělo jak přibitý, uvidíš, až to sedne. Kontrolovali ti stabilizační tyčky? Mně jednou měnili pneumatiky a najednou auto začlo šíleně plavat, pak se zjistilo že mám najednou urvaný stabilizační. Bylo to v servisu u Bychla, tam ty kreténi ani stabilizační nekontrolovali, řekli mi at si koupím nový gumy :lol: Pak jsem byl u Pupíka a tam hned přišli že jsou urvaný stabilizační.
Jo a jak jsem řikal, že mi bliká protikluz jen na jedničku a na mokru tak kulový....na suchu na dvojku při plnýl plynu autu lítá zadek sem tam a bliká mi to furt......asi jinej gang :lol:
IlikeU
Registrovaný
Příspěvky: 724
Registrován: pát 06.05.2011 00:00
Bydliště: praha

#405 Příspěvek od IlikeU »

Poldav6 píše:Ted neco z malinko jineho soudku :-) Mam ty nove gumy, barumky. No, mozna to nebyl az takovy dobry napad.

Docela mi auto plave, dnes jsem v servisu nechal zkontrolovat podvozek a tam je vse OK. Zkratka auto tak divne reaguje na volant, jakoby se zpozdenim. Pod plnym plynem se zase vlni. Stalo se vam to u novych gum nekdy?

Myslim, ze se mi to ale zlepsuje. Taky jsem prepnul na mapu4, abych neposilal do zadu takovou naloz. A najednou jde auto vytocit i do omezovace, aniz bych k tomu potreboval 1,5 pruhu :-D

Diagnoza je zkratka takova, ze porad, po cca 120km si gumy jeste nesedly. Pry nemam gumovat, ale normalne jezdit a bude to OK. tak jsem zvedav :-)


Ničeho se neboj úplně standartní věc než se ojede ta fermež nebo čim je to napuštěný. Měl jsem to samé. No stres a uvidíš po 200km to bude super. Nové pneu po nasazení se chovaj jak když jedeš na vodě :D
IlikeU
Registrovaný
Příspěvky: 724
Registrován: pát 06.05.2011 00:00
Bydliště: praha

#406 Příspěvek od IlikeU »

riki18 píše:http://www.sspperformance.com/sub-category/bmw-dct--gs7d36sg-/transmission--gs7d36sg-/

Na manual jedine kit z USA vyskusany a nie nejake nahrady v EU. HPF ma keramiku ktora sa sprava ako organika a ziadne tvrde starty. Clovek to ani nepozna. Predsa oni maju auta od 600 do 1000k tak musia vediet co je najlepsie :)


riki ty mas co za prevodovku? taky automat?

jinak GO meho automatu vyjde do 80K nebudu utracet za upgade prevodovky kdyz pujde stejne do háje. Až to přijde udělá se generálka.
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#407 Příspěvek od bmw335 »

IlikeU píše:
riki18 píše:http://www.sspperformance.com/sub-category/bmw-dct--gs7d36sg-/transmission--gs7d36sg-/

Na manual jedine kit z USA vyskusany a nie nejake nahrady v EU. HPF ma keramiku ktora sa sprava ako organika a ziadne tvrde starty. Clovek to ani nepozna. Predsa oni maju auta od 600 do 1000k tak musia vediet co je najlepsie :)


riki ty mas co za prevodovku? taky automat?

jinak GO meho automatu vyjde do 80K nebudu utracet za upgade prevodovky kdyz pujde stejne do háje. Až to přijde udělá se generálka.


jenže ty máš ten starý automat, ne dvojpojkáč, riki má DCT. Do 80??? Mně když měninli manuál tak stála 90, měnili to v záruce...
IlikeU
Registrovaný
Příspěvky: 724
Registrován: pát 06.05.2011 00:00
Bydliště: praha

#408 Příspěvek od IlikeU »

dvě spojky nebo jedna, vše je to o náhodě. buď vydrží a nebo ne. Když ne nechá se opravit. Cenu mi řekli do 80k když bude v nejhorším stavu.

Nemá cenu přemýšlet nad převodovkou. Záruka ani rodiče mi jí nezaplatí takže jsem začal strkat do prasátka :D

a nebo to předělám na manuál co říkáte na toto?

http://www.mobile.de/cz/zna%C4%8Dka/bmw ... 48183.html

Nepotřebuje někdo motor? mě by z auta stačila převodovka :D
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#409 Příspěvek od bmw335 »

IlikeU píše:dvě spojky nebo jedna, vše je to o náhodě. buď vydrží a nebo ne. Když ne nechá se opravit. Cenu mi řekli do 80k když bude v nejhorším stavu.

Nemá cenu přemýšlet nad převodovkou. Záruka ani rodiče mi jí nezaplatí takže jsem začal strkat do prasátka :D

a nebo to předělám na manuál co říkáte na toto?

http://www.mobile.de/cz/zna%C4%8Dka/bmw ... 48183.html

Nepotřebuje někdo motor? mě by z auta stačila převodovka :D


já bych si z toho vzal jen ty igelity :lol:
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#410 Příspěvek od bmw335 »

IlikeU píše:dvě spojky nebo jedna, vše je to o náhodě. buď vydrží a nebo ne. Když ne nechá se opravit. Cenu mi řekli do 80k když bude v nejhorším stavu.

Nemá cenu přemýšlet nad převodovkou. Záruka ani rodiče mi jí nezaplatí takže jsem začal strkat do prasátka :D

a nebo to předělám na manuál co říkáte na toto?

http://www.mobile.de/cz/zna%C4%8Dka/bmw ... 48183.html

Nepotřebuje někdo motor? mě by z auta stačila převodovka :D


píšou, že je to bez motoru, asi chtěj 77tis za tu zmuchlanou kastli, ale šikovnej klempíř to vyklepe, nebo to udělat smartfixem :D
IlikeU
Registrovaný
Příspěvky: 724
Registrován: pát 06.05.2011 00:00
Bydliště: praha

#411 Příspěvek od IlikeU »

Kurwa to sem si vubec nevsinl ze je to bez motoru. Na kastli nesejde. Kdyby byl motor a prevodovka za ty penize tak je to dobra cena.
Marty_
Registrovaný
Příspěvky: 1732
Registrován: úte 08.02.2011 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#412 Příspěvek od Marty_ »

Tak jsem po pul roce nahodil JB a vytahl mazla ze zimniho spanku:)
Konecne na treti pokus:) mi prislo spravne tunitko (G5 ISO), co rikate na prvni log? Auto jeste nebylo plne adaptovane a zacinam na samotnem naturalu.. Driv mi to tlacilo az k 18psi, ted jsem na 13-14ti:( uvidime co to provede s etanolem, kolik teda tam muzu bezpecne nakulit?:) jen G5, DP´s a DCI, nemam flash ani pumpu.. zkusim 30% a uvidime:)
Jinak pri prvnich testech zadne chyby ani kody.. Tuk tuk:)
Obrázek
Poldav6
Registrovaný
Příspěvky: 519
Registrován: čtv 16.10.2008 00:00

#413 Příspěvek od Poldav6 »

Bezpečných by mělo být 40% etanolu. Já zatím dávám kolem 25%. A jezdím s tím na mapu1, mapa5 je podle mě až moc zběsilá :-)
riki18
Registrovaný
Příspěvky: 140
Registrován: sob 12.01.2008 01:00
Bydliště: Trencin, SK

#414 Příspěvek od riki18 »

Na E85 musis jazdit len s mapou 5. Ostatne mapy na bezny benzin. Jazdim na E85 flash a ked nemam po ruke E85 mam si dat mapu 1 koli inym nastaveniam. Podobne to plati pre teba.
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#415 Příspěvek od bmw335 »

Poldav6 píše:Bezpečných by mělo být 40% etanolu. Já zatím dávám kolem 25%. A jezdím s tím na mapu1, mapa5 je podle mě až moc zběsilá :-)


Čus, k těm vibracím, ty si psal, že ti to dělá taky ne? Nebo jen slabě? Zkoušel jsi teda při 70 dát na šestku plyn až na podlahu a držet ho do nějakých 140, jestli se ozvou vibrace kolem 100kmh? Já kvuli tomu musel snížit tlaky v nízkých a středních ot. Protože si nejsem jistej jestli to pak nedělá i ve vysokých otáčkách kdy to není cejtit, protože motor řve..
Poldav6
Registrovaný
Příspěvky: 519
Registrován: čtv 16.10.2008 00:00

#416 Příspěvek od Poldav6 »

Na 20% E85 mi to jezdí normálně, bez zaváhání.. Nemyslím že by se tím něco ničilo. Raději ale písní Terrymu. Nechci tam mít pořád mapu5..

Bmw335: Myslím že tam nic nemám. Ten projev je na šestku takový hrubší.. Ale nic co bych měl potřebu nějak řešit.
Marty_
Registrovaný
Příspěvky: 1732
Registrován: úte 08.02.2011 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#417 Příspěvek od Marty_ »

Co se mapy tyce tak je mi jasne ze s e85 jen na 5ku:)
Otazka mela znit jinak - muzu s g5 uz jezdit na 50% e85?:) uz kvuli komfortu tankovani, proste dam 20l n95 a 20l e85 a jedu:)
S G4 jsem jezdil na 30% e85 a bylo to ok..
Btw zobrazuje se Vam ten muj log? Me na jednom PC ano, na druhym ne:(
Kdyztak link http://2i.cz/2i/i/516525dd/60ac81505c3c ... 05d6.f.jpg
ale rikam, auto nebylo uplne zadaptovane..
IlikeU
Registrovaný
Příspěvky: 724
Registrován: pát 06.05.2011 00:00
Bydliště: praha

#418 Příspěvek od IlikeU »

Martyn píše:Tak jsem po pul roce nahodil JB a vytahl mazla ze zimniho spanku:)
Konecne na treti pokus:) mi prislo spravne tunitko (G5 ISO), co rikate na prvni log? Auto jeste nebylo plne adaptovane a zacinam na samotnem naturalu.. Driv mi to tlacilo az k 18psi, ted jsem na 13-14ti:( uvidime co to provede s etanolem, kolik teda tam muzu bezpecne nakulit?:) jen G5, DP´s a DCI, nemam flash ani pumpu.. zkusim 30% a uvidime:)
Jinak pri prvnich testech zadne chyby ani kody.. Tuk tuk:)
Obrázek


Tak to gratuluju, k prvním letošním zážitkům.

Dokud jsem neměl ISO 17 tak mi to na e85 vůbec nechtělo ject.s iso 17 jsem dal i 50/50 a jelo to čistě nic neškubalo. Ten nárůst výkonu není až takový jak by člověk čekal. Resp. Pokud někdo má origo e85 jednotku a jezdí na čistej ethanol tak je projev mnohem znatelnější.

Problém je že etanol má nížší výhřevnost ve válci a klasická e85 jednotka prodlužuje čas vstřiku do válce. JB4 toto nedělá, pracuje jen s relativně větším octanovým číslem, které vznikne smícháním s E85 a benzínu.

Co jsem se dočetl diky poldovi kterými řekl tajné heslo methanol :D
Je to vlastně brácha ethanolu jen má opačné vlastnosti. Zvýšená výhřevnost. Proto je ideální kombinace E85 do nadrže a methanol přivstřikovat rovnou do saní s poměrem 1/1 s vodou.

Pokud někdo chce motoru ulehčit dá se použít kit pro vstřikování methanolu a stříkat pouze čistou destilku, která schladí směs, je to účinější než intercooler.

Při kombinaci E85 + methanol s JB4 která s methanolem počítá na mapě 3 je výsledek dokonalej.

Až dorazí kit na vstřikování methanolu. Půjdu na Brzdu a budu měřit tyto hodnoty.

Výkon mapa 2 čistý benzín bez methanolu.
Mapa 3 E85+methanol
Mapa 5 E85 40%
Mapa 7 závodní benzín 110octanu
Mapa 7 závodní benzín 110octanu + methanol


Samozrejmosti bude racelogic, kterej mám zamluvený a přidám i časy z výše uvedenými kombinacemi map a paliv.
IlikeU
Registrovaný
Příspěvky: 724
Registrován: pát 06.05.2011 00:00
Bydliště: praha

#419 Příspěvek od IlikeU »

Martyn píše:Co se mapy tyce tak je mi jasne ze s e85 jen na 5ku:)
Otazka mela znit jinak - muzu s g5 uz jezdit na 50% e85?:) uz kvuli komfortu tankovani, proste dam 20l n95 a 20l e85 a jedu:)
S G4 jsem jezdil na 30% e85 a bylo to ok..
Btw zobrazuje se Vam ten muj log? Me na jednom PC ano, na druhym ne:(
Kdyztak link http://2i.cz/2i/i/516525dd/60ac81505c3c ... 05d6.f.jpg
ale rikam, auto nebylo uplne zadaptovane..


mě se nezobrazuje :(
IlikeU
Registrovaný
Příspěvky: 724
Registrován: pát 06.05.2011 00:00
Bydliště: praha

#420 Příspěvek od IlikeU »

log pri jizde s porsche
Přílohy
041013_0106.jpg
041013_0106.jpg (61.33 KiB) Zobrazeno 1102 x
porsche.jpg
porsche.jpg (77.92 KiB) Zobrazeno 1101 x
Odpovědět