Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
horní uložení e36 x e30 x m3
klucí jaký rozdíl je v zadním horním uložení na e36tku verze 316-328 vs m3? myslel jsem že to je i podle kodu bmw stejné, tvarově je to stejné i s e30tkou, ale kodem je to jiné, jak to?
to uložení na m3 je tvrdší? tužší?
budu ted kupovat tak bych rád koupil na snížený podvozek nějaké tužší
někdo mi doporučil hans pries, že prý dělají jen německý auta a že to je prý fajn, ale ta cena mě zaráží, to je tak levné, že i kdejaká čína je dražší...
pak ještě quinton hazell, prý také dobrá kvalita, ale co jsem tak koukal tak skoro stejně drahý jako swag nebo lmi
to uložení na m3 je tvrdší? tužší?
budu ted kupovat tak bych rád koupil na snížený podvozek nějaké tužší
někdo mi doporučil hans pries, že prý dělají jen německý auta a že to je prý fajn, ale ta cena mě zaráží, to je tak levné, že i kdejaká čína je dražší...
pak ještě quinton hazell, prý také dobrá kvalita, ale co jsem tak koukal tak skoro stejně drahý jako swag nebo lmi
mě nebouchají, ale budu dávat nové sport tlumiče tak k tomu rovnou koupím nové uložení, pokud to člověk dobře namontuje tak to vydrží docela dlouho..
ale spíš mě zarazilo, že na tu m3 je dle katalogů jiné to horní uložení nežli na jinou e36 a tak mě napadá jedna otázka - proč? je tužší? pevnější? jinak přece vzhledově jsou identické, tak nevím...
kdyby byly na m3 tužší a pevnější tak si je hned koupím
ale spíš mě zarazilo, že na tu m3 je dle katalogů jiné to horní uložení nežli na jinou e36 a tak mě napadá jedna otázka - proč? je tužší? pevnější? jinak přece vzhledově jsou identické, tak nevím...
kdyby byly na m3 tužší a pevnější tak si je hned koupím
no já právě nevím jestli je to uložení určené pro m3 tužší nebo naopak měkčí...
origo podvozek m3 je předpokládám tužší nežli origo obyč e36, tak pak je otázkou zdali udělali uložení měkčí, aby to lépe absorbovalo nárazy do kastle nebo zda je taky tužší z důvodu toho aby se to uložení neustále nevymílalo
origo podvozek m3 je předpokládám tužší nežli origo obyč e36, tak pak je otázkou zdali udělali uložení měkčí, aby to lépe absorbovalo nárazy do kastle nebo zda je taky tužší z důvodu toho aby se to uložení neustále nevymílalo
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
to se ti jako vytrhl kus klobouku nebo jak ?paveld píše:Já bych z tužšího měl trochu strach, už s obyčejnym od Sachsu a tvrdšim podvozkem se mi vytrhlo postupně na obou stranách z kastle - v místě okolo obou šroubů toho uložení. Nevim zda by se tohle s tužšim uloženim ještě víc nepřivolalo.


E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
- paveld
- Registrovaný
- Příspěvky: 3141
- Registrován: pát 25.05.2007 00:00
- Bydliště: Praha-západ
- Klubové ID: 1931
- Kontaktovat uživatele:
S tim uloženim netušim, ale kdybych řešil na jinym autě tužší tlumiče, tak tam ty podložky dám už i preventivně. E36tka je na dost místech měkká a praská.
Podložky jsou po 2ks - z obou stran a je to stažený matkama na hornim uložení. Místo popisování jsem nahrál fotky:
http://imageshack.us/photo/my-images/85 ... 4x768.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/26 ... 4x768.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/42 ... 4x768.jpg/
Podložky jsou po 2ks - z obou stran a je to stažený matkama na hornim uložení. Místo popisování jsem nahrál fotky:
http://imageshack.us/photo/my-images/85 ... 4x768.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/26 ... 4x768.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/42 ... 4x768.jpg/
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
No faktem je že jsem už viděl hodně šrotů, ale na jednom sem se s tímdle nikdy nesetkal a to byli auta spíš v polorozpadu než položiovtě
ta zadní uložení nic nevydrží, mě to loni taky odešlo po dvou sezonách ... údajně E46 m3 má zesílenou kostrukci
i Meyle HD je celkem zajímavě pořešeno ... Da se sehnat i performance s polyuretanem , a nebo tvrdši unibal ... ale todle co je vidno na foto se mě nějak nepozdává 



E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
- paveld
- Registrovaný
- Příspěvky: 3141
- Registrován: pát 25.05.2007 00:00
- Bydliště: Praha-západ
- Klubové ID: 1931
- Kontaktovat uživatele:
Tohle auto nijak shnilý neni, rozhodně ne v tomhle místě. Je to kombinací podvozku a 18 kol, něco podobnýho mi začlo dělat už i na předku, tam jsem to ale vyřešil origo výztuhou a ještě to nechám svařit. Na tom předku je ale možné že v tom má prsty starý ztvrdlý uložení, který jsem měnil pozděj než bylo potřeba.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
jako neříkám že by to melo byt nejak hnilé nebo tak ... ale teda jako vidím to poprvé
jako třebas na třícách sem todle nikdy moc neviděl ... a tam 17"tky sere každej že 


E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance