Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Angel eyes originál e39 e46 X5 X6 e90 e60 atd...
Fw190 píše:a proc ne tydle?
http://www.bmwstyle.sk/index.php?route= ... path=20_95
svitivost maji podle me dobrou a je to jednodusi
To je na mně? Jednoduší? Svítí ok ale musel bych rozpůlit světlo. To fakt ne
Já sám si budu stavět ty svoje světla ze světlovodů z e39 a instalovat svoje kroužky, udělám nástavbu za světla pro 20W LED čip. Pak budu mít na svojí e36 AE s kterejma budu fakt moc svítit ve dne
Tyhle AE jsem už viděl na tolik autech, ať už to byly CCFL nebo LED nebo plastový světlovody nasvícený kroužkama tak nic ve dne nebylo ani trošku vidět.
EDIT : a ještě jednou jsem potkal X5 kterou jsem jen míjel, ale svítilo sluníčko proti mě, a tý X5 svítily AE jako jsem dával bmw_e60 !! Toho chci docílit. Bylo to fakt vidět z dálky jako by mu svítily xenony. Ale jak se dostal ke mě tak jsem viděl ty 2 kroužky fakt to svítilo brutálně. Jak ten toho docílil by mě zajímalo. Navíc jsem ho potkal asi po 3 měsících a furt tak svítil

Tyhle AE jsem už viděl na tolik autech, ať už to byly CCFL nebo LED nebo plastový světlovody nasvícený kroužkama tak nic ve dne nebylo ani trošku vidět.
EDIT : a ještě jednou jsem potkal X5 kterou jsem jen míjel, ale svítilo sluníčko proti mě, a tý X5 svítily AE jako jsem dával bmw_e60 !! Toho chci docílit. Bylo to fakt vidět z dálky jako by mu svítily xenony. Ale jak se dostal ke mě tak jsem viděl ty 2 kroužky fakt to svítilo brutálně. Jak ten toho docílil by mě zajímalo. Navíc jsem ho potkal asi po 3 měsících a furt tak svítil

Já si myslím že ano, že se roztaví. Ale pokud budeš dělat svoje světla, tak si to můžeš zkusit nanečisto venku, stačí chvíli u toho výbojku nechat. Videa jsou hezký, ale všichni to na nich pouze zapnou a vypnou, podle mého s tím nejde jezdit..
Také jsem přemýšlel dát do E60 třeba výbojku do toho origo kalíšku, ale právě kvůli teplotě výbojky jsem od toho ustoupil a dal tam raději z autoshop24 ty 10W. Za přímého slunce raději svítím xenony, protože i světla pro denní svícení nejsou občas vidět, ale jinak je nechávám zapnutý bez světel a docela to jde.. tedy lepší než to vše roztavit..
Také jsem přemýšlel dát do E60 třeba výbojku do toho origo kalíšku, ale právě kvůli teplotě výbojky jsem od toho ustoupil a dal tam raději z autoshop24 ty 10W. Za přímého slunce raději svítím xenony, protože i světla pro denní svícení nejsou občas vidět, ale jinak je nechávám zapnutý bez světel a docela to jde.. tedy lepší než to vše roztavit..

tady davam to foto, tydle jdou videt dobre a v noci je to zare jak prase, jeste nevim co to udela v mlze
a co na to technicka kontrola
ve skutecnosti to sviti zblizka bodove, ale ja jsem celekm spokojeny, ty zlute muzou byt taky good, ale nevedel jak moc to bude zlute


ve skutecnosti to sviti zblizka bodove, ale ja jsem celekm spokojeny, ty zlute muzou byt taky good, ale nevedel jak moc to bude zlute
- Přílohy
-
- DSC04530.JPG (144.83 KiB) Zobrazeno 751 x
Tak pokud na to nejezdíš jako na denní svícení tak se ti nemůže nic stát. Kdyby si na to chtěl jezdit jako denní svícení tak musejí bejt v souladu s normou EHK/OSN 87.
Na světlech musíš mít RL. Jinak ti nemůžou vůbec nic udělat, pokud máš potkávačky protože ty o ničem nevíš takhle jsem ty světla koupil. Ty světla jsou originál.
Na světlech musíš mít RL. Jinak ti nemůžou vůbec nic udělat, pokud máš potkávačky protože ty o ničem nevíš takhle jsem ty světla koupil. Ty světla jsou originál.
Ahoj, jak tu už bylo napsáno, potvrzuji.
Nedá se dosáhnout svítivosti jako u nových X5 a podobně protože mají jinou konstrukci světel - světlovodů než před i po FL E90. Zkoušel jsem všechny 3 typy LED markeru a vždy je to podobné. To oslnění jako u nové X5 je bobma, ale bohužel. Na fotkách a videích to vypadá dobře i proto, že kamera či foťák 'vidí' jinka než naše oči. zkuste si do kamery posvítit a uvidíte sami jak to oslní. Skutečnost je pak jiná. A xenon to zřejmě roztaví pač tam není větrání ani nic jiného a o proti halogenu má mnohem vyšší teplotu (hořící plyn).
Nedá se dosáhnout svítivosti jako u nových X5 a podobně protože mají jinou konstrukci světel - světlovodů než před i po FL E90. Zkoušel jsem všechny 3 typy LED markeru a vždy je to podobné. To oslnění jako u nové X5 je bobma, ale bohužel. Na fotkách a videích to vypadá dobře i proto, že kamera či foťák 'vidí' jinka než naše oči. zkuste si do kamery posvítit a uvidíte sami jak to oslní. Skutečnost je pak jiná. A xenon to zřejmě roztaví pač tam není větrání ani nic jiného a o proti halogenu má mnohem vyšší teplotu (hořící plyn).
U original AE do modelu F, to bylo tak ze jedna zarovka nasvicovala oba dva krouzky-svetlovody(tudiz to svitilo na hovno a nebylo to pouzitelne pro denni sviceni). U novych modelu to sviti jako krava (vsimni si treba nove X3), tam je to reseno tak ze kazdy krouzek nasvicuje zvlastni zarovka - predpokladam nejaka LED (presne nevim, ale jsem si jistej ze rozdil je v tom ze kazdy krouzek nasvicuje samostatna zarovka). Taky proto uz u novejch model tohle muzes pouzivat jako denni sviceni a u starsich E90 atd. to byly pouze parkovacky.
jinak nevim kdes prisel na to ze led maji blbou svitivost. Ja mam tedka na sve e90 svetla depo P90 s Led UHP AE, ktere jsem si privezl z usa a to sviti skoro jeste vic nez ty nove modely. (vyfotim to a postnu sem).
CCFL jsem mel na aute taky - svitivost o neco lepsi nez u original AE (protoze kazdy krouzek sviti rovnomerne stejne, kdezto u origo sviti jeden vic a jeden min). Ale taky na me lidi blikali ze nesvitim - takze z dalky to viditelny moc neni. Dalsi problem u CCFL jsou trafa ktery odchazi pravidelne. Ja menil skoro kazdy 2 tejdny. Pak jsem projel bimmer forum a vsichni rikali ze pokud ccfl tak jedine tyhle trafa (a musim rict ze fkt drzeli - mel jsem je pul rok a vse ok, pak jsem ale vymenil cely svetla za ty depo)..
http://www.elwirepros.com/halo-inverter.html
jinak nevim kdes prisel na to ze led maji blbou svitivost. Ja mam tedka na sve e90 svetla depo P90 s Led UHP AE, ktere jsem si privezl z usa a to sviti skoro jeste vic nez ty nove modely. (vyfotim to a postnu sem).
CCFL jsem mel na aute taky - svitivost o neco lepsi nez u original AE (protoze kazdy krouzek sviti rovnomerne stejne, kdezto u origo sviti jeden vic a jeden min). Ale taky na me lidi blikali ze nesvitim - takze z dalky to viditelny moc neni. Dalsi problem u CCFL jsou trafa ktery odchazi pravidelne. Ja menil skoro kazdy 2 tejdny. Pak jsem projel bimmer forum a vsichni rikali ze pokud ccfl tak jedine tyhle trafa (a musim rict ze fkt drzeli - mel jsem je pul rok a vse ok, pak jsem ale vymenil cely svetla za ty depo)..
http://www.elwirepros.com/halo-inverter.html
U novejch modelů BMW jsou kroužky nasvěcovaný výkonovým led čipem, kterej má teplotu světla kolem 8000K to znamená že je víc fialový a je víc vidět protože největší problém LED CCFL UHP atd jsou kolem 4000K teplotou barvy světla a to se podobá víc dennímu světlu proto to splývá, když vezmeš třeba AE u e39 kde svítí původně jedna žárovka halogenka která má kolem 2000K tak je to víc do žluta a míň se to podobá dennímu světlu proto to je tolik vidět. U e90 e60 atd je vnitřní kroužek nasvícenej víc než vnější protože se nepočítalo že to bude svítit jako denní svícení a počítalo se s tím, že to bude svítit potkávačka nonstop + ten jeden AE jako obrysový.
U F modelů je kroužek nasvícenej ze spodu každej zvlášť.
U F modelů je kroužek nasvícenej ze spodu každej zvlášť.