Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Chip od Kelleners nebo JB4 ?

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Poldav6
Registrovaný
Příspěvky: 519
Registrován: čtv 16.10.2008 00:00

#181 Příspěvek od Poldav6 »

Takže z mojí strany menší update. Vyměnil jsem všechny svíčky a tři cívky.. Trošku se to zlepšilo, ale AFR byl pořád špatný. Na diagnostice to opakovaně vyhazovalo chybu lambdy před katem (1. - 3. válec)..

Tak jsme to dnes vyměnili (přístup tam není nic moc, ale dalo se).. a AFR se uklidnilo! Díky JB4 můžu krásně sledovat AFR za jízdy (místo palivoměru).. a běhá to jedna báseň. Kvůli sněhu jsem ale nemohl pořádně vyzkoušet projev na mapu 1, natož jakoukoli jinou... Tak jsem zvědav.
riki18
Registrovaný
Příspěvky: 140
Registrován: sob 12.01.2008 01:00
Bydliště: Trencin, SK

#182 Příspěvek od riki18 »

Super konecne spokojny :) Hadam to vyschne a mozes skusat viac :) Potom skus mapu 5. 3-4 krat z 1000 otacok na 3 a 4 do 7000. Pri kazdom prehodeni mapy to musis spravit ale len pri 5. Ked budes chciet hardcore tak mapa 6 a zdvihni si to o 1-2 psi :) Tam sa mi zda ze spotreba je extremna tak vyuzivam malo kedy :) Este jedna vec, ako mas nastavene AFR a CPS? Mas vsetko 0?

Ja som vyhodil aj druhe katy...zvuk ako zavodne auto tak som objednal Vibrant rezonatory 1792 tak cakam na dodanie. Bez nich sa neda na aute jazdit. Boli aj plamene :)) Cakam na Quaife diferencial a M3 silentbloky z M3. Udajne lepsie ako Powerflex ktore su velmi tvrde a mozu byt hlucne az neprijemne. Vsetko riesil cez Birdsauto.com, velmi otvoreni ludia ktori pomozu kde sa da. Aj ceny maju dobre.
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#183 Příspěvek od bmw335 »

a já pořád čekám až na juiced dostanou tu kouzelnou krabičku s drátkama a už mě serou.....Takže dobrý už ti to frčí:) To se fakt musí po každý změně mapy dávat na 3 a 4 plyn až do 7tis? To je trochu blbý, když na 4 to jede 220 :D Takže když chci z mapy 1 na mapu 5 a obráceně musím celou proceduru s plynem opakovat? A co opětovné nastartování? To snad už ne!
riki18
Registrovaný
Příspěvky: 140
Registrován: sob 12.01.2008 01:00
Bydliště: Trencin, SK

#184 Příspěvek od riki18 »

Ked menis na 5 tak to musis vzdy ale samozrejme nie ked startujes. To ti ostane, obcas si dam reset senzorov, oktanu a pod. to je volba 1:7 ale to len ked menim benzin a E85 v inom pomere. :) Vsetky ostatne mapy su prisposobene hned motoru tak nemusis nic robit. Je niekedy tazke to kalibrovat lebo vazne 3, 4 plny a mas tam 200 hned :) a spravit to tri krat :))) najlepsie na snehu, to niekedy mas dost ked pri 180 ti otoci zadok :)) Najlepsie to vidis ked logujes a vies kam ta az pusti s tlakom, max je 17 a ak mas krasny priebeh v maxe, dobre si kalibroval. Ak to nespravis dobre nepusti ta na 17 ale na 14 alebo 15 a to zase stado mustangov je lenive :))
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#185 Příspěvek od bmw335 »

riki18 píše:Ked menis na 5 tak to musis vzdy ale samozrejme nie ked startujes. To ti ostane, obcas si dam reset senzorov, oktanu a pod. to je volba 1:7 ale to len ked menim benzin a E85 v inom pomere. :) Vsetky ostatne mapy su prisposobene hned motoru tak nemusis nic robit. Je niekedy tazke to kalibrovat lebo vazne 3, 4 plny a mas tam 200 hned :) a spravit to tri krat :))) najlepsie na snehu, to niekedy mas dost ked pri 180 ti otoci zadok :)) Najlepsie to vidis ked logujes a vies kam ta az pusti s tlakom, max je 17 a ak mas krasny priebeh v maxe, dobre si kalibroval. Ak to nespravis dobre nepusti ta na 17 ale na 14 alebo 15 a to zase stado mustangov je lenive :))


takže když to namontuju a hodím tam mapu 1 nemusím to kalibrovat? jen kdybych tam chtěl dát 5? Jo a jak se vůbec potvrzuje třeba možnost tacho 1 a otáčko 4.....možná že taková volba není, jen vím, že na nastavování map tachometr na 0 a plusem se zvyšují mapy a pak se to potrvdí šipkou dolů, ale jak, když je na nějaké číslici i tachometr?
Poldav6
Registrovaný
Příspěvky: 519
Registrován: čtv 16.10.2008 00:00

#186 Příspěvek od Poldav6 »

riki18 píše:Super konecne spokojny :) Hadam to vyschne a mozes skusat viac :) Potom skus mapu 5. 3-4 krat z 1000 otacok na 3 a 4 do 7000. Pri kazdom prehodeni mapy to musis spravit ale len pri 5. Ked budes chciet hardcore tak mapa 6 a zdvihni si to o 1-2 psi :) Tam sa mi zda ze spotreba je extremna tak vyuzivam malo kedy :) Este jedna vec, ako mas nastavene AFR a CPS? Mas vsetko 0?


To je škoda, že si to ta mapa5 nepodrží.. Holt se pak asi musí jezdit jen na ní :-)

Nastavování AFR a CPS jsem neřešil, tam jsem se zatím nedostal. Budu rád, když mi to teď bude jezdit bez chyb :-)

bmw335: Na tachometru ty volby musíš zkrátka odpočítávat, nic jiného ti nezbyde.. A potvrdí se to tak, že na tachometru zmáčkneš tlačítko nahoru/dolů (tedy v levé části volantu)
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#187 Příspěvek od bmw335 »

Poldav6 píše:
riki18 píše:Super konecne spokojny :) Hadam to vyschne a mozes skusat viac :) Potom skus mapu 5. 3-4 krat z 1000 otacok na 3 a 4 do 7000. Pri kazdom prehodeni mapy to musis spravit ale len pri 5. Ked budes chciet hardcore tak mapa 6 a zdvihni si to o 1-2 psi :) Tam sa mi zda ze spotreba je extremna tak vyuzivam malo kedy :) Este jedna vec, ako mas nastavene AFR a CPS? Mas vsetko 0?


To je škoda, že si to ta mapa5 nepodrží.. Holt se pak asi musí jezdit jen na ní :-)

Nastavování AFR a CPS jsem neřešil, tam jsem se zatím nedostal. Budu rád, když mi to teď bude jezdit bez chyb :-)

bmw335: Na tachometru ty volby musíš zkrátka odpočítávat, nic jiného ti nezbyde.. A potvrdí se to tak, že na tachometru zmáčkneš tlačítko nahoru/dolů (tedy v levé části volantu)


to se pak hne ale i ručička tachomeru při tom potvrzení nahoru/dolů ne?
Poldav6
Registrovaný
Příspěvky: 519
Registrován: čtv 16.10.2008 00:00

#188 Příspěvek od Poldav6 »

jj, z toho jsem byl taky trošku zmatený.. Ale potvrzení volby je vlastně skok na jinou položku v menu
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#189 Příspěvek od bmw335 »

Poldav6 píše:jj, z toho jsem byl taky trošku zmatený.. Ale potvrzení volby je vlastně skok na jinou položku v menu


Takze kdyz chci mit na tacho 4 tak musim najeto jedno vys a pak dat dlu?
Poldav6
Registrovaný
Příspěvky: 519
Registrován: čtv 16.10.2008 00:00

#190 Příspěvek od Poldav6 »

bmw335: pockej az to budes mit instalovany ;-)

BTW: Jak je mozny, ze je 335 s JB4 a mapou 1 tak rychla? Dnes jsem se pokusil zmerit 50-110 na dvojku. Vyslednych cca 3,2s je na urovni F10 M5. I kdyby to bylo 3,5s.. tak je to sileny. Vzdyt to nema byt takhle rychly, cekal jsem takove docela prijemne pojezdeni, ale tohle je uplne jina liga. Na silnici nikdo neceka, ani nemuze cekat, jakym zpusobem dokaze to auto zrychlit / zmizet. Obycejne, spinave kupe na 17" kolech :-) E46 330i jsem nameril 50-110 za 6,5s. Pro predstavu...

A co mapa5 s E85, to budu rovnou litat? Jaktoze blba 335 ma tak neskutecny potencial? Vydrzi to auto vubec pohromade?
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#191 Příspěvek od bmw335 »

Poldav6 píše:bmw335: pockej az to budes mit instalovany ;-)

BTW: Jak je mozny, ze je 335 s JB4 a mapou 1 tak rychla? Dnes jsem se pokusil zmerit 50-110 na dvojku. Vyslednych cca 3,2s je na urovni F10 M5. I kdyby to bylo 3,5s.. tak je to sileny. Vzdyt to nema byt takhle rychly, cekal jsem takove docela prijemne pojezdeni, ale tohle je uplne jina liga. Na silnici nikdo neceka, ani nemuze cekat, jakym zpusobem dokaze to auto zrychlit / zmizet. Obycejne, spinave kupe na 17" kolech :-) E46 330i jsem nameril 50-110 za 6,5s. Pro predstavu...

A co mapa5 s E85, to budu rovnou litat? Jaktoze blba 335 ma tak neskutecny potencial? Vydrzi to auto vubec pohromade?


Třeba ti jde blbě tachometr:D dej to schválně na brzdu, na tu mapu 1 s DCI a bez katů bys měl mít kolem 380-390hp. To zrychlení dělá taky ten krouťák 540 na mapu 1. Když si vezmeš poměr kolik má 335 s JB4 na mapu 1 na tunu NM to je 337 tak M5 F10 má 349Nm/t. Při vyšších rychlostech už 335 tolik zrychlovat nebude. Uvidim jak to bude jezdit mně: Já mám katy :lol: já mám katy a nebral sem si DCI, takže by to mělo být dle Terryho grafů něco přes 350hp, pak pojedu na brzdu a změřím 0,1 a 5 mapy. Možná si pak přikoupím ještě to DCI časem a pak už na to kašlu na úpravy.
Hele nějaký německý úpravce N54 stage 4 chipuje až na 520hp, asi tam toho bude víc včetně většího turba, ale pořád je to ten motor. Jo N54 je super na tunění, příští auto bych už bez turba ani nechtěl. Atmosféry mají sice lepší zvuk, ale dá se s nima pak prd dělat:) Zkoušel jsi tu klapku ve výfuku otevřít přes ty volby?
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#192 Příspěvek od bmw335 »

bmw335 píše:
Poldav6 píše:bmw335: pockej az to budes mit instalovany ;-)

BTW: Jak je mozny, ze je 335 s JB4 a mapou 1 tak rychla? Dnes jsem se pokusil zmerit 50-110 na dvojku. Vyslednych cca 3,2s je na urovni F10 M5. I kdyby to bylo 3,5s.. tak je to sileny. Vzdyt to nema byt takhle rychly, cekal jsem takove docela prijemne pojezdeni, ale tohle je uplne jina liga. Na silnici nikdo neceka, ani nemuze cekat, jakym zpusobem dokaze to auto zrychlit / zmizet. Obycejne, spinave kupe na 17" kolech :-) E46 330i jsem nameril 50-110 za 6,5s. Pro predstavu...

A co mapa5 s E85, to budu rovnou litat? Jaktoze blba 335 ma tak neskutecny potencial? Vydrzi to auto vubec pohromade?




Třeba ti jde blbě tachometr:D dej to schválně na brzdu, na tu mapu 1 s DCI a bez katů bys měl mít kolem 380-390hp. To zrychlení dělá taky ten krouťák 540 na mapu 1. Když si vezmeš poměr kolik má 335 s JB4 na mapu 1 na tunu NM to je 337 tak M5 F10 má 349Nm/t. Při vyšších rychlostech už 335 tolik zrychlovat nebude. Uvidim jak to bude jezdit mně: Já mám katy :lol: já mám katy a nebral sem si DCI, takže by to mělo být dle Terryho grafů něco přes 350hp, pak pojedu na brzdu a změřím 0,1 a 5 mapy. Možná si pak přikoupím ještě to DCI časem a pak už na to kašlu na úpravy.
Hele nějaký německý úpravce N54 stage 4 chipuje až na 520hp, asi tam toho bude víc včetně většího turba, ale pořád je to ten motor. Jo N54 je super na tunění, příští auto bych už bez turba ani nechtěl. Atmosféry mají sice lepší zvuk, ale dá se s nima pak prd dělat:) Zkoušel jsi tu klapku ve výfuku otevřít přes ty volby?


Jinak pokud se ti zdá, že to jede moc rychle změř si 100-200 na trojku a pak čtyřku...pokud je vše OK tak na mapu 1 bys měl mít něco pod 10s
riki18
Registrovaný
Příspěvky: 140
Registrován: sob 12.01.2008 01:00
Bydliště: Trencin, SK

#193 Příspěvek od riki18 »

Na 1 bude mat okolo 11 sek, pod 10 nehrozi :) skusal som vela krat. Buduci tyzden idem na brzdu tak dam ja info :) na trojku z 50 zrychlenie 80-120 2.2 sek po odstraneni druhych katov. Ma to zmysel :)
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#194 Příspěvek od bmw335 »

riki18 píše:Na 1 bude mat okolo 11 sek, pod 10 nehrozi :) skusal som vela krat. Buduci tyzden idem na brzdu tak dam ja info :) na trojku z 50 zrychlenie 80-120 2.2 sek po odstraneni druhych katov. Ma to zmysel :)


tak takhle to pojede asi mně :lol: Tenhle tam nemá ani DCI takže můj případ a taky budu jezdit na mapu 5. To už moc teda nejede :cry:

http://www.youtube.com/watch?v=isC24A7_vZQ
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#195 Příspěvek od bmw335 »

bmw335 píše:
riki18 píše:Na 1 bude mat okolo 11 sek, pod 10 nehrozi :) skusal som vela krat. Buduci tyzden idem na brzdu tak dam ja info :) na trojku z 50 zrychlenie 80-120 2.2 sek po odstraneni druhych katov. Ma to zmysel :)


tak takhle to pojede asi mně :lol: Tenhle tam nemá ani DCI takže můj případ a taky budu jezdit na mapu 5. To už moc teda nejede :cry:

http://www.youtube.com/watch?v=isC24A7_vZQ


největší frajer je ale tohle

http://www.youtube.com/watch?v=NroMG826f8Q
Poldav6
Registrovaný
Příspěvky: 519
Registrován: čtv 16.10.2008 00:00

#196 Příspěvek od Poldav6 »

riki18 píše:Na 1 bude mat okolo 11 sek, pod 10 nehrozi :) skusal som vela krat. Buduci tyzden idem na brzdu tak dam ja info :) na trojku z 50 zrychlenie 80-120 2.2 sek po odstraneni druhych katov. Ma to zmysel :)


No uvidíme, teď zase hustě sněží, tak to zkoušet asi nebudu ;-)
Ale jak jsi psal, že ti šlehají plameny z výfuku.. četl jsem že to tak je, po odstranění zadních katů.. To musí být doslova pekelný zážitek, především pro kolem jedoucí :-D I ty ostatní věci co jsi psal.. vypadají zajímavě. Zkouším zatím tomu moc nepropadnout :)

Já mám odstraněné přední katy, místo nich vlnovce.. asi to nemá takový efekt, jako regulérní downpipes, ale něco to asi bude dělat, podle toho jak to jede :)

Co wastegate rattle, řešíš to? Snížil jsem si hodnotu lagfix, zvuk ještě víc zhrubnul a rattle se snížil.
Poldav6
Registrovaný
Příspěvky: 519
Registrován: čtv 16.10.2008 00:00

#197 Příspěvek od Poldav6 »

bmw335 píše:
riki18 píše:Na 1 bude mat okolo 11 sek, pod 10 nehrozi :) skusal som vela krat. Buduci tyzden idem na brzdu tak dam ja info :) na trojku z 50 zrychlenie 80-120 2.2 sek po odstraneni druhych katov. Ma to zmysel :)


tak takhle to pojede asi mně :lol: Tenhle tam nemá ani DCI takže můj případ a taky budu jezdit na mapu 5. To už moc teda nejede :cry:

http://www.youtube.com/watch?v=isC24A7_vZQ


njn, bude to taková mrcha líná.. Asi bych do toho ani nesedal :) Na druhou stranu víš, že stačí fik fik, DCI a budeš někde úplně jinde... Hele když na to přijde, i to GTR minimálně potrápíš ;-)

Klapku ve výfuku jsem nezkoušel, hlučné to mám dost už teď.. Čímž samozřejmě neříkám, že to nemůže být lepší :-)

Každý komu JB4 ukazuju, je neskrytě nadšený. Všechny ty možnosti.. Jen blázen byl dal 10tis. za čip. I kdybych měl pořád jezdit jen na mapu1, tak s těmi možnostmi čtení kódů atd. to dává smysl.
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#198 Příspěvek od bmw335 »

Poldav6 píše:
bmw335 píše:
riki18 píše:Na 1 bude mat okolo 11 sek, pod 10 nehrozi :) skusal som vela krat. Buduci tyzden idem na brzdu tak dam ja info :) na trojku z 50 zrychlenie 80-120 2.2 sek po odstraneni druhych katov. Ma to zmysel :)


tak takhle to pojede asi mně :lol: Tenhle tam nemá ani DCI takže můj případ a taky budu jezdit na mapu 5. To už moc teda nejede :cry:

http://www.youtube.com/watch?v=isC24A7_vZQ


njn, bude to taková mrcha líná.. Asi bych do toho ani nesedal :) Na druhou stranu víš, že stačí fik fik, DCI a budeš někde úplně jinde... Hele když na to přijde, i to GTR minimálně potrápíš ;-)

Klapku ve výfuku jsem nezkoušel, hlučné to mám dost už teď.. Čímž samozřejmě neříkám, že to nemůže být lepší :-)

Každý komu JB4 ukazuju, je neskrytě nadšený. Všechny ty možnosti.. Jen blázen byl dal 10tis. za čip. I kdybych měl pořád jezdit jen na mapu1, tak s těmi možnostmi čtení kódů atd. to dává smysl.


to nepotrápím, když v tom jedu, na na šestku to z nějakých 100 zrychluje víc než mně na trojku:D a 0-100 za 3,5s mi udělá pá :D

hele co jsem našel.......mapa 1, jede mu to jak hovado

http://www.youtube.com/watch?v=Bitvz7y9aq8
Poldav6
Registrovaný
Příspěvky: 519
Registrován: čtv 16.10.2008 00:00

#199 Příspěvek od Poldav6 »

bmw335 píše:to nepotrápím, když v tom jedu, na na šestku to z nějakých 100 zrychluje víc než mně na trojku:D a 0-100 za 3,5s mi udělá pá :D

hele co jsem našel.......mapa 1, jede mu to jak hovado

http://www.youtube.com/watch?v=Bitvz7y9aq8


Supr video, fakt hezký.. i to jak mu to jede :) Už se nemůžu jara dočkat..

Jinak 335ix s JB4 taky udělají stovku pod 4s... Ale nad 100 to asi tak nepojede no..

Mně se líbí tohle video:

http://www.youtube.com/watch?v=51ifwRzXUfs

Udělá tam 300km/h....

Vůbec i začínám řešit nové gumy, našel jsem Nokian Z G2, cca za 3,5k jednu, za 4,5k je podle testů jedna z nejlepších, Goodyear F1 Assymetric 2. Ale nevím, jestli to má smysl :) Ten Nokian taky nevychází špatně.
riki18
Registrovaný
Příspěvky: 140
Registrován: sob 12.01.2008 01:00
Bydliště: Trencin, SK

#200 Příspěvek od riki18 »

Rozbeh na 2 je lepsi ako na 1 ale ja na dct to radsej neskusam. Gtrko by sa dalo urcite potrapit az s vacsimi turbami. Z miesta by si videl len krasne vzdalujuce sa vyfuky :)
Wastegate rattle teraz neriesim ked mam nove turba ale set up 10 je prijemna hracka :) som rad ze to mam teraz na co najtichsie :) nemozem sa dockat Vibrantov :) ranne starty zobudia aj mrtveho :)
Gumy odporucam len Michelin pilot supersport, Nitto alebo Toyo ale obe nie su na bezne jazdenie vhodne, resp pri mokru. Na jar ich budem pouzivat na okruhy a sprinty. PSS na bezne jazdenie.
Odpovědět