Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

3er E9x xdrive

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Figa
Registrovaný
Příspěvky: 260
Registrován: stř 06.10.2010 00:00

#41 Příspěvek od Figa »

Můžeš si ji za nekřesťanské peníze dokoupit.
Uživatelský avatar
BudVlad
Registrovaný
Příspěvky: 1206
Registrován: pon 22.10.2007 00:00
Bydliště: Budějce

#42 Příspěvek od BudVlad »

Figa píše:Můžeš si ji za nekřesťanské peníze dokoupit.


Dokoupit kde?
Obrázek
Tehu
Registrovaný
Příspěvky: 1018
Registrován: ned 02.12.2007 01:00
Bydliště: Vysocina

#43 Příspěvek od Tehu »

jak to funguje ta elektronicka merka ??? si predstavuju nejaky plovak bo co ale to by zas za jizdy kdyz je olej rozmelnen nesnimalo :lol: nebo na cerpadylku nejaky snimany prutok, ale to by zas mohlo byt pozde az uz by to nic nemelo :lol: nezna nekdo odpoved ??? nektery veci by meli nechat tak jak fungovali velice spolehlive odpradavna :-(
Uživatelský avatar
BudVlad
Registrovaný
Příspěvky: 1206
Registrován: pon 22.10.2007 00:00
Bydliště: Budějce

#44 Příspěvek od BudVlad »

Elektronické měření je na základě MIR principu. System se skládá z vysílače pulsů (transmitter) , přijimače pulsů (pulse detector) a procesoru (signal processor).
Výrobci tvrdí, že je to velmi spolehlivé protože systém nemá žádnou mechanickou součástku a že je to velmi přesné, lepší než 0.1%
Tady je podrobnější popis funkce:

How the Electronic Dipstick Works
The electronic dipstick uses the MIR fast-pulse technology to launch a signal--from a launch plate rather than an antenna--along a single metal wire rather than through air and measures the transit time of reflected electromagnetic pulses from the top of the dipstick down to a liquid surface. The air-liquid boundary is the discontinuity that reflects the pulse; the time difference between a pulse reflection at the top of the dipstick and a reflection at the air-liquid boundary indicates the distance along the line. The liquid level is thus measured from the top of the tank (the dielectric is air, which for all practical purposes does not vary with temperature or vapor content). The transmission line for the dipstick may be configured as microstrip, coaxial cable, or twin lead, whichever suits the application.
The strength of the pulse reflected from the air-liquid boundary and from the subsurface liquid-liquid boundary can be measured.
Obrázek
vpilat
Registrovaný
Příspěvky: 15
Registrován: ned 11.09.2011 00:00
Bydliště: Brno

#45 Příspěvek od vpilat »

ta elektronicka merka neni spatna, ale kdyz nefunguje jak ma, muze to byt problem... v nedeli mi hlasila dolit litr oleje, v pondeli ze je vse ok :)

tak nevim...
jiriik
Registrovaný
Příspěvky: 655
Registrován: čtv 09.09.2010 00:00
Bydliště: Jeseník
Kontaktovat uživatele:

#46 Příspěvek od jiriik »

vpilat píše:ta elektronicka merka neni spatna, ale kdyz nefunguje jak ma, muze to byt problem... v nedeli mi hlasila dolit litr oleje, v pondeli ze je vse ok :)

tak nevim...


raději měli nechat klasickou měrku oleje, a nevymyšlet hova*iny :)
vpilat
Registrovaný
Příspěvky: 15
Registrován: ned 11.09.2011 00:00
Bydliště: Brno

#47 Příspěvek od vpilat »

jiriik píše:
vpilat píše:ta elektronicka merka neni spatna, ale kdyz nefunguje jak ma, muze to byt problem... v nedeli mi hlasila dolit litr oleje, v pondeli ze je vse ok :)

tak nevim...


raději měli nechat klasickou měrku oleje, a nevymyšlet hova*iny :)


myslim ze tam tu klasickou meli nechat :)
blackwhit
Registrovaný
Příspěvky: 217
Registrován: ned 09.08.2009 00:00
Bydliště: České Budějovice

#48 Příspěvek od blackwhit »

vpilat píše:ta elektronicka merka neni spatna, ale kdyz nefunguje jak ma, muze to byt problem... v nedeli mi hlasila dolit litr oleje, v pondeli ze je vse ok :)

tak nevim...


jj, tohle se stává i mě. ukazuje dílek před spodní ryskou, za dalších 300km ukazuje půlku a za dalších 200km ukazuje, že chce dolít litr... :-(
smepet
Registrovaný
Příspěvky: 126
Registrován: úte 04.12.2012 01:00

#49 Příspěvek od smepet »

BudVlad píše:Problém s ubýváním oleje u N52 motoru je většinou těsnění filtru oleje a nebo vadný PCV. Není problém to opravit.


Co jsem cetl, problem N52 a unik oleje jsou take tim, ze jsou pretazeny hlinikovy srouby ve viku a 1 -2 srouby vepredu vlevo ulitnou a pak to tece vikem a dost. Muj pripad taky, 2 srouby K.O. po vymene testeni olej nemizi. Pokud nekomu tece olej vpredu vlevo, bude to s nejvetsi pravdepodobnosti stejny pripad.
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

#50 Příspěvek od matiz »

Pod jakym vikem? Kam to teklo ? Ven pod motor ? Mam malou spotrebu, cca litr na 5000km a psychologicky mne to sere. Kazdopadne viditelny unik nevidim a zespod ani kapka kdyz zastavim.
Uživatelský avatar
omaro1
Registrovaný
Příspěvky: 64
Registrován: ned 04.11.2012 01:00

#51 Příspěvek od omaro1 »

Zdravim,
Píšete tady, že vám N53 nebere žádný olej. Mě sežere e90 N53 3.0i zhruba litr na 4t km. Mam najeto neco přes 150 000 km. Myslíte, že to není normální, ze je neco špatně?
díky
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#52 Příspěvek od pavproch »

moje N53B30O0B (3.0, 200kW) sežrala za prvních první LL interval 1litr (bylo to asi 27kkm), za druhý taky litr a fčíl (ze třetího intervalu mám odkroucenu asi polovinu) půllitr

Castrol 0w-30 LL
Uživatelský avatar
BudVlad
Registrovaný
Příspěvky: 1206
Registrován: pon 22.10.2007 00:00
Bydliště: Budějce

#53 Příspěvek od BudVlad »

Po 75K to zatim nebere ani kapku. Olej měnim jednou za rok.
Obrázek
smepet
Registrovaný
Příspěvky: 126
Registrován: úte 04.12.2012 01:00

#54 Příspěvek od smepet »

matiz píše:Pod jakym vikem? Kam to teklo ? Ven pod motor ? Mam malou spotrebu, cca litr na 5000km a psychologicky mne to sere. Kazdopadne viditelny unik nevidim a zespod ani kapka kdyz zastavim.


POd ventilovym vepredu vlevo, sundej ten plstovy kryt motoru a prohlidni to cerveny tesneni co kouka pod ventilovym vikem. ty srouby praskaj na N52 vepredu vlevo hlavne
smepet
Registrovaný
Příspěvky: 126
Registrován: úte 04.12.2012 01:00

#55 Příspěvek od smepet »

smepet píše:
matiz píše:Pod jakym vikem? Kam to teklo ? Ven pod motor ? Mam malou spotrebu, cca litr na 5000km a psychologicky mne to sere. Kazdopadne viditelny unik nevidim a zespod ani kapka kdyz zastavim.


POd ventilovym vepredu vlevo, sundej ten plstovy kryt motoru a prohlidni to cerveny tesneni co kouka pod ventilovym vikem. ty srouby praskaj na N52 vepredu vlevo hlavne


viz.

http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=312532
JirkaH
Registrovaný
Příspěvky: 116
Registrován: čtv 06.10.2011 00:00

#56 Příspěvek od JirkaH »

u mé 325xi 2006 140000km to je litr na 2000 km a z pod víka to není... Kam se to ztrácí je mi záhada...
smepet
Registrovaný
Příspěvky: 126
Registrován: úte 04.12.2012 01:00

#57 Příspěvek od smepet »

JirkaH píše:u mé 325xi 2006 140000km to je litr na 2000 km a z pod víka to není... Kam se to ztrácí je mi záhada...

A jaky tam lejes olej ? Já jsem po výměně těsnění dal novy olej ll-04 5w-30 . Zatím jsem ujel 5000 km a olej se nehnul resp. Merka někdy ukazuje max a někdy půlku teda mezi merkama. Ono na vině je také používání ridkeho lehkobezneho longlife oleje s nízkým filmem. 5w-40 by to vyřešil ale zase ta spotřeba paliva půjde nahoru....
smepet
Registrovaný
Příspěvky: 126
Registrován: úte 04.12.2012 01:00

#58 Příspěvek od smepet »

JirkaH píše:u mé 325xi 2006 140000km to je litr na 2000 km a z pod víka to není... Kam se to ztrácí je mi záhada...

A neteče ti to pod prirubou vpravo dole kde je olejovy filtr ? To je také častá závada u n52....
JirkaH
Registrovaný
Příspěvky: 116
Registrován: čtv 06.10.2011 00:00

#59 Příspěvek od JirkaH »

loni v létě jsem dělal spodek a nikde nic...
letos provedu výměnu oleje a uvidíme... zkusím tam dát alternativu...
Odpovědět