Mezi vohnoutama co měli krutostroje typu favorit nebo š120 jo, bohužel s poklesem cen aut jim přišly pod ruku i podstatně lepší stroje. S přihlédnutím k poměrům a možnostem v tý době se to ale asi dá pochopit, byť bych si osobně radši obě ruce natřikrát zlomil než tohle udělat..
no jo pozdě plakat nad rozlitým mlíkem,v 90.letech střešní okno byl hit, u nás byly tři mechoši co to dělali jako svojí hlavní pracovní náplň a to jsem z prdele světa co má 10tis.obyvatel
na veteránský čísla bych se vyprdnul,to schválení je pěknej vopruz a musíš bejt v nějakým klubu atd, je to podobný jako bejt u mysluvců,aby jsi mohl s brokovnicí do lesa,tak musíš mít zbroják,brokovnici,dělat brigády v lese platit příspěvky atd.
Pokud se pletu tak mě opravte,ale tohle jsem se dočetl když jsem si to zjišťoval pro sebe. A jedinou výhodou je nizká pojistka,do auta ale nacpeš mnohonásobně víc,aby ti to komisař uznal jako veterána.
Já jsem jednoznačně pro e30, ale na normálních značkách.
A ještě lépe doporučuju poptávat i na forum.e30.cz, protože tam je třicítkářů přece jenom víc, tady se to dost mísí a inzerce je tu našláplejší - víc lidí, ale taky víc modelů.
ok dik za radu .. jeste se zeptam jak sem psal již dříve, auto stojí 3 roky, je z toho vyndana baterka... jde mi o to jestli to mužu normalne nastartovat samozřejmě s baterkou, aniž bych s tim neco delal když to dlouho stalo...
Pokud to jde, tak určitě projít veteránskou atestací, v případě nehody né vlastní vinou pojišťovna vysolí úplně jiný prašule...
Co se týče cenovky za renovaci, tak ta hodně zavisí na stavu vozu - stav koroze, stav zprasenosti jak formou tunzingu, tak blbejma mechanikama...
Pro příklad, jedna moje tříca- fotoseriál o délce 850hodin, za matroš cca 190tis. - výchozí stav dost koroze, ale jinak nezbastleno, vše origo. Doplněna komplet výbava (bez kůže)
takže jsem se registroval na tom foru e30.cz a zacinam to tam resit podrobneji... Koukal sem se na nahradni dily na tento tip auta a moc jich neni ... Jeste bych se chtel zeptat co vubec znamena ten napis E 30 323i ...
to znamena že se jedná o 2.3 l řadový šestivál m20 s výkonem tuším 105kW, zadej si typ motoru m20 do googlu a najdeš toho mraky. Ještě doporučuju zkontrolovat v TP jestli jde opravdu o 323, aby to nebylo vyměněný za 320 třeba
Dílů by mělo být celkem dost k sehnání, nesmíš koukat na inzeráty jen na 323 ale obecně na E30, protože dost dílů je stejná pro všechny E30 nebo aspoň většinu, nejčastěj to bude jen rozdíl chromák/plasťák.
shade741 píše:to znamena že se jedná o 2.3 l řadový šestivál m20 s výkonem tuším 105kW, zadej si typ motoru m20 do googlu a najdeš toho mraky. Ještě doporučuju zkontrolovat v TP jestli jde opravdu o 323, aby to nebylo vyměněný za 320 třeba
tusis dobře akorat tam je 110 kW a v tp je 2.3 Obsah