Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Vibrace do spojkového pedálu

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Aron
Registrovaný
Příspěvky: 244
Registrován: pát 08.08.2008 00:00
Bydliště: Fury Road

#1 Příspěvek od Aron »

Po výměně spojky a válce mi vibruje po sešlápnutí spojkového pedálu pedál.Mám 323.Většinou se to děje když je motor studený a kolem 2,5 tisíce otáček.Vibrace jsou rychlé a po chvilce spomalují až úplně přestanou.Spojku jsem odvzdušňoval a vibruje pořád.Vibruje to těsně za pedálem.Děkuji za případné nápady,čím by to mohlo být.
sa-tan666
Registrovaný
Příspěvky: 549
Registrován: úte 04.08.2009 00:00
Bydliště: okr olomouc M.B.
Klubové ID: 2543
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od sa-tan666 »

setrvak ko
Aron
Registrovaný
Příspěvky: 244
Registrován: pát 08.08.2008 00:00
Bydliště: Fury Road

#3 Příspěvek od Aron »

Mechanik říkal,že setrvák je v pořádku a vibruje to těsně za pedálem,i zvuk jde od pedálu,ne od spojky,nemůže to být něco jiného??
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#4 Příspěvek od beny-maser »

pokud to vibruje když se opřeš o pedál tak to vypadá na přítlačák,nějaká packa je špatná
Aron
Registrovaný
Příspěvky: 244
Registrován: pát 08.08.2008 00:00
Bydliště: Fury Road

#5 Příspěvek od Aron »

Kdyby to byl ten setrvák,co se stane,kdyžho tam nechám jak je.
Někde jsem slyšel,že když je špatnej setrvák,tak jdou vybrace na volnoběh do celého auta.
Připadne mi divny,kdyby to bylo přímo ve spojce,že by to vybrovalo jen v pedálu a zvuk by šel taky jen od pedálu.
norespect
Registrovaný
Příspěvky: 162
Registrován: pát 04.05.2012 00:00

#6 Příspěvek od norespect »

kdyz je setrvak vysypanej tak ze to haze s autem tak se vibrace presouvaji i na kliku a je tim namahana hlavne lagry kliky (loziska)

chtel bych se zeptat kdy a do jakych 6val motoru se montovali dvouhmoty? dekuji mam m50b20 rv92
Uživatelský avatar
fabledwarrior Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4041
Registrován: úte 22.11.2011 01:00
Bydliště: Česká Lípa
Klubové ID: 3260

#7 Příspěvek od fabledwarrior Člen Klubu »

No jelikož je dvouhmota už i v 318is, tak bych řekl, že bude i v 320i. IS a 320 má stejnej diferák, výfuk, snad i převodovku, spojku, takže budou mít asi obě i dvouhmotu.
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Klubové ID: 3742

#8 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Taky mě drnčí pedál a je to cítit ve spojce aj v plynovým, hlavně od přidání do 1500ot a pak vibrace celkem utichnou. Pokud je to stervák, ani by mě to nepřekvapilo, původní příznaky by tomu odpovídaly.

Kdo neví vo co go tak by měl znát zdejší FAQ: http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=68949

Otázka taky zdiagnostikovat motor a změřit tlaky na válcích jak to pálí..
norespect
Registrovaný
Příspěvky: 162
Registrován: pát 04.05.2012 00:00

#9 Příspěvek od norespect »

dekuju ,, to vim jak se to projevuje.. jen sem nevedel jestli se uz tam montoval..:/ zrejme ano kdyz to je 6val.. resim ze mi auto na volnobeh docela haze (a vsecko kolem je ok) tak premejslim nad stavem setrvaku,
Aron
Registrovaný
Příspěvky: 244
Registrován: pát 08.08.2008 00:00
Bydliště: Fury Road

#10 Příspěvek od Aron »

Mě se zdá,že je auto jinak zcela v pořádku,na volnoběh neškube,při rozjezedech se chová normálně,prostě žádný z těch příznaků,co jsou napsány v tom odkazu podle mě nemá,jen ty vybrace do pedálu.
V servise taky neví.
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov
Klubové ID: 3086

#11 Příspěvek od Lucifer »

Do budoucna plánuju taky na svym TDS udělat spojku ale i se setrvákem když už to budu mít rozebraný.

V kelly mají spojkovou sadu i se setrvákem od valeo ale není to dvouhmota je pevnej a je k tomu odpružená lamela.

Pak mají od luku dvouhmotu s lamelou přitlačákem, je to skoro za stejnou cenu.

Tak co bude lepší ? Pro rejpaly mám v kelly známýho takže cena bude víc jak poloviční
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#12 Příspěvek od beny-maser »

luk je tam v originálu,jinak já měnil pouze lamelu,přítlačák a ložisko a je to ok, v době výměny to mělo 350tis a už jsem najel dalších 50tis,osobně doporučuju výměnu přítlačáku,ale setrvák je na zvážení.
martas11
Registrovaný
Příspěvky: 1079
Registrován: ned 30.08.2009 00:00
Bydliště: Olomouc
Klubové ID: 2434

#13 Příspěvek od martas11 »

Pro klid duše,když už je to rozdělaný,tak je lepší vyměnit vše :wink:
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov
Klubové ID: 3086

#14 Příspěvek od Lucifer »

Tak radši to vyměním i se setrvákem rozdíl mezi nima je 1500 na sadě
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Klubové ID: 3742

#15 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

No teď nevim jak na dieslaka, ale pro M52 je spojková sada cca 2.500,-, ale dvouhmoťák k tomu dalších 8,-.

Právě spojka u mě zabírá pořád dobře, nevím jestli tam kdy byla měněná, potřeboval bych vyměnit hlavně ten setrvák, což se zdá divný měnit ho zvlášť.. :?:
norespect
Registrovaný
Příspěvky: 162
Registrován: pát 04.05.2012 00:00

#16 Příspěvek od norespect »

meni se to jako komplet, kvuli vzajemnymu zajeti a obrobeni povrchu
radsi bych pevnej setrvak a odpruzenou lamelu
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Klubové ID: 3742

#17 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Jo ale spousta lidí mění jen spojkovou sadu, bez setrváku. To je taky špatně?

Jestli dvouhmota, nebo odpružená lamela.. o tom je tady v jistých diskusích taky napsáno.
Odpovědět