Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
	SHELL V POWER NITRO + zkušenosti ?
Ahoj. 
Chtěl by jsem se zeptat jestli máte někdo nějaké zkušenosti s "novým" benzínem SHELL V-POWER NITRO+. Jezdím rally soutěže a motor (M50B25) který mám v autě je v podstatě seriový. Má toto palivo opravdu nějaký vliv na chod motoru ? Jsem v tomto dost skeptický a myslím že je to hloupost a jen marketingový tah. Na druhou stranu je pravda že jsem jsem po předminulém závodě vyměnil olej za nový MILERS OILs 5W40 NT s nějakou specielní příměsí a opravdu se motor dost uklidnil a ztišil, navíc se mě stávalo že po delších RZ (nad 10km) se auto přehřívalo a v cíli cvakala hydra jako zuby černocha na sibiři. Teď jsme jeli RZ přes 13km a nic, auto zůstalo na své normální teplotě a hydra si ani necvakla. Myslím tedy že nějaká aditiva mohou fungovat ale jde o to jaká. Je jasné že nějaké zvyšování výkonu nalitím zázračného benzínu je nesmysl, ale pokud by to motoru pomohlo v životnosti nebudu váhat ani minutu.
Díky za zkušenosti L.
BMW E36
motor M50B25
			
							Chtěl by jsem se zeptat jestli máte někdo nějaké zkušenosti s "novým" benzínem SHELL V-POWER NITRO+. Jezdím rally soutěže a motor (M50B25) který mám v autě je v podstatě seriový. Má toto palivo opravdu nějaký vliv na chod motoru ? Jsem v tomto dost skeptický a myslím že je to hloupost a jen marketingový tah. Na druhou stranu je pravda že jsem jsem po předminulém závodě vyměnil olej za nový MILERS OILs 5W40 NT s nějakou specielní příměsí a opravdu se motor dost uklidnil a ztišil, navíc se mě stávalo že po delších RZ (nad 10km) se auto přehřívalo a v cíli cvakala hydra jako zuby černocha na sibiři. Teď jsme jeli RZ přes 13km a nic, auto zůstalo na své normální teplotě a hydra si ani necvakla. Myslím tedy že nějaká aditiva mohou fungovat ale jde o to jaká. Je jasné že nějaké zvyšování výkonu nalitím zázračného benzínu je nesmysl, ale pokud by to motoru pomohlo v životnosti nebudu váhat ani minutu.
Díky za zkušenosti L.
BMW E36
motor M50B25
- Přílohy
- 
			
		
				- phoca_thumb_l_20120512_rally-hrorvice_azpneu-racing_lukas-strouhal_01.jpg (68.19 KiB) Zobrazeno 2976 x
 
- 
				
								Francis   
- Výkonná rada
- Příspěvky: 6000
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Nejezdím závody, přesto mi po zátěži cvakaly hydrozdvihátka ventilů. Již několikátou sezonu používám v létě Valvoline 10W-60 VR1 Racing a vše je tiché.
			
			
									
						
							328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
			
						323ti stock condition
zkopíruji co jsem psal do jendoho postu níže 
já do své 325i vanos sem tam dám 100 oktan a docvrknu trochou ethanolu ( e 85) a to z důvodu 1.) pročištění palivové soustavy ethanolem (tato trocha čerpadlu neublíží nic nesežere a nic kuli tomu nezrezne) 2.) když si chci zablbnout- na 0-100 má naměřeno průměrné zlepšení 0.4 s - zdřejmě zlepšení kvůli tomu, že se neangažují detonace a křivka tím není narušena
 
			
			
									
						
										
						já do své 325i vanos sem tam dám 100 oktan a docvrknu trochou ethanolu ( e 85) a to z důvodu 1.) pročištění palivové soustavy ethanolem (tato trocha čerpadlu neublíží nic nesežere a nic kuli tomu nezrezne) 2.) když si chci zablbnout- na 0-100 má naměřeno průměrné zlepšení 0.4 s - zdřejmě zlepšení kvůli tomu, že se neangažují detonace a křivka tím není narušena

- 
				
								Danny   
- Moderátor
- Příspěvky: 1563
- Registrován: čtv 14.03.2002 01:00
- Bydliště: Olomouc
- Klubové ID: 1821
no 100 octanovej kupuju taky do závodničky, ale hlavně pro ten pocit že jsem pro to udělal maximum. 
Nicméně olej s viskozitou 5W-40 je na závody nedostatečný, protože při dlouhodobé zátěži ztrácí vlivem teploty své mazací schopnosti - pak klapou hydra. Po výměně oleje to je teď trochu lepší ale jen do doby než se zase přehřeje pak to bude klapat znova.
Kdyby jsi chtěl tak mám 10W-60 za 180,-/l
			
			
									
						
										
						Nicméně olej s viskozitou 5W-40 je na závody nedostatečný, protože při dlouhodobé zátěži ztrácí vlivem teploty své mazací schopnosti - pak klapou hydra. Po výměně oleje to je teď trochu lepší ale jen do doby než se zase přehřeje pak to bude klapat znova.
Kdyby jsi chtěl tak mám 10W-60 za 180,-/l
no já tankoval normálně V-Power racing (100) a teď jsem naposledy byl u benzinky a jestli jsem to dobře pochopil tak ten Nitro+ vlastně ten klasickej Racing nahradil, takže jsem tak nějak neměl jinou volbu než to vzít. No, nijak jsem se nesoustředil na to abych pozoroval změny a taky jsem si žádný změny nevšimnul, řekl bych že ohledně výkonu tam asi rozdíl nebude.Životnost po půlce nádrže neposoudím 
			
			
									
						
										
						
- 
				originalbmwparts
- Registrovaný
- Příspěvky: 89
- Registrován: čtv 08.09.2011 00:00
- Klubové ID: 2853
- 
				Totic  
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
- Klubové ID: 3742
Je to další marketingová akce jako byla s V powerem, pak přišel Fuel save a teď Nitro+ jako pro čištění. 
No nevím, co by se tak za ty roky dalo převratnýho s benzínem vymyslet, leda vyšší oktany, nebo něco přilít.. Mám podezření, že tam zamíchali bioethanol, kterej je v podstatě ještě levnější a taky čistí palivovou šoustavu..
			
			
									
						
										
						No nevím, co by se tak za ty roky dalo převratnýho s benzínem vymyslet, leda vyšší oktany, nebo něco přilít.. Mám podezření, že tam zamíchali bioethanol, kterej je v podstatě ještě levnější a taky čistí palivovou šoustavu..

- 
				
								fabledwarrior   
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4121
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3260
taky sem nad tím začal uvažovat...koukal sem na videa jak to nalijou do nissanu gtr a rovnou to dají na brzdu a naměří mnohem větší výkon...a když to dají do takové káry tak to nebude asi špatnýfabledwarrior píše:Že bych se na ně nevys..., takových peněz za nic, zlatej E85. DNeska jsem se rozhodl, že si nechám přestavit auto na ten E85=)





