
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E36 problém s chladící kapalinou
Zdravim, dneska když jsem si lehnul pod auto tak jsem našel modro zelený kapky na výztuze pod motorem a na převodovce to bylo to samé. Co se týče chladičky v nádobce tak má přesně tu barvu co kapky pod autem a v nádobce vidim na dně nákou trubičku, ale to je takhle skoro už od začátku co to auto mam a nikdy sem nevařil. Motor je to M50B25i bezvanos... Chtěl bych vědět jestli to může téct i odjinud nebo mám fouklý těsnění nebo ještě líp prasklou hlavu
a pokud by to nebyla ta první možnost na kolik taková opravička vyjde a kdo by to uměl?? http://img708.imageshack.us/img708/5161/img0613yu.jpg

není tam někde ten výpustní šroub od bloku motoru? http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=10 ta 8?
Ten tam sice je, ale kolem něj je to vše suché a ani mapy po vypaření tam nejsou.. jiank takhle z výfuku mi jde bílí kouř těd v zimě daleko víc razantně a i delší dobu. Další co to dělá tak je, že z výfuku po delší jízdě smrdí síra a to tam je nová lambda. Jinak motor běží furt stabilně a táhne furt stejně.
Dneska jsem necha 45 minut běžet motor v garáži a po 5 až 8 minutách se ručičika dostala na prostředek a tam zůstala po celou dobu.
Z výfuku šel lehce bílí kouř, ale jen málo(auto přes zimu nejezdí)
Vodu jsem dolil do chladiče asi tak 5 čísel pod rysku na nádobce a na konci byla ve stejné poloze(nijak sem to neměřil pouze od oka)
Asi tak po 20 minutách jsem zapnul topení a dal aby to co nejvíce hřálo, v autě bylo 25°C ale asi by to šlo ještě dál.
Potom jsem auto zase zvedl a kouknul se jak to vypadá zespoda. Zase byla strana bloku kde jsou svody politá modro zelenou kapalinou na omak lehce mazlavou a její chuť nejdříve byla do sladka ale pak přešla do kysela.
Koukal jsem se na ventil kudy se plní klimatizace který je hnedka vlevo od motoru na stěně oddělující motorový prostor a byl celý mastný, takže asi něco uniklo i odtamtud, ale barva toho rozhodně nebyla stejná jako s tou co je na bloku motoru a i jinak chutná.
http://imageshack.us/g/1/9963242/
A ještě bych se chtěl zeptat ohledně té druhé fotky jestli ta hadí farma je normální nebo si stim někdo hrál.
Z výfuku šel lehce bílí kouř, ale jen málo(auto přes zimu nejezdí)
Vodu jsem dolil do chladiče asi tak 5 čísel pod rysku na nádobce a na konci byla ve stejné poloze(nijak sem to neměřil pouze od oka)
Asi tak po 20 minutách jsem zapnul topení a dal aby to co nejvíce hřálo, v autě bylo 25°C ale asi by to šlo ještě dál.
Potom jsem auto zase zvedl a kouknul se jak to vypadá zespoda. Zase byla strana bloku kde jsou svody politá modro zelenou kapalinou na omak lehce mazlavou a její chuť nejdříve byla do sladka ale pak přešla do kysela.
Koukal jsem se na ventil kudy se plní klimatizace který je hnedka vlevo od motoru na stěně oddělující motorový prostor a byl celý mastný, takže asi něco uniklo i odtamtud, ale barva toho rozhodně nebyla stejná jako s tou co je na bloku motoru a i jinak chutná.
http://imageshack.us/g/1/9963242/
A ještě bych se chtěl zeptat ohledně té druhé fotky jestli ta hadí farma je normální nebo si stim někdo hrál.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 460
- Registrován: čtv 22.09.2011 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 460
- Registrován: čtv 22.09.2011 00:00
http://img.elit.cz/Q1/JPG0277/o/910552.jpg
http://img.elit.cz/Q1/JPG0277/o/910551.jpg
takhle vypadá M50B25i ze zádu...
http://img.elit.cz/Q1/JPG0277/o/910551.jpg
takhle vypadá M50B25i ze zádu...
Zatím nic
nak jsem se k tomu nedostal. Ale než jsem to zazimoval se dira minimálně zmenšila. Ted už to tamtudy neuteče snad vůbec a pod autem už žádný louže nejsou na tom místě, ale všimnul jsem si ted o víkendu že to začalo chcát i na předku motoru u řemenic. Zatim to tam dělá jenom kapky, ale voda se nak vydatně neztrácí. Odjel jsem stim 5 000km a dolejval jsem jednou.

Ahoj nechci zakládat nové téma tak se zeptám tady.Mám e36 1.6 Compact motor M43 jedná se mi o to že jsem vyměnil vodní pumpu a jako takhle vše cajk,teplota se drží normálně vše vcajku akorád mě udivuje že hadice co jde od chladiče do palice tak je vřelá když je to zahřáté což je normální že jo,ale druhá hadice co je od spodku chladiče do termostatu je stejně vřelá,chladič je teplej celej.No auto se zahřívá do 2,5km na provozní teplotu.No a má otázka zní něměla by spodní hadice být studenější než je teď?? Protože se mi aji když dojedu cestu třeba 15km spustí ventilátor před chladičem což mi příjde že je docela brzo.Je něco špatně bo normál a neřešit?? Jediný co mě napadlo né mě teda ale kámoše je to že jsem se nedivál na původní vodní pumpu jak je vrutlka na ní jestli byli stejným směrem nebo ne,jestli třeba původní není rovná a tady mírně zaklopená a tím pádem by to nehonilo tu vodu tak jak má.Může te mi na to někdo něco říct??Dík