Odcházející alternator e36?
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4151
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3260
-
johnyfly1
- Registrovaný
- Příspěvky: 811
- Registrován: sob 04.10.2008 00:00
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4151
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3260
-
johnyfly1
- Registrovaný
- Příspěvky: 811
- Registrován: sob 04.10.2008 00:00
-
TeggyM3
- Registrovaný
- Příspěvky: 225
- Registrován: ned 11.10.2009 00:00
- Bydliště: Frýdek-Místek
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4151
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3260
-
Lucifer
- Registrovaný
- Příspěvky: 3213
- Registrován: stř 26.10.2011 00:00
- Bydliště: Sokolov
- Klubové ID: 3086
Jak se z alternátoru odebírá proud zvyšuje se síla kterou musí alternátor překonat aby se točil tím pádem to musí roztočit klíňák kterej je na klice a tím padnou otáčky ale motor má sledování otáček a jak zjistí tenhle odběr tak zvyší otáčky
Celkově při 12V jsou proudy dost vysoký jak u světel tak u stahovaček šíbru el sedaček atd tak jestli špičkově k rozjezdu stahovačka potřebuje i 15A tak je to dost velkej chvilkovej odběr z altíku a motor to vždy pocítí když ho přibrzdí ten altík.
Je to naprosto normální
Celkově při 12V jsou proudy dost vysoký jak u světel tak u stahovaček šíbru el sedaček atd tak jestli špičkově k rozjezdu stahovačka potřebuje i 15A tak je to dost velkej chvilkovej odběr z altíku a motor to vždy pocítí když ho přibrzdí ten altík.
Je to naprosto normální
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4151
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3260
