Pokud to tady již je někde popsané, tak mě nekamenujte, hledal jsem, ale toto konkrétně jsem nenašel.
Jde mi o přestavbu z automatu (který je K.O.) na 6 stup. manuál ve voze E46 330d 150kw touring.
Potřeboval bych vědět:
-co nejpřesnější soupis dílů které bych při výměně potřeboval?
-jak je to s elektrikou?
-zapsání do TP?
Pro větší přehlednost budu tento první příspěvek dle vašich rad neustále upravovat
Díly které budu potřebovat:
-převodovka
-táhla
-kulisa + řadička
-pedály
-setrvák + spojka
-spojkový válec na převodovku
-nádobka kapaliny na brzdový válec (stávající nebude mít vývod pro spojku)
-kardan na 6 kv.
Úpravy:
-nastavení tempomatu:
pokud máš tempomat, budeš muset upravit nastavení (dříve byla snímána poloha voliče automatu, místo toho se bude muset sledovat poloha spojkového pedálu) = úprava kabeláže + spínač polohy spojkového pedálu
-odpojení lanka na zamezení vyndání klíče ze spínačky
Díky za každou informaci
Přestavba z automatu na manuál E46 330d 150kw
-
Mara-RK
- Registrovaný
- Příspěvky: 9
- Registrován: čtv 13.03.2008 01:00
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 6000
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
Připiš do seznamu:
setrvák + spojka
spojkový válec na převodovku
nádobka kapaliny na brzdový válec (stávající nebude mít vývod pro spojku)
pokud máš tempomat, budeš muset upravit nastavení (dříve byla snímána poloha voliče automatu, místo toho se bude muset sledovat poloha spojkového pedálu) = úprava kabeláže + spínač polohy spojkového pedálu
setrvák + spojka
spojkový válec na převodovku
nádobka kapaliny na brzdový válec (stávající nebude mít vývod pro spojku)
pokud máš tempomat, budeš muset upravit nastavení (dříve byla snímána poloha voliče automatu, místo toho se bude muset sledovat poloha spojkového pedálu) = úprava kabeláže + spínač polohy spojkového pedálu
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
all
- Registrovaný
- Příspěvky: 1548
- Registrován: úte 02.01.2007 01:00
- Bydliště: Kutná Hora
- Klubové ID: 1018
-
Bambus_m5
- Registrovaný
- Příspěvky: 202
- Registrován: pon 05.05.2008 00:00
- Bydliště: Vrbová Lhota E90 320i
- Klubové ID: 1620
-
VRsix
- Registrovaný
- Příspěvky: 505
- Registrován: pát 01.07.2005 00:00
-
matiz
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Klubové ID: 3204
-
Mara-RK
- Registrovaný
- Příspěvky: 9
- Registrován: čtv 13.03.2008 01:00
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 6000
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
Legalizace je proveditelná, ale náklady na konverzi odhaduju dvojnásobné oproti repasi automatu.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
