Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Chip od Kelleners nebo JB4 ?

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#41 Příspěvek od bmw335 »

D_o_S píše:
bmw335 píše:
Tak on je to Kelleners, ne Kellners a jaký předprodejce? Ptal jsem se, jak to funguje a vyčtou současný soft, který se posílá do Německa, tam se následně upraví podle najetých km a zašle zpět.
Kelleners je špička, stejně tak jako Hartge. A s tím předprodejem? To je asi jako kdybysis šel koupit rohlíky do krámu a ne přímo do pekárny.
Pro info zasílám nějaké to video od Kelleners...
Jo a abysme dávali za chip od tebe zmiňované firmy 250tis, to bysme museli být na hlavu :lol: Diesel technik má perfektní reference na fórech a dávat to do souvislosti s ABC tuning, nebo Xtunig je trochu přehnaný.


http://www.youtube.com/watch?v=q9L-s_gP3H4

Hele, ja jenom vim, ze o tom nic nevim, proto se do niceho takovyho se svym autem nepoustim (setrim na to Noelle, ktery navic naladi presne na hardware co tam mas na stolici, tedy downpipe, vyfuk, daj tam Mahle pisty a tak).

Postup, jak pises Ty, jsem uz nekolikrat slysel. Od jedny skupiny lidi jsem slysel, ze je to takhle v pohode, ze nepotrebujes brzdou stolici, abys to nastavil, ze vsechno vypoctes z grafu. Od druhy skupiny lidi jsem zas slysel, ze takhle z grafu je to naprd.

Kdyz si prectes AlpinaB3Lux recenzi, tak mel ten evotech a pak poslal ridici jednotku do GIAC. Tady je otazka, co se delo - jesli ji GIAC preprogramovali na PC, nebo jestli ji soupli do auta, nastavili na stolici a pak poslali zpet. Kazdopadne IIRC mu to u Evotechu programovali 2 hodky, auto bylo na stolici a testovali a testovali... pak se s tim byl projet, sedel vedle nej technik, meril teploty, predstih, knock, atd.

Jak jsem uz rekl, mne tohle "chipovani" stylem "Ctrl+C a Ctrl+V" prijde blby, protoze to neni primo na konkretni auto, ale je to jakysi univerzal. V nejakejch 99% to bude fajn.

Shrnul bych to asi takhle: kdyz za nekym prijdu, a reknu, ze chci nachipovat auto, tak predpokladam, ze se zepta "A co presne chcete nachipovat? Jakej chcete prubeh vykonu? Co spotreba a emise?" ale hlavne "Kolik mate najeto a jaky mate upravy?". A kdyz mi nekdo bude tvrdit, ze i kdyz tam mam sani, vyfuk, svody, mezichladic, atd., ze je to jedno, ze ta jejich mapa je univerzalni a ze se prizpusobi, tak bezim jinam.


Jo, a posledni vec (treba to bude nekoho zajimat), je pravda, ze chip je vyrobcem "nedetekovatelny" co se tyce dat v ridici jednotce, resp. pokud se to pred servisem prehraje zpatky. Pokud si vas na koberecek ale pozve BMW (resp. pokud se s nima budou resit napr. zaruka na turba, ktera se s nima vzdy resi, nemuze to udelat dealer hned), tak monitoruji par parametru, jako zrychleni, pretizeni, atd. a z toho je jasne, ze auto bylo nachipovano. Nevim o NIKOM, kdo by tohle byl schopen vymazat.

Jo, a jeste jedna vec, tak jsem mrkl na ten Kellers sport:
Nevypada to spatne ALE!!! neni to to, o cem Ty mluvis!!!
Kellners sport bude asi solidni upravce a je to v podstate to samy co Hartge, asi za podobny ceny. Hartge je fajn upravce, maj podporu od BMW (takovou tajnou).

To co pises Ty, tam ale nikde neni - ze by meli dve mapy, atd. To, co nabizeji oni, je krabicka, stejna, jako ma Hartge (kdo pro ne dela nevim). Maji tam JEDNU mapu, a to v tvym/nasem pripade na 367hp, 392 je na x40i, coz predpoklada jiny chlazeni, atd. A jo, pisou tam, ze Ti flashnou i ECU, pokud chces, ale u NICH!, teda ze jim ridici jednotku musis poslat.

Cena za Hartge upravu je cca 2200 Eur, a predpokladam, ze Kellners nebude moc odlisne, teda 50 000 Kc, ne nejakejch cca 20, kolik jsi psal. (V zadnem pripade toto neni namireno proti TOBE, ale proti kterekoliv osobe, ktera Ti tvrdi, ze Ti da kellners sport a ze tam jsou dve mapy a ze je to bomba atd.)

Tohle uz vzbuzuje ve me vazne pochybnosti o Diesel Techniku, ale budiz.

Ja koncim, cus.





To jsou samý dohady.....mně přijde Diesel Technik solidní.Hele, já nevím, jestli to bude od Kelleners, nebo ne, jde mi spíš o to, aby to bylo dobře udělaný, ne jako od těch sráčů autochip co sem jezdil 2 roky s 6hp navíc místo 54! Pokud si ty šetříš 10tis euro kvuli zvýšení na 400hp, je už tvoje věc....Podle mě tyhle úpravy jsou jenom taková jistota pro úpravce, že se fakt nic nemůže stát. Viz performance packet, kde za 20hp navíc chtěl kolem 30tis kč a navíc tam montujou nesmysly jako další olejový chladič a lepší chlazení....Motor N54 je tak poddimenzovaný, že v pohodě snese těch cca 80hp navíc bez žádných jiných úprav a to samý je na převodovku, spojku, kdy v pohodě poberou dalších 100Nm k dobru. Samozřejmě, že životnost už nebude taková, ale kdo chce na takovým autě najezdit 250tis? Já to nepoužívám jako každodenní prostředek, jezdím spíš na projížďky než abych to někde mořil v zácpách s poskakováním...A dát 250tis za úpravu motoru? Tak to si radši přidám dalších 200 a koupím si rovnou M3 ne? Díval jsem se na spoustu německých úpravců co jen flashujou ECU na podobné výkony za podobné peníze. Nevidím důvod proč dávat za mizerných 100hp 250tis......Vždyť cena motoru N54 a N55 je někde kolem 250tis.....Já jdu do Diesel Technik, JB4 nechci
Poldav6
Registrovaný
Příspěvky: 519
Registrován: čtv 16.10.2008 00:00

#42 Příspěvek od Poldav6 »


Ahoj,

jenom ohledne tech katu - predpokladam, ze mas vyndany ty dva bliz ke koncovkam? Ne ty na downpipe, ale na vyfuku...

Pokud mas vyndano na vyfuku, tak by nemelo hazet kod nikdy, protoze tam neni cidlo?


Ahoj, nene. Vydané mám první dva. Tak jsem to auto koupil. Když jsem byl na emisich, auto prošlo, na třetí pokus :-) Původně tam byl takovej bastl, že se lambdy prodloužily a instalovaly za ten druhý pár katů.. Jenže lambdy odešly a servisman mi dal nové na správné místo, na svody. Světě div se.. Nevyhodilo to chybu hned, na diagnostice to ukazovalo správné hodnoty.. Chybu to hodilo asi za 300km. Auto jede úplně normálně. Tak to neřeším. JB4 navíc tenhle problém eliminuje.[/quote]
Poldav6
Registrovaný
Příspěvky: 519
Registrován: čtv 16.10.2008 00:00

#43 Příspěvek od Poldav6 »

Jo a psal jsem do té Anglie, odpověď byla do 30ti min: jsou autorizovaní prodejci, podporu budu mít jak od nich, tak od Terryho ze Států. Oni tomu říkají win-win situace :-)

Ještě asi vezmu ten cdv ventil, za pár liber slibuje hodně muziky.

Takže určitě od nich..
Honza83
Registrovaný
Příspěvky: 296
Registrován: sob 24.01.2009 01:00
Bydliště: ČR

#44 Příspěvek od Honza83 »

koukám co člověk to názor.. není to lehké rozhodování :) pokud bude nějaký 335i sraz rád se zúčastním
Marty_
Registrovaný
Příspěvky: 1732
Registrován: úte 08.02.2011 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#45 Příspěvek od Marty_ »

Honza83 píše:koukám co člověk to názor.. není to lehké rozhodování :) pokud bude nějaký 335i sraz rád se zúčastním

+1 moje jb tuned 335 je k mani na porovnani:) posledni aktualni zarez - nova rs5 s prstem v nose:) na jb najeto 50k km.. (ano vetsina bezneho jezdeni na mapu 0 - dalsi vyhoda jb:o)
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#46 Příspěvek od bmw335 »

Martyn píše:
Honza83 píše:koukám co člověk to názor.. není to lehké rozhodování :) pokud bude nějaký 335i sraz rád se zúčastním

+1 moje jb tuned 335 je k mani na porovnani:) posledni aktualni zarez - nova rs5 s prstem v nose:) na jb najeto 50k km.. (ano vetsina bezneho jezdeni na mapu 0 - dalsi vyhoda jb:o)


tak když tam máš meth, tak se nedivíme, že jsi dal rs5:) Dají se měnit mapy i za jízdy? asi ne co? Já bych do JB taky možná šel, ale po tom, co sem to měl v autochip a údajně mi tam nahráli původní soft tak moc nevěřím že je ok...Stěžoval sem si u nich, tak by mě nepřekvapilo, kdyby mi tam něco nepodělali v tý mapě...Stačí snížit/zvýšit pár hodnot a motor se může pěkně namáhat. Proto chci přehrát soft u někoho solidního a nejezdit na ten ( původní ) co mi tam dal autochip a někdy tam dát mapu z JB4
Marty_
Registrovaný
Příspěvky: 1732
Registrován: úte 08.02.2011 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#47 Příspěvek od Marty_ »

bmw335 píše:
Martyn píše:
Honza83 píše:koukám co člověk to názor.. není to lehké rozhodování :) pokud bude nějaký 335i sraz rád se zúčastním

+1 moje jb tuned 335 je k mani na porovnani:) posledni aktualni zarez - nova rs5 s prstem v nose:) na jb najeto 50k km.. (ano vetsina bezneho jezdeni na mapu 0 - dalsi vyhoda jb:o)


tak když tam máš meth, tak se nedivíme, že jsi dal rs5:) Dají se měnit mapy i za jízdy? asi ne co? Já bych do JB taky možná šel, ale po tom, co sem to měl v autochip a údajně mi tam nahráli původní soft tak moc nevěřím že je ok...Stěžoval sem si u nich, tak by mě nepřekvapilo, kdyby mi tam něco nepodělali v tý mapě...Stačí snížit/zvýšit pár hodnot a motor se může pěkně namáhat. Proto chci přehrát soft u někoho solidního a nejezdit na ten ( původní ) co mi tam dal autochip a někdy tam dát mapu z JB4

Meth kit v aute opravdu nemam, to uz je i na me moc:) jen jb, sani a downpipes..Ano mapy jdou menit i "on the fly":)
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#48 Příspěvek od bmw335 »

Martyn píše:
bmw335 píše:
Martyn píše:[quote="Honza83"]koukám co člověk to názor.. není to lehké rozhodování :) pokud bude nějaký 335i sraz rád se zúčastním

+1 moje jb tuned 335 je k mani na porovnani:) posledni aktualni zarez - nova rs5 s prstem v nose:) na jb najeto 50k km.. (ano vetsina bezneho jezdeni na mapu 0 - dalsi vyhoda jb:o)


tak když tam máš meth, tak se nedivíme, že jsi dal rs5:) Dají se měnit mapy i za jízdy? asi ne co? Já bych do JB taky možná šel, ale po tom, co sem to měl v autochip a údajně mi tam nahráli původní soft tak moc nevěřím že je ok...Stěžoval sem si u nich, tak by mě nepřekvapilo, kdyby mi tam něco nepodělali v tý mapě...Stačí snížit/zvýšit pár hodnot a motor se může pěkně namáhat. Proto chci přehrát soft u někoho solidního a nejezdit na ten ( původní ) co mi tam dal autochip a někdy tam dát mapu z JB4

Meth kit v aute opravdu nemam, to uz je i na me moc:) jen jb, sani a downpipes..Ano mapy jdou menit i "on the fly":)[/quote]



Vzdyt si tady nekde psal, ze ho mas a i v jakym pomeru to michaa s benzinem. Asi ti to najdu :-D
riki18
Registrovaný
Příspěvky: 140
Registrován: sob 12.01.2008 01:00
Bydliště: Trencin, SK

#49 Příspěvek od riki18 »

Metanol sa pridava do sania a E85 do benzinu :) Uz i len soft od napr Profituningu (mal som 385k a 560Nm) je vyborna vec ked niekto chce navysenie vykonu za normalnu sumu. Naco davat tisice eur upravcom v DE?
Ja 99% jazdim na Mapu 5, uz cca 30 000km za pol roka, auto vyuzivam denne. Samozrejme i JB4 ma svoje muchy ale celkovo velka spokojnost so vsetkym co prinasa.
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#50 Příspěvek od bmw335 »

riki18 píše:Metanol sa pridava do sania a E85 do benzinu :) Uz i len soft od napr Profituningu (mal som 385k a 560Nm) je vyborna vec ked niekto chce navysenie vykonu za normalnu sumu. Naco davat tisice eur upravcom v DE?
Ja 99% jazdim na Mapu 5, uz cca 30 000km za pol roka, auto vyuzivam denne. Samozrejme i JB4 ma svoje muchy ale celkovo velka spokojnost so vsetkym co prinasa.



já se JB4 bojím, nevím, jestli mi tam dali na 100% origo soft, tak aby se pak něco neposralo....
Marty_
Registrovaný
Příspěvky: 1732
Registrován: úte 08.02.2011 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#51 Příspěvek od Marty_ »

Jj to jsme se bavili o e85, to je neco jineho nez methanol:) jak nedavno zjistili pijaci likerky drak:o)
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#52 Příspěvek od bmw335 »

Martyn píše:Jj to jsme se bavili o e85, to je neco jineho nez methanol:) jak nedavno zjistili pijaci likerky drak:o)


nějak si to pletu kurník :lol:
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#53 Příspěvek od bmw335 »

riki18 píše:Metanol sa pridava do sania a E85 do benzinu :) Uz i len soft od napr Profituningu (mal som 385k a 560Nm) je vyborna vec ked niekto chce navysenie vykonu za normalnu sumu. Naco davat tisice eur upravcom v DE?
Ja 99% jazdim na Mapu 5, uz cca 30 000km za pol roka, auto vyuzivam denne. Samozrejme i JB4 ma svoje muchy ale celkovo velka spokojnost so vsetkym co prinasa.



ta mapa 5 je samonastavovací jak sem četl. Jde používat i s autem ve standardu, bez jakýhkoli úprav?
Poldav6
Registrovaný
Příspěvky: 519
Registrován: čtv 16.10.2008 00:00

#54 Příspěvek od Poldav6 »

Líbí se mi, jak jsme bmw335 zvyklali :-)

Já mám v podstatě hotovou objednávku. Spolu s tím spojkovým ventilem.

452 Liber včetně dvou nálepek :-)

edit: objednáno! YES
riki18
Registrovaný
Příspěvky: 140
Registrován: sob 12.01.2008 01:00
Bydliště: Trencin, SK

#55 Příspěvek od riki18 »

bmw335 píše:
riki18 píše:Metanol sa pridava do sania a E85 do benzinu :) Uz i len soft od napr Profituningu (mal som 385k a 560Nm) je vyborna vec ked niekto chce navysenie vykonu za normalnu sumu. Naco davat tisice eur upravcom v DE?
Ja 99% jazdim na Mapu 5, uz cca 30 000km za pol roka, auto vyuzivam denne. Samozrejme i JB4 ma svoje muchy ale celkovo velka spokojnost so vsetkym co prinasa.



ta mapa 5 je samonastavovací jak sem četl. Jde používat i s autem ve standardu, bez jakýhkoli úprav?


Vyskusat to mozes ale na neupravene auto je mapa 1. Na 5 mozes jazdit ked budes davat E85. Tam uz rozdiel vo vykone budes pekne poznat aj na seriovych komponentoch.
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

#56 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Chlapi a co tahle gadget je taky k tomu? Tím by se daly výkony poměřit v autě rovnou.. ;)
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=119269
vitan
Registrovaný
Příspěvky: 58
Registrován: pát 04.01.2013 01:00

#57 Příspěvek od vitan »

Totic píše:Chlapi a co tahle gadget je taky k tomu? Tím by se daly výkony poměřit v autě rovnou.. ;)
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=119269

Vypadá to uplně parádně, zatím nejhezčí zpracování, co jsem viděl. :palec: Ale bohužel taky nejdražší...
Jinak já se rozhod pro JB4. Zkoumal jsem to hodně dlouho a vedl u mně Procede, hlavně kvůli všude vzpomínané šetrnosti k motoru oproti JB, díky CPS. S G5 boardem se ale JB dotáh a CPS integroval taky. Navíc mi Procede připadá předrženej. Já ale uvažuju i o vstřikování meth/H2O, kdybych neuvažoval, stačil by mi chip. (kterej už mam - výrobce ale nevim, byl tam už při koupi a prodejce se nezmínil, jen pak v inveltu mi řekli, že, cituji "auto jede jak kráva a dam s tím už takhle M3, kdy se mi zachce" Já v žádnej jinej 335 nejel, tak nemůž porovnat, trakce je ale cca do 150 celkem problém... ) :twisted:
Jinak jak psal někdo výše, taky mi připadá oblbování signálu takový "lámání přes koleno" ale líbí se mi možnost volby mapy a hromada přidanejch fcí...
Až bude hezky a nebude to tak klouzat, určitě se ozvu a popíšu dojmy...
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#58 Příspěvek od bmw335 »

vitan píše:
Totic píše:Chlapi a co tahle gadget je taky k tomu? Tím by se daly výkony poměřit v autě rovnou.. ;)
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=119269

Vypadá to uplně parádně, zatím nejhezčí zpracování, co jsem viděl. :palec: Ale bohužel taky nejdražší...
Jinak já se rozhod pro JB4. Zkoumal jsem to hodně dlouho a vedl u mně Procede, hlavně kvůli všude vzpomínané šetrnosti k motoru oproti JB, díky CPS. S G5 boardem se ale JB dotáh a CPS integroval taky. Navíc mi Procede připadá předrženej. Já ale uvažuju i o vstřikování meth/H2O, kdybych neuvažoval, stačil by mi chip. (kterej už mam - výrobce ale nevim, byl tam už při koupi a prodejce se nezmínil, jen pak v inveltu mi řekli, že, cituji "auto jede jak kráva a dam s tím už takhle M3, kdy se mi zachce" Já v žádnej jinej 335 nejel, tak nemůž porovnat, trakce je ale cca do 150 celkem problém... ) :twisted:
Jinak jak psal někdo výše, taky mi připadá oblbování signálu takový "lámání přes koleno" ale líbí se mi možnost volby mapy a hromada přidanejch fcí...
Až bude hezky a nebude to tak klouzat, určitě se ozvu a popíšu dojmy...



No, být na tvým místě, nechal bych si přehrát ECU naorigo soft, protože JB4 se musí používat na originál. JB bude brát tvojí upravenou ECU za standard a co se bude dít pak, bůh vé: :lol: Jinak, pokud to už ted dá M3, musí to mít okolo 400hp
vitan
Registrovaný
Příspěvky: 58
Registrován: pát 04.01.2013 01:00

#59 Příspěvek od vitan »

bmw335 píše:
vitan píše:
Totic píše:Chlapi a co tahle gadget je taky k tomu? Tím by se daly výkony poměřit v autě rovnou.. ;)
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=119269

Vypadá to uplně parádně, zatím nejhezčí zpracování, co jsem viděl. :palec: Ale bohužel taky nejdražší...
Jinak já se rozhod pro JB4. Zkoumal jsem to hodně dlouho a vedl u mně Procede, hlavně kvůli všude vzpomínané šetrnosti k motoru oproti JB, díky CPS. S G5 boardem se ale JB dotáh a CPS integroval taky. Navíc mi Procede připadá předrženej. Já ale uvažuju i o vstřikování meth/H2O, kdybych neuvažoval, stačil by mi chip. (kterej už mam - výrobce ale nevim, byl tam už při koupi a prodejce se nezmínil, jen pak v inveltu mi řekli, že, cituji "auto jede jak kráva a dam s tím už takhle M3, kdy se mi zachce" Já v žádnej jinej 335 nejel, tak nemůž porovnat, trakce je ale cca do 150 celkem problém... ) :twisted:
Jinak jak psal někdo výše, taky mi připadá oblbování signálu takový "lámání přes koleno" ale líbí se mi možnost volby mapy a hromada přidanejch fcí...
Až bude hezky a nebude to tak klouzat, určitě se ozvu a popíšu dojmy...



No, být na tvým místě, nechal bych si přehrát ECU naorigo soft, protože JB4 se musí používat na originál. JB bude brát tvojí upravenou ECU za standard a co se bude dít pak, bůh vé: :lol: Jinak, pokud to už ted dá M3, musí to mít okolo 400hp


No v inveltu mi tvrdili, že kdykoli, prej byl technik co to projížděl docela vykulenej. :driver: Měnili mi vysokotlaký čerpadlo a 3 vstřiky (vše zdarma - prej akce BMW) mam totiž americkou verzi rok 07 a tam se to celkem sypalo...
K tomu orig. softu, zajímal jsem se o to a nejsem si úplně jistej, že by tam musel bejt origo., u procede být nemusí, ten si to dolaďuje sám podle újadů z motoru a pár čůenů na US foru používá flash + procede, u JB nevim, ještě se na to mrknu. A nebo rovnou napíšu Terrymu z burgertunning a bude. :palec:
vitan
Registrovaný
Příspěvky: 58
Registrován: pát 04.01.2013 01:00

#60 Příspěvek od vitan »

vitan píše:
bmw335 píše:
vitan píše:[quote="Totic"]Chlapi a co tahle gadget je taky k tomu? Tím by se daly výkony poměřit v autě rovnou.. ;)
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=119269

Vypadá to uplně parádně, zatím nejhezčí zpracování, co jsem viděl. :palec: Ale bohužel taky nejdražší...
Jinak já se rozhod pro JB4. Zkoumal jsem to hodně dlouho a vedl u mně Procede, hlavně kvůli všude vzpomínané šetrnosti k motoru oproti JB, díky CPS. S G5 boardem se ale JB dotáh a CPS integroval taky. Navíc mi Procede připadá předrženej. Já ale uvažuju i o vstřikování meth/H2O, kdybych neuvažoval, stačil by mi chip. (kterej už mam - výrobce ale nevim, byl tam už při koupi a prodejce se nezmínil, jen pak v inveltu mi řekli, že, cituji "auto jede jak kráva a dam s tím už takhle M3, kdy se mi zachce" Já v žádnej jinej 335 nejel, tak nemůž porovnat, trakce je ale cca do 150 celkem problém... ) :twisted:
Jinak jak psal někdo výše, taky mi připadá oblbování signálu takový "lámání přes koleno" ale líbí se mi možnost volby mapy a hromada přidanejch fcí...
Až bude hezky a nebude to tak klouzat, určitě se ozvu a popíšu dojmy...



No, být na tvým místě, nechal bych si přehrát ECU naorigo soft, protože JB4 se musí používat na originál. JB bude brát tvojí upravenou ECU za standard a co se bude dít pak, bůh vé: :lol: Jinak, pokud to už ted dá M3, musí to mít okolo 400hp


No v inveltu mi tvrdili, že kdykoli, prej byl technik co to projížděl docela vykulenej. Měnili mi vysokotlaký čerpadlo a 3 vstřiky (vše zdarma - prej akce BMW) mam totiž americkou verzi rok 07 a tam se to celkem sypalo...
K tomu orig. softu, zajímal jsem se o to a nejsem si úplně jistej, že by tam musel bejt origo., u procede být nemusí, ten si to dolaďuje sám podle újadů z motoru a pár čůenů na US foru používá flash + procede, u JB nevim, ještě se na to mrknu. A nebo rovnou napíšu Terrymu z burgertunning a bude. 8)[/quote]

Tak jsem teď narychlo našel tohle, je to přímo do vývojáře JB :
"The JB4 can basically filter out the flash tuning and deliver them normal JB4 like performance. We have a couple guys testing it now and it works very well. Same principle that is used with the 335is, BMW power kit, etc. Getting a flash, being disappointed with the performance, and throwing a JB4 on top of it is not the cheapest way to go but it is a viable option."
Takže ve zkratce: JB4 odfiltruje flash tuning a poskytuje běžný JB4 výkon. Že to pár lidí testuje... Princip stejnej jako když dáš JB na 335is, ketrý má 320ps, auta s továrním power kitem, atd. Pak řiká, že je škoda, vyhazovat peníze za chip a pak tam ještě cpát JB, ale jde to...
POZOR: jedná se jen o JB4, ne o starší verze JB3 a JB+ , tam to dělali jinak(dolaďovali rozdíl - třeba přidali jen 1 psi místo 3, když už tam chip "přifouk" 2psi...
Odpovědět