Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
SHELL V POWER NITRO + zkušenosti ?
- paveld
- Registrovaný
- Příspěvky: 3141
- Registrován: pát 25.05.2007 00:00
- Bydliště: Praha-západ
- Kontaktovat uživatele:
Záleží jakej má taky člověk rozpočet a kolik je ochoten do auta vrazit v palivu a kolik zbyde na správnou udržbu. Nemůžu si pomoct, ale aspoň mě vychází v tomhle pohledu nejlépe auto sice "degradovat" plynem, ale mít měsíčně o 5tisíc víc v kapse s vědomim že autu můžu dát vše potřebný, než vyhazovat z okna jednou tolik za benzin a pak počítat každou stokorunu při údržbě. V tomhle pohledu si myslim taková uprava auto ve výsledku určitě nedegraduje.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 11
- Registrován: čtv 22.03.2012 01:00
- Bydliště: Příbram
- Kontaktovat uživatele:
Na nějaké přestavby pomocí kouzelných krabiček se vykašlete. Nedělá to nic jiného, než zkresluje údaje řídící jednotce a je to k ničemu. V plné zátěži stejně pojedete na chudou směs, protože vstřiky budou vytížené už na 100% a na etanol to bude pořád chudé.
Správné řešení jsou větší vstřiky a klidně i silnější pumpa. Dobrý je také přidat na předstihu - pak to i líp jede. Spotřeba zvýšená o 15% je kravina. V reálu tak 25-30%. I flexi-fuel auta mají spotřebu vyšší o 21%. Jezdil jsem čistý E85 v 520i E34 M50. Měl jsem tam větší vstřiky a upravil jsem si mapy předstihu a lehce směsi. Jelo mi to za 13,5l a po přepočtu na benzín 8,5-9l svižnou jízdou.
Správné řešení jsou větší vstřiky a klidně i silnější pumpa. Dobrý je také přidat na předstihu - pak to i líp jede. Spotřeba zvýšená o 15% je kravina. V reálu tak 25-30%. I flexi-fuel auta mají spotřebu vyšší o 21%. Jezdil jsem čistý E85 v 520i E34 M50. Měl jsem tam větší vstřiky a upravil jsem si mapy předstihu a lehce směsi. Jelo mi to za 13,5l a po přepočtu na benzín 8,5-9l svižnou jízdou.
pohoné hmoty od shellu jsou jen marketing a jsou to standardní hmoty jako od OMV atd....V česku nemá smysl tenhle benzín kupovat, tady to nefunguje, vozí se sem sračky. Jedině Rakousko, Italie, Německo, tam ta kvalita opravdu je....Já jezdím výhradně na Verva 100 od Benziny, ta byla v testech nejlepší s prokazatelným oktan. 100, navíc Benzina si na kvalitu dost potrpí
Mám E85 ve dvou autech, v 330i musím míchat, kolem 10l naturalu na nádrž. Celková cena paliva je kolem 25,50 na Ono, spotřeba 11-12l.. Na benzín jsem jezdil kolem 10l. Auto jede znatelně líp než na 100 okt. benzín, startuje, neprotestuje.. Ale uznávám, že to není úplně uživatelsky přívětivé.
Nová krabička od Flexcaru s čidlem paliva údajně řeší většinu problémů.. Navíc se snad zapisuje do TP..
Mám na E85 najeto přes 30tis. km, největší problém je s kvalitou přestaveb, palivo samotné je OK. Hodně zajímavá je cena, která nekolísá. Pořád stojí stejně...
Nová krabička od Flexcaru s čidlem paliva údajně řeší většinu problémů.. Navíc se snad zapisuje do TP..
Mám na E85 najeto přes 30tis. km, největší problém je s kvalitou přestaveb, palivo samotné je OK. Hodně zajímavá je cena, která nekolísá. Pořád stojí stejně...
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4007
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
Jirous píše:Na nějaké přestavby pomocí kouzelných krabiček se vykašlete. Nedělá to nic jiného, než zkresluje údaje řídící jednotce a je to k ničemu. V plné zátěži stejně pojedete na chudou směs, protože vstřiky budou vytížené už na 100% a na etanol to bude pořád chudé.
Správné řešení jsou větší vstřiky a klidně i silnější pumpa. Dobrý je také přidat na předstihu - pak to i líp jede. Spotřeba zvýšená o 15% je kravina. V reálu tak 25-30%. I flexi-fuel auta mají spotřebu vyšší o 21%. Jezdil jsem čistý E85 v 520i E34 M50. Měl jsem tam větší vstřiky a upravil jsem si mapy předstihu a lehce směsi. Jelo mi to za 13,5l a po přepočtu na benzín 8,5-9l svižnou jízdou.
V podstatě máš pravdu.. ale díky té kouzelné krabičce to žere míň. Je to jednoduché, při spalování E85 zůstává strašně moc kdyslíku ve výfokovách plynech (díky lepšímu spalování) a lamda sonda to změří a protože je nastavená na N95 tak si ymslí, že jde do motoru málo paliva a začne tam toho paliva stříkat hrozně moc. Ta krabička ti vlastně upraví hodnty z lambdy tak, aby si ŘJ myslela že je vše v pořádku. Dále ta krabička má poznat, jaká tam je směs N95/E85 a podle toho upravovat ty hodnoty pro ŘJ. To je prakticky vše, co tam obsluhuje...
Mam E85 v 316i skoro rok a absolutně bez problému
jezdí líp než na 95n spotřeba o 1 litr větší
po tedlech zkušenostech jsem nechal namontovat jednostku E85 do RR s motorem bmw 4,4i jediná chybka je ta že občas se rozsvítí kontrolka motoru
ale další den zhasne
spotřeba je taky o 1,5 l větší ale při tankování do plna je to znát(100 litrů)
je ůspora 850kč
na jednu bandasku
a auto jede jak dělová koule 




spotřeba je taky o 1,5 l větší ale při tankování do plna je to znát(100 litrů)
je ůspora 850kč




No, musím se ktomu e 85 vrátit- Paliva tam je prostě třeba dopravit víc aby to normálně fungovalo tak cca 30%, tyhle supr jednotky řeší jen dobu vstřiku kterou prodlužují (otázkou je, jestli to tyhle seriové vstřiky unesou - mají na to dostatečnou rezervu) navic tihle "upravci" doporučují vyměnit vzducháč za propustnější, proboha proč? vždyť to nedává žádný smysl když už o e85 něco víte. Dohady o tom že někomu to žere o dost víc a někomu mín sou podložené danou kompresí motoru s čímž souvisí okt číslo a dále. Pokud by se úprava provedla POŘÁDNĚ - programovatelnou řj kde se dá celá mapa včetně důležitého PŘEDVSTŘIKU a ne touhle přídavnou jednotkou (připoj si 4 kabely sám případně servis ti to nák zkalibruje) tak tam bonusy sou- ušetření skoro nic, návratnost velice dlouhodobá, méne trpí motor kat, emise, krouták by měl jít nahoru. Takže potenciál v e 85 je, ale prostě neušetříte- masivní reklamní kampaň, spousta osvědčených názorů a testů na netu- protože každej slyší na úsporu, oni ji tam třeba fakt nějak zařídí tech max 15% ale motoru se to líbit prostě nebude v dlouhodobějším nájezdu a měřítku, směs bude víte na co, pokud neplánujete mít auto nějak dýl, hurá do přídavné e 85 jednotky, pokud chcete využít alternativu levného "závodního" paliva a využít bonusy e 85 ve kterých není rozhodně úspora směle do toho ale cestou programovatelný řj. Myslím že jsem to shrnul ne? 

Ted tankuju jenom Shell V Power Nitro+ Racing, predtim jsem bral vervu.
Vs verva:
Po nastartovani mam zvyseny volnobech (1100 otacek) a pak otacky klesaji na cca 650. U vervy (i jinych paliv) toto bylo trhane, s Nitro+ je to plynuly pokles.
Je citit vyssi vykon, a to opakovane (cca 3x jsem vzal Nitro +, pak jednou Verva 100 a hned jsem citil, ze to nejede, potom co jsem dal Nitro + opet dobry). Hlavne je to znat na vyssi rychlostni stupne, kdy auto tahle lip.
Spotreba o 1L nizsi nez u Verva.
Vs verva:
Po nastartovani mam zvyseny volnobech (1100 otacek) a pak otacky klesaji na cca 650. U vervy (i jinych paliv) toto bylo trhane, s Nitro+ je to plynuly pokles.
Je citit vyssi vykon, a to opakovane (cca 3x jsem vzal Nitro +, pak jednou Verva 100 a hned jsem citil, ze to nejede, potom co jsem dal Nitro + opet dobry). Hlavne je to znat na vyssi rychlostni stupne, kdy auto tahle lip.
Spotreba o 1L nizsi nez u Verva.
Jezdím na poměr 1:3 z E85 nebo na 98 oktanů a víc a to 14 roků ,Toyota ,Nissan ted BMW.Normálně to není poznat ale jak vyjedete nádrž a natankujete 95-tku zjistíte že je to líný hlavně v nižších otáčkách a v testu se vliv vyšších oktanů projevil u motorů z vyšší kompresí a turba/Impreza tuším 14 koní / ale klasická obyčejná 1,4 na to nereagovala.Jo tu E85 jsem začal používat na vyčištění motoru a je to znát,Skoušeli to už předtím kolegové a také zjistili zlepšení/mondeo 1,6 a1,8l,mazda 323 f 1,8 a peugeot 206 nějaká sportovnější verze.
Jo ještě maličkost.Děsně nesnáším takové to já si myslím.Bud to znám.mám to vyzkoušený a pod. pak poradím nebo mlčím.Naprostá většina moderních aut má napsáno ,že vyžadují benzin min.95 oktanů.Co znamená 95 a víc,protože řídící jednotka se přizpůsobí a osobní zkušenost na testru po použití vervy 100 se posunul předstih o jeden stupen při volnoběhu a skoro dva při třech tisících otáčkách,měřen/ Nissan Primera 2,0 96 Kw/jednoduše se změnila hranice klepání jelikož více oktanů hoří pomaleji ,výbuch není tak prudký proto subjektivně je motor tišší a pružnější.